2015. jún 06.

Made In Hollywood / Somewhere (2010)

írta: Petra mozizik
Made In Hollywood / Somewhere (2010)

somewhere_eles.jpg

Somewhere - magyarul: Made In Hollywood (nevetséges fordítás ismét, de Johnny karján van egy ilyen tetkó, így elfogadom)
bátran állíthatom, hogy Sofia Coppola az egyik kedvenc rendezőm
a The Virgin Suicides gyomorba vágott, amikor láttam a Titanic Filmfesztiválon
azt mondtam magamnak: "hű, ki ez a rendező, aki ilyen bátran és így nyúl valamihez?"
persze, mondhatjuk, hogy az apukájától örökölt valamit...
nem is vitatom, A keresztapa zseniális, de én ki merem jelenteni: már most túlszárnyalta a papát!
az Elveszett jelentés konkrétan AZ EGYIK kedvenc filmem
nem tudom, hányszor láttam, de nem tudom megunni
mindig találok benne valami újat
egyszerűen zseniális!
a Marie Antoinette sem az a szokásos kosztümös mozi, igaz, az előző két filmhez viszonyítva egy kis lecsúszás... viszont a vizualitása és Kirsten Dunst csodás
a legutóbbi filmje, a The Bling Ring sztem. el sem jutott hozzánk - elég gyengus (a nagy nevek ellenére is)
viszont EZ a film, hű, majdnem van olyan jó, mint az Elveszett jelentés
eszméletlen dolgok vannak benne!
már az első jelenetek...
SPOILER!
az a Foo Fighters dal, pont ott, ahol felcsendül, hogy elalszik, miközben egy csajt ny*l (bocs, kiskorúak is vannak), a masszőr srác, az olasz TV show stb., stb.
100-at tudnék mondani
annyi, de annyi kínos pillanat, és röhögsz rajta, de közben azt látod, hogy ez az ő ÉLETE!
hogy az első negyed órában nincs beszéd
az, hogy semmit nem kell kimondani, átbeszélni - érzed, mi van
talán, ha 2-3 olyan alkalom van, hogy "komolyabb" dolgokról esik szó, az is már csak a vége felé - de az kell is, az érzelmi kötődésük miatt
és hát a TOP kedvenc jelenetem ez itt, a fotón
itt konkrétam elérzékenyültem...
talán itt billen át az egész, nem is tudom... igen, sztem. Johnnyban is
remekül fel van építve!!
le a kalappal a stáb előtt - minden kitűnő
nem tudok negatívumot mondani, de tényleg
kicsit olyan, mint a Boyhood - de annál is jobb <3
vaskos 10/10
ha lehet, most azonnal nézzétek meg! :)))
U.i.: a vége nagyon epikus, nagyon szimbolikus, de nekem tetszett! ;)
ja, és ide nekem S. D.-ot!! :P

(Fotó: cinelounge.org)

(2015. június 6.)

Szólj hozzá

Marie Antoinette Kirsten Dunst The Bling Ring Sofia Coppola A keresztapa Stephen Dorff Boyhood Elveszett jelentés Made In Hollywood Somewhere The Virgin Suicides