2015. ápr 19.

A 44. gyermek / Child 44 (2015)

írta: Petra mozizik
A 44. gyermek / Child 44 (2015)

11167670_10152770344426657_6883822569788066086_n.jpg

háááát, bármennyire is úgy harangozták be, hogy az idei év eddigi legjobb mozija (amit az eddigi felhozatal után én már NAGYON várnék...), nekem mégsem adta ezt meg
SPOILER!
a történet borzalmasan megrázó, sokkoló, gyomrodba hatoló, de ha pergőbben csinálják meg, sokkal izgibb lett volna
félreértés ne esség, szeretem a lassú filmeket is, HA megvan az okuk arra, hogy lassúak legyenek
nekem itt nem volt meg, mégis lassan csordogált, sok-sok olyan kis mellékszállal, amik teljesen feleslegesek voltak
ami azonban a legdurvább, hogy valós alapja van :(
hogy ez megtörténhetett - és nem is "csak" a gyilkosságok, hanem a vezetés akkori hozzáállása
nem véletlen, hogy betiltották Oroszo.-ban
a legfantasztikusabb benne Noomi Rapace - annyira tökéletesen játszik, hogy én Oscart adnék neki - a pici, apró kis mozdulatok, ahogy megremeg a szája... nekem teljesen lemosta Tom Hardy-t, akihez - szerintem - rossz magyar szinkronhangot választottak (angolul kellett volna megnézni, tudom... :P)
ez teljesen szubjektív vélemény, nem akarnám bántani a magyar színészeket és szinkronszínészeket, sőt, nagyon tisztelem őket, de ez nekem nagyon nem passzolt
a pasi játéka sem volt olyan extra, Christian Bale jobb lett volna (esélyes volt ő is, de visszamondta)
ill. kiemelném még Joel Kinnamant, akibe teljesen evidens, hogy szerelmes vagyok a 'The Killing' óta... (bár itt most nagyon negatív... )
hát, Skacok, ez egy gyenge 7-es nekem... :(
továbbra is várom az év legjobb filmjét!

(Fotó: nexagon.gr)

(2015. április 19.)

Szólj hozzá

Noomi Rapace Tom Hardy Joel Kinnaman Child 44 A 44. gyermek