2015. máj 31.

Mad Max - A harag útja / Mad Max: Fury Road (2015)

írta: Petra mozizik
Mad Max - A harag útja / Mad Max: Fury Road (2015)

11390174_10152863510016657_4536475292615929654_n.jpg

csakúgy, mint a Bosszúállóknál, itt is rögtön leszögezném, hogy nem követtem a korábbi 3 Mad Max filmet - 1-2 részt láttam belőlük, de annyira nem fogott meg
szóval, mondhatni, szűz lányként mentem el erre
ehhez képest nagyon +-an csalódtam
SPOILER!
először is: ez a film nekem egyáltalán nem Max-ről szólt, hanem Furiosa-ról
C. T. fantasztikusan játszik!
Tom Hardy-t viszont most sem kedveltem meg... bocsi!
nekem nem jött be A 44. gyermekben sem :P
és elnézést ezért mindenkitől, de Király Attila szinkronhangja nem illik hozzá, szerintem rossz választás volt :(
a látvány fantasztikus, elképesztő, őrületesen jó - 10/10 pont
ha már a sztori nem olyan erős, ez elviszi a hátán a filmet
a kedvencem azonban mégis csak Sean Hape volt, az őrült gitáros akit Ausztráliában csak Iota-ként ismernek
imádtam, amikor és ahogyan játszott - az egész karakter szuper! :)
sok kérdés felmerül az emberben, pl., hogy a sivatag közepén élő motoros hölgyek mi a csudáért éltek ott, ahol, ill., mit ettek és ittak + hogy a 3 üldöző csapat miért állt le?!?! miért nem mentek tovább?!
mindegy, nem baj, így izgi volt a "hazaút" - kapásból 3 bandával kellett egyszerre megküzdeni
a modell lányok minden körülmények között szépek, smink a helyén, haj a helyén (drei wetter taft?!), kicsit vicces :P
sokat röhögtünk a sztori abszurditásán, de ha ettől elrugaszkodunk, akkor egy nagyon látványos filmet kapunk
kár, hogy Tom Hardy ekkora nagy durranás mostanság, sok más színész is felmerült erre a szerepre, sztem. bárki jobb lett volna (pl.: Jeremy Renner, vagy Sam Worthington)
mindegy, ahogy mondtam, sok vizet nem zavar, nem is igen szólal meg (mondjuk, Mel G. sem az eredeti filmekben)
a többiekkel nincs baj :)

(Fotó: infomotori.com)

(2015. május 31.)

Szólj hozzá

Charlize Theron Mel Gibson Tom Hardy Mad Max: Fury Road Mad Max A 44. gyermek Mad Max - A harag útja Sean Hape Iota