2019. okt 03.

21 Jump Street - A kopasz osztag / 21 Jump Street (2012)

írta: Petra mozizik
21 Jump Street - A kopasz osztag / 21 Jump Street (2012)

21jumpstreet_5145200-21_jump_street_2012_v390128706_sx1080.jpg

van olyan, hogy az ember belefut egy gagyinak hitt (és amúgy lehet, hogy az is :P) vígjátékba, ami mégis annyira emlékezetessé válik számára, hogy nem sokkal utána újra megnézi
na, ez a film is ilyen
sosem tudod, hogy te voltál-e jó passzban és egyszerűen csak azért tetszett, vagy tényleg baromi jó és vicces
és van még egy olyan emlékem a ’21 Jump Street’ kapcsán, amit asszem’ sosem fogok elfelejteni
ugye megvan az a jelenet, amit millió vígjátékban és sitcomban ellőttek, hogy a szereplő úgy röhög/meglepődik, hogy kiköpi a szájában lévő folyadékot, méghozzá hatalmas sugárban?!
szégyen vagy nem szégyen, de velem is ez történt :D
nyugalom, a szobámban, a kanapén ülve, és szerencsére csak vizet ittam
a szőnyegem bánta… aztán szépen felszáradt…
de nagggyon őszinte pillanat volt és nem tudtam máshogyan reagálni, mert kb. megfulladtam volna :D
hogy melyik jelenet váltotta ezt ki belőlem?
a végén elárulom, eskü! ;)
a filmet részben Jonah Hill írta (Michael Bacall mellett), és azt kell, hogy mondjam: baromi jó és egyedi a humorérzékük
nem az a szokásos, mint amit sok amcsi filmben lát az ember
semmi „adamsandlerezés” nincs benne, nyugi :P
igazából kb. minden egyes pillanatot kiemelhetném, mert annyira jó
az Eminem/Slim Shady nyitánytól kezdve egészen a film zárómondatáig :D
a bringás üldözés, az elfogás, ICE CUBE maga (elég az arcát nézni, nem kell mondania semmit), a drogos videó, a Korean Jesus, a hátizsákos rész, a „3 keys to coolness” (ami igazából 5 szabály, rohadtul nem 3, de ugye senki nem várja Jenko-tól, hogy tud számolni?! :D), a motorháztetőn végicsúszás (ami a trailerben sokkal bővebb volt, mint a filmben – de a záró képkockákban/végefőcím alatt megnézhetjük azt is), ahogy Jenko leüti azt a szegény srácot, az igazgató és az ő kis tételmondata (amit a mai napig sem sikerült értelmeznem…): „You'll never know what you can’t achieve”
Gyerekek! a végtelenségig sorolhatnám
őrült vicces
és nagyon fel van építve
(vagy még egyszer: ÉN voltam jó passzban)
mondom nektek, ritkán van, hogy valamit látok a TV-ben, amit:
1. még nem láttam (szinte never)
2. tetszik és leszögez; végig megnézem
3. utána fogom magam és megnézem angolul is
márpedig itt ez a tényállás :D
és nem bírok leállni a sorolással, esküszöm… lassan az egész filmet elmesélem
a WC-s/hányós jelenet, istenem, potyogtak a könnyeim
és KI az a takarító? az valami cameo? nem ismertem fel a bácsit (Guglin is hiába kerestem)
C. T. a táblánál vagy a „F*ck you, Glee!” beszólása
az, amikor azon viccelődnek, hogy hogyan vesznek majd piát, hiszen nincs hamis személyijük :D
meg u.ez a drogokkal
OK, OK, a sok viccelődés mellett persze kell egy kis szerelmi szál és dráma, üzenet is – ami itt a barátság
az talán egy picit átcsúszik a nyálba, de tudom, hogy kötelező elem
bírtam a robban/nem robban-részeket, amikor full fel van építve egy poén
meg azokat a kis „beékeléseket” is, amikre nem számítasz, pl. amikor az anyjuk a prom napján kiküldi őket füvet nyírni :P
ami pedig megkoronázza az egészet, az természetesen Johnny Depp felbukkanása
a lényeg, hogy ő végig ott van, csak álcában – hiszen beépült a rosszfiúk közé
millió easter egg utal rá, hogy ő az (jellemvonások, beszólások), de számomra csak a végén derült ki, hiszen az eredeti sorozatot nem láttam
az nem jutott el hozzánk rendesen, vagy én voltam még kicsi hozzá (a ’Beverly Hills 90210’ és a ’Melrose Place’ pipa, de erről csak hallottam – látni nem láttam 1 részt sem)
az azonban full megvolt, hogy Johnny Depp és Richard Grieco szerepelt benne
szóval a végén J. D. felbukkanása és az az 1-2 beszólás nagyon jó volt
tényleg szívből ajánlom a filmet!!
egyedi a humor és nem akar több lenni, mint ami
ja, és hogy mikor köptem ki a vizet? amikor C. T. és J. H. be van lőve, majd hallucinálnak, megpróbálnak értelmesen beszélni a tesitanárral, ami nagyon nem megy nekik
pláne az, amikor megkérdezi, hogy „Srácok, ti drogoztatok?”
ők meg teljesen természetellenes módon rázzák a fejüket és mondják azt, hogy „Nooooooooo”
még most is, hogy írom, kész vagyok
Jenko a táblánál, a zenekari próbán, illetve Schmidt a futópályán
K. O.
TELJESEN evidens, hogy megnézem a folytatást
és nagyon bízom benne, hogy nem lesz rosszabb :P
(Fotó: amazon.com)
(2019. október 3.)
Szólj hozzá

21 Jump Street Jonah Hill Channing Tatum Johnny Depp Adam Sandler Eminem Melrose Place Ice Cube Dave Franco Michael Bacall Richard Grieco 21 Jump Street - A kopasz osztag Brie Beverly Hills 90210 A kopasz osztag