2015. dec 16.

Fargo (2. évad) / Fargo (season 2) (2015)

írta: Petra mozizik
Fargo (2. évad) / Fargo (season 2) (2015)

fargo-cast-727x530.jpg

az első hibátlan volt, 10/10
ezek után az ember óvatosan ül le a 2. évadot nézni...
(kiindulva abból, hogy a True Detective-nél mennyire rossz volt a 2. évad a fantasztikus 1. után - hiába volt tele jó színészekkel, a sztori nem volt elég ütős...)
ez viszont az!!!!
már az első rész után látja az ember, hogy baromi jó lesz
és az! részről-részre egyre jobb!
miközben teljesen más a történet, mint az elsőben, mások a színészek, mégis hozza a hangulatot, a Coen-féle fanyar humort, a karakterek különlegességét éééés a zenét
itt is kitűnő választások vannak!
olyannyira, hogy néha megálltam és megkerestem, mi volt ez
az egyik ilyen: Mahler - Das Lied von der Erde: Der Abschied
csak ajánlani tudom
de nézzük a szereplőket!
Jesse Plemons-ról már írtam korábban is: mostanában az egyik kedvenc karakterszínészem (szerettem a Breaking Bad-ben és az Olive Kitteridge-ben is) - végre, kapott egy főszerepet! és nagyon jól hozza!
Kirsten Dunst - mit is mondjak róla?! az egyik kedvenc színésznőm, imádom
u.olyan jó vígjátékban (Elizabethtown), mint drámában (Melancholia), vagy kosztümös filmben (Marie Antoinette) - hát, itt is tökéletes
remélem, mindkettejüket megszórják díjakkal! megérdemlik!
és a 3. kedvencem egy olyan színésznő, akiről sosem hallottam korábban: Jean Smart, az édesanya
K.O., fantasztikus, amit csinál!
természetesen a többiek is isteniek - az indián (Zahn McClarnon), Bokeem Woodbine (alias Mike Milligan) és így tovább...
király sztori, folyamatosan épül, izgalmas, tele csavarokkal
a 9. részben pedig amikor meghallottam a mesélő hangját... istenem, majdnem elsírtam magam... nem lövöm le, ki ő, fel lehet ismerni :)))
a végén talán egy kicsit túl is tolták a sok meglepő fordulatot - hogy végre valamit negatívat is mondjak - az UFO-s dolog pl. nekem egyáltalán nem kellett volna bele (DE mivel "true story"... ki tudja?! talán annak idején tényleg jártak arra UFÓk... :))
viszont! a befejező rész nekem sajnos nem méltó ehhez az egészhez
nem értem...
minden belassul, uncsi lesz, tele van monológokkal :(
lehet, hogy a kontrasztot akarták kihangsúlyozni, és azt mondták, elég a sok hullából, de pl. az indiános sztoriban valami nagyobb csavart vártam
Mike-al azonban jól kitoltak :)
érdekelt volna, mi lett Peggy-vel, pl. - ezt hogy hagyhatták ki?!
meg a zsarus szál is olyan "izé"... kit érdekel, hogy kitalált egy nyelvet az öreg?! vagy ennek van valami jelentősége, csak én nem értem?! (mármint a tényt, hogy kitalált, értékelem, szuper, csak mit keres itt ebben a filmben??) valamivel össze kéne kapcsolni a Fargo 1-ből?! passz...
a fiatal zsaru (Molly Solverson apukája) szála okés, de nekem az sem befejezés, amit ők annak szántak...
lehet nyugodtan más véleményen lenni - nekem kicsit csalódás volt :(
de még így is: 9-9,5
le a kalappal! várom a folytatást, fiúk!

(Fotó: argia.eus)

(2015. december 16.)

 

Szólj hozzá

sorozat series Kirsten Dunst Joel Coen Ethan Coen Jesse Plemons Fargo Coen testvérek Zahn McClarnon Bokeem Woodbine