2020. már 30.

A ki***tt világ vége (2. évad) / The End of the F***ing World (season 2) (2019)

írta: Petra mozizik
A ki***tt világ vége (2. évad) / The End of the F***ing World (season 2) (2019)

letoltes.jpg

picit meglovagolva a jelenlegi #mindmeghalunk - hullámot, most valahogy nincs kedvem csöpögős, pozitív filmeket nézni
majd biztos eljön annak is az ideje
de ez még nem az...
sokkal inkább vonzanak a beborulós, világvége hangulatú filmet, mert így érzek, basszus
adom, hogy kellenek a pozitív gondolatok, meg üzenetek
de valaki meg marad realista – az annyira baj?!
nem tudom, biztosan komoly problémák vannak velem
sosem vagyok elégedett
és teljesen boldog
mindig valami más kell, valami, ami kimozdít, vagy megmozdít
most meg ugye épp mozdulni nem szabad
na, értitek...
nem túl happy az alaphangulatom
és sztem. lesz ez még rosszabb is, sajna :(
mi passzolna ehhez jobban, mint a ’The End of the F***ing World’ 2. évada?!
perfect!
imádtam az első évadot is (sajna nem írtam róla)
ennyire drámai és fekete semmi nem lehet, mint ez a 2 gyerek, meg a sorsuk
kőkemény
igazából nincs is ilyen :)
vagy talán mégis?!
hogy valaki így vonzza a xart, a rossz döntéseket és a szerencsétlen szitukat
kell hozzá egy teljesen balfék, frusztrált, lúzer-alkatú srác
meg egy full önromboló csaj, aki mindent és mindenkit lök el magától, amiben egy pici jó (és szeretet) is van
hahaha
döbbenet nagy arcok, pláne Alyssa
nagyon vártam már a 2. évadot, hiszen az első azért egy elég komoly pillanatban maradt abba
csak remélni tudtam, hogy James nem hal meg
mondjuk, akkor nem lett volna folytatás sem :P
szerencsére él… de nem virul :D :D
haha, furán is állna neki
az első évad 2017-ben jött ki, szintén 8 részes volt (rövid epizódokkal), Charles Forsman képregénye alapján (sajna nem ismerem)
a második évadban megismerünk egy új szereplőt, Bonnie-t, aki naggggyon passzol ebbe a trióba
iszonyatosan bírtam
mármint, full beteg, de rohadtul ki van találva a jelleme, Naomi Ackie pedig félelmetesen hoz minden jegyet
tök jól össze van kötve az 1. évaddal, minden érthető, és igen horrorisztikus, hogy B. pont ENNEK a trágya (sorry, de tény) embernek a halálát akarja leverni A + J-en :P
pech
de persze nem minden úgy alakul, ahogy eltervezte
világos…
őrült emberek csakis őrülten tudnak viselkedni :D
nem mondhatnám, hogy sokat lehet nevetni a sorozaton
még ha fekete humorú is, úgy sem…
inkább csak a fejemet fogtam, meg felszisszentem, meg izgultam
mégis: a legszebb ennek a fiúnak és lánynak a szerelmi története
ami aztán igazán f*cked up
az tuti
ahogy bénáznak, elmennek egymás mellett
nem vallanak színt az érzéseikről, elnyelik őket
botrány, amit csinálnak, de közben meg annyira szerethető is
amikor meg valami IGAZI „kijön”, azok mindig nagy pillanatok
imádom a párosukat
James-ben semmi nem vonz, tbh – nem igazán az én pasi-típusom, de amilyen elcseszett Alyssa is, szerintem ők tényleg tökéletesek egymásnak
öröm volt nézni az ő botladozásaikat, mindezt egy tök izgi thrillerbe ágyazva
természetesen a soundtrack valami kiváló, most is
10/10
alig ismertem ezeket a dalokat (vagy mondjuk ki: szinte egyáltalán nem), de bitang jók
és mind-mind nagyon passzol oda, ahol épp felcsendül (érdemes figyelni a szövegekre)
a filmben minden nagyon abnormális és szürreális
mégis, ami ezt szépen überelte – mondhatni, mint a cseresznyeszem a fagyikehely habjának a tetején -, az James apja hamvainak szétszórása
nem mondok semmit...
ez túl jó ahhoz, hogy elspoilerezzem :D
(most olvastam, hogy létezik egy ’TEOTFW’ c. kisfilm is, 2014-ből ami az egész szériának az előzménye, amelyben szintén Jessica Barden játssza Alyssát, viszont James-t egy másik srác alakítja
meg kell néznem ;))
nem tudom, ti hogy vagytok vele, mindig „jó” látni, hogy mások is küzdenek, nekik sem könnyű az élet
félre ne értsetek, senkinek nem kívánok rosszat, meg ez nem egy verseny…
de valahogy sorsközösséget érzel azokkal, akik nem csak az élet napos oldalát látják/mutatják a cukormáz Facebook-világukban, hanem hús-vér, real emberek
örömökkel ÉS bajokkal egyaránt
szóval, ha én őszinte akarok lenni: nem vagyok boldog
közel sem
és nem látom a fényt az alagút végén
ha meg ez a the end of the f***ing world számomra, légyszi, valamelyik tengerbe szórjátok szét a hamvaimat 
(akár úgy is lehet, mint James apjáét... :D :D :D)
köszöntem! 
(Fotó: quotidiano.net)
(2020. március 30.)
Szólj hozzá

sorozat series Jessica Barden The End of the F***ing World Naomi Ackie Alex Lawther Jonathan Entwistle A ki***tt világ vége The F***ing World TEOTFW Lucy Tcherniak Destiny Ekaragha Lucy Forbes Charlie Covell Charles Forsman