2015. aug 09.

Mission: Impossible - Titkos nemzet / Mission: Impossible - Rogue Nation (2015)

írta: Petra mozizik
Mission: Impossible - Titkos nemzet / Mission: Impossible - Rogue Nation (2015)

11870800_10153004856576657_6804760392941822059_n.jpg

nem szeretem T. C.-t
ezt már sokszor, sok helyen elmondtam...
most sem kedveltem meg
a fiatal alakításait elnézem neki, szerepelt nagyon jó filmekben, ami rohadt nagy mázli volt (mármint, hogy megkapta azokat a szerepeket), de nekem 1 filmben tetszett csak: a Trópusi Viharban - na, ott tényleg nem önmaga volt és ott valós színészi alakítást nyújtott
itt tele van tolva botoxszal és nekem továbbra is nagyon erőltetett
annak ellenére is, hogy sok stunt-ot maga csinált meg - pl. ezt a repülőset is
baromian nem hat meg
miért nem ment inkább kaszkadőrnek?! mindannyian jobban jártunk volna :P
no, szóval, félretéve a sok-sok hihetetlen akciót, meg az illogikus jeleneteket, egész jó kis film
van benne akció, bőven, de az tetszett, hogy nem tolták túl
T. C.-on kívül a többi szereplő jó, a csaj különösen
vicces volt úgy nézni, hogy közben beugrott, amikor videók kerültek fel a netre a bécsi forgatásról, meg, hogy egy barátnőm mesélt arról, amikor a stábtagok (Mr. Baldwin) náluk szálltak meg, egy Oxford közeli szállodában (T. C. nem... gondolom, neki az is "kevés" volt :)))
egynek elmegy...
ja, és good guys drive BMW - ezzel nem tudok vitatkozni ;) :D

(Fotó: gentside.com)

(2015. augusztus 9.)

Szólj hozzá

Mission Impossible Tom Cruise Alec Baldwin Trópusi vihar Mission: Impossible - Rogue Nation Mission: Impossible - Titkos nemzet