2020. júl 24.

A nagy pénzrablás (2. évad) / La casa de papel / Money Heist (Season 2: Parts 3, 4) (2019-2020)

írta: Petra mozizik
A nagy pénzrablás (2. évad) / La casa de papel / Money Heist (Season 2: Parts 3, 4) (2019-2020)

money-heist-cast-lede.jpg

volt egy érdekes álmom…
egy olyan pasival voltam, akit sosem kaptam meg, sosem adta be a derekát (khm) nekem
nem kellek neki, ennyire egyszerű az egész
mindezt pedig megélni: maga a pokol
ilyen az élet: ha neked kell – neki nem kellesz
ha ő akar téged – te nem akarod
és van pár szerencsés kivétel :), ahol ideig-óráig működik a kémia és a kapcsolat, aztán a fentebb említett 2 variáció közül áll be valamelyik
ja, kiegészülve egy harmadikkal: már egyikőtök sem akarja a másikat
(sokan hisznek egy 'forever happy' változatban is - én nem nagyon...)
no, de vissza az álmomhoz: az úriember csak a belső combomat simogatta meg, azt is lágyan, szelíden :D
ennyi történt…
bocsi, Gyerekek!
durva, 18+-os fordulatokra (itt és most) ne számítsatok! hehe :P
néha elég ennyi is, hogy elszállj
pláne, ha egy olyan ember teszi ezt, aki sosem tette ezt veled a való életben
hogy miért írom ezt le ennyire őszintén, kipakolva ide a szívemet és a balfék életemet is?! mert bátor vagyok (és mert ez egy blog, ami néha picit Petráról is szól, nem csak a filmekről)
bátor, mint Nairobi
aki nem félt szerelmet vallani egy olyan embernek, akiről tudta, hogy sosem lesz az övé (mert meleg a drága…)
az én helyzetemben nem ez a helyzet áll fenn, de az egyenlőségjel végén mégis csak az elutasítás marad
xarul éltem meg? naná! bőgtem? mint állat…
és nem vagyok biztos benne, hogy teljesen mentessé váltam tőle
ha róla álmodom, akkor valszeg’ nem
ez van, amikor valakinek őszintén elmondod, hogy érzel – ő meg elküld a francba, összegyűr és kidob a kukába :D
bátorság, Kids, bátorság!
megéri?! megéri!
elmondhatom, hogy megtettem
nem fojtottam el magamban
a legjobb esetben pedig: az álmaitokban még összejöhettek az adott emberrel :D
azért indulok ilyen messziről (de jönnek majd a pro/kontra részek is, nyugi), mert nekem Nairobi ebben az évadban bőven a Professor fölé nőtt
minden tekintetben
emberségben, motivációs vezetőként, BÁTORSÁGBAN
és nem tudom felfogni, sem feldolgozni azt, hogy őt, PONT ŐT hogyan írhatták ki a sorozatból
borzalom!!
ha bárki más halt volna meg, nem bánom ennyire, esküszöm (bocsi, persze, senkinek nem kívánom a halálát, de ez túlzás volt)
annyira húzta előre a történetet, szuperül megírt karakter volt
a többiek meg kb. u.olyanok, mint előtte
Arturo egy bunkó, kikerázva sem kajáljuk meg a sh*t-et, amit tol
nem is értem, hogyan engedhették, hogy velük maradjon
amikor belógott, azonnal dobtam volna ki: ajtó nyit, és kifelé!
tudjuk, hogy ő az ügyeletes bajkeverő – ezt minden pillanatban bizonyítja is
emellett ugyanolyan gyáva, mint volt: minden rizikós akciót másra tol át
szeparáljuk el, zárjuk be, bilincs rá, bármi… nem kell ide!
Rio és Tokyo ismét csak bajt kavar, már megint az ő szerelmi évődésük miatt van minden, kb.
szakítanak, kibékülnek, T. iszik, rányomul Denverre
Rio meg szenved a fogvatartása és a kínzása miatt (OK, ezt nem akarom elbagatellizálni, csak nem értem, miért küldték be őt ebben az állapotban a bankba)
Tokyo u.olyan forrófejű, hirtelen, és még a haja is gáz (sokkal jobb volt a ’Leon, a profi’-ból vett frizu)
egyedüli jó húzása, amikor rájön, hogy Raquelt tutira nem lőtték le a zsaruk (ez nagyon nem vallott a Pr.-ra, hogy ezt benézze!! ne már!! hogyan hihette el?? OK, a szerelem vak, de hagyjuk már, ő egy okos ember!!)
Mónica és Denver sem aprózza el most, itt is vihar van a biliben, pedig Denvert egyre jobban bírom (cuki az „It’s a boy!” – amikor megszületik a „fia”)
na, ez is milyen már, amikor Arturo nyomul M.-nál, hogy találkozni akar majd a fiával, M. pedig belemegy…
kérem?! ezzel az emberrel BÁRMIT IS?! hagyjuk!!
a Professor is kicsit megkattan ettől a szerelemtől és elveszti magát, nagyon kikerülnek az irányítása alól a dolgok, ami sosem jó
hiába, ez nem az ő terve volt
apropó, terv!
biztosan emlékeztek a ’Szökés’ c. sorozatra, ahol szenvedtek, mint a veszett állat, hogy hogyan folytassák a sztorit
kiszabadulni egy börtönből – OK
de hogy minden évad erre épüljön (mert a címe EZ), ahhoz újabb és újabb börtönbe kell „bejutni”, hogy ki lehessen szökni
hát, nem is ment túl jól nekik… nem voltak annyira sikeresek a későbbi évadok
ahogy itt is kicsit oktalan a bankrablás
azt az évad végére sem tudjuk meg (hiszen elvarratlan a szál – vagyis húzzák még, mint a rétestésztát…), hogy mi a tervük a bogyeszos arannyal
Riot vissza akarták kapni, rendben
de tényleg ez volt a legegyszerűbb módszer?!
hahaha :D
Palermo, mint új szereplő nekem naggggyon nem jött be
egy arrogáns s*ggfej
nem bírtam, bocsi
(egy jelentben igen, arról majd később…)
az egész hozzáállása, az árulása, minden
tényleg az arrogáns a legjobb szó rá
Bogotá jó arc, őt kedveltem, de mondjuk, hogy mikor és hogyan szeretett bele Nairobiba, azt nem tudom, túl sok jelenet nem utalt erre
egyszer csak kiderült… :P
őt jobban kidolgozhatták volna, kár, hogy csak ennyit tudtunk meg róla
Marseille pedig nem sok vizet zavar, valljuk be őszintén…
az, hogy a meleg-szál ennyire felerősödött (már nem csak Helsi, hanem Palermo is), illetve, hogy beletettek egy nővé operált pasit (Julia) is, eléggé korrekt szerintem – mindenkire gondoltak, mindenkinek próbáltak megfelelni, az hétszentség :D
gondolom, gyűjtöttek pár új rajongót a nézők közül
a feminista gondolatok, pontosabban a nők egyenjogúként kezelésére tett célzások is erősek (Tokyo, Nairobi), és sokszor előjönnek
a legfontosabb azonban, hogy a drága, drága Berlin nagyon sokat szerepel <3
a legutóbbi kedvenc-ranglistám így nézett ki: Professor, Nairobi, Berlin
és most: Nairobi, Berlin, XY (majd felfedem, ki ő) és Professor
mondom, a Prof. elvesztette önmagát, sajna
az sem tetszett, hogy a túszokkal sokkal kevésbé foglalkozunk, mint az 1. évadban
ott több karaktert is megismertünk, kidolgozott volt a jellemük – itt egy nagy massza… :(
no, de hogy ki a rejtélyes XY - talán helyesen tippeltétek: Alicia (Najwa Nimri)
valami zseniális a nő!
hidegvérű, érzéketlen – és mindezek eléggé ellent mondanak annak, hogy (nagyon) terhes… :D
(OK, a terhes rendőrnő karakter a ’Fargo’ film óta klasszik… szóval, nem ők találták fel a spanyolviaszt, hiába spanyolok :D)
persze kiderül róla, hogy azért neki is vannak bajai, fájdalmai, de annyira fantasztikusan hozza a figurát, hogy teljesen odáig voltam
nem, nem azt mondom, hogy szimpi, mert nem az – nem neki(k) szurkolok, logikus ;)
viszont el kell ismerni, hogy Ő kidolgozott!
nagy rejtély, hogy mi lett Berlin feleségével (Tatiana - Diana Gómez), aki ugye ismeri a tervet, tud a bankrablásról
fura, hogy ő nem szerepelt… lehet, hogy jön majd a folytatásban
él egy olyan feltételezés a rajongókban, hogy Alicia = Tatiana, mert kicsit hasonlítanak egymásra – de én nem hiszek ebben
ahogy abban sem, hogy Nairobit valahogyan feltámasztják (a fejlövés az fejlövés, sorry… :()
hogy ne csak a rossz dolgokról beszéljek, van pár igazán vicces és felemelő pillanat
a 'Maria' dal most is megható, nagyon (Moscow…), a 'Bella Ciao'-nak meg mindig örül az ember <3
vicces az 5 elfogott zsaru pucéran (a videós bejelentkezés során)
Nairobi temetése pedig igazán méltó…
szépek voltak a szélmalmok (mint vizuális input), a beépített zsaru pedig okos húzás, bravó! (kár, hogy bukta lett, naná…)
és hát az a bizonyos jelent, amiben Palermo szimpatikus volt, az a Berlinnel közös momentum, amikor B. elmondja neki, mennyire szereti, mennyire különleges az ő barátságuk, de ő (B.) sajnos nem meleg, nem ÚGY szereti P.-t, ahogy a pasi elvárná
na, ott vibrálnak a villámok, kérem
az a csók pedig, tyű… abban van élet!
több, mint sok hetero csókban (amelyeket látunk a filmben)
szép volt, megható (az érzelmek miatt), és rettenetesen HOT is
bevallom, beleborzongtam
nem indultam be tőle (mert nem ez indít be :P), de hogy hiteles volt, az tutttti
jól volt nézni a sorozatot, most is, de mint látjátok – csakúgy, mint az első évadnál -, most is volt/van pár fenntartásom a szálak alakulása és kavarása kapcsán
sok a megválaszolatlan kérdés és én pl. biztosan nem folytattam volna ezt egy 3. évadban, hanem lezártam volna
kíváncsi vagyok, mi lesz Aliciaval és a Professorral
valszeg’ megmenekül ebből is :D, azt azonban kétlem, hogy A.-át is át tudja állítani, mint R.-t
nem rágtam le a 10 körmömet, de várom a folytatást
az első évad azonban határozottan jobban tetszett…
(Fotó: filmdaily.com)
(2020. július 24.)
Szólj hozzá

sorozat series Najwa Nimri Diana Gómez Fargo Leon a profi Szökés Hovik Keuchkerian Rodrigo de la Serna Jaime Lorente Paco Tous Úrsula Corberó A nagy pénzrablás Money Heist Álvaro Morte Pedro Alonso Alba Flores Miguel Herrán Esther Acebo La casa de papel Itziar Ituño Enrique Arce Darko Perić Luka Peroš Belén Cuesta