2017. nov 12.

Legendás állatok és megfigyelésük / Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016)

írta: Petra mozizik
Legendás állatok és megfigyelésük / Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016)

fantastic_beasts_ending_jacob.jpg

amikor ez a film ment a moziban, akkor egy erős hezitálás volt bennem: imádom a Harry Potter-könyveket és filmeket, viszont nagyon nem kedvelem Eddie Redmayne-t
bocsánat minden rajongótól, de rosszul vagyok a béna, folyamatosan szenvedő ábrázatától, a balfék stílusától, attól, hogy annyira anti-pasi!
brrr...
kicsit olyan, mint Hugh Grant - van 1 arca, mindenhol azt hozza (a kis pislogásokkal), csak éppen Hugh Grant SZERETHETŐ, cuki... nincs vele baj
Redmayne sajnos nem ezt a hatást éri el nálam
'A dán lány'-ban is iszonyatosan kivoltam tőle - és természetesen nem azért, mert nővé akart válni; semmi ilyen
nekem nem jól hozta azt a figurát
ellentétben Alicia Vikander-rel, aki valami fantasztikus!! nem tudod levenni róla a szemedet, amikor a vásznon van
azóta is csodálom minden filmben
teljesen jogos volt az Oscar neki
(erről a filmről írtam itt a blogon is! ;))
'A mindenség elmélete' volt a másik film, amiben láttam Redmayne-t, és abban sem szerettem
értem, persze, értem én, hogy mekkora már Stephen Hawking-ot megszemélyesíteni, de csak azért, mert S. H. egy csodálatos ember egy csodálatos elmével ( ;) ), azért nem Redmayne-nek jár a díj
tudom, hogy sokan nem értenek egyet velem, a jövő tehetségének tartják - nincs is ezzel semmi gond
ízlések és pofonok...
nekem feláll a szőr a hátamon a sráctól
ebben a filmben is a partnernője, a feleségét játszó Felicity Jones 100x többet ért nála :P
Redmayne nem is tudom, hogyan gondolta, hogy jelentkezik Kylo Ren szerepére a 'Star Wars'-ba?!?!
világos, hogy nem őt választották!! miért tették volna?!
nem akarom teljesen leírni a srácot... lehet, hogy ha kapna egy olyan szerepet, ahol végre nem ezt a folyton lefelé néző, szerencsétlen lúzer-karaktert kéne megformálnia, jobb lenne... de egyelőre nálam nem nyerő
(viszont Tom Cruise-nál még így is jobban kedvelem, yeah! ;))
no, de visszatérve ERRE a filmre!
hát persze, hogy fantasztikus, látványos és imádnivaló
tündériek a lények, lenyűgöző a látványvilág és E. R.-en kívül mindenkit nagyon imádtam :D
elsősorban a Kowalskit játszó Dan Fogler-t
iszonyú cuki! pláne a csajozós jelenetekben ;)
akit még kiemelnék: Ezra Miller (Credence) - szerintem simán lenyomott mindenkit a vászonról
és nagyon elhittem minden mozdulatát...
ami azonban a nagy "rejtélyt" illeti...
SPOILER!
nekem (de szerintem mindenki másnak is) teljesen evidens volt, hogy Graves (Colin Farrell) = Grindelwald-dal
ez kérdéses volt egyáltalán?!
viszont az, hogy kiben van benne az obskurus, az bevallom, nekem nem volt egyértelmű, én full a kislányra, Modesty-re tippeltem ;)
ez jó húzás volt
összességében a film okés
nem azt mondom, hogy életem élménye, de egy mesének jó
és tudva, hogy még 4 (!!) rész készül, biztosan kaszálnak majd vele...
csak ugye Eddie miatt kevés esélyt látok rá, hogy megnézzem a folytatásokat... :(
az meg, hogy ilyen a haja... 1926-ban!! ezt kikérem magamnak! ne vicceljünk már! :(
1 jó jelenete azért volt: amikor a Central Park-ban párzási táncot lejtett annak a rhino-szerű lénynek :D
az tényleg vicces volt
de amúgy... örültem neki, ha Kowalskit nézhetem - ő a "szerencsétlen kisember" karakterével sokkal férfiasabb volt, mint Göthe :P
aranyos film, ennyi :P
(Fotó: denofgeek.com)
(2017. november 12.)
Szólj hozzá

Tom Cruise Harry Potter Hugh Grant Colin Farrell Eddie Redmayne Alicia Vikander Legendás állatok és megfigyelésük J. K. Rowling A mindenség elmélete Ezra Miller A dán lány Fantastic Beasts and Where to Find Them Dan Fogler