2015. máj 06.

Förtelmes főnökök 2. / Horrible Bosses 2 (2014)

írta: Petra mozizik
Förtelmes főnökök 2. / Horrible Bosses 2 (2014)

fullwidth_937418af.jpg

bevallom, nagyon csíptem az első részt
olyan "klasszikusokat" látni, mint Kevin Spacey, Jamie Foxx és Jennifer Aniston (aki VÉGRE kilép Rachel szerepéből és élete legjobb alakítását nyújtja!) ILYEN karaktereket alakítani - frissítő volt
vártam is a folytatást
nos, sztem. nem rossz, egyáltalán (persze nem olyan jó és eredeti, mint az első rész, de azért okés)
van benne 3-4 hatalmas pillanat, amikor szakadtam a röhögéstől, de úgy igazán
Chris Pine-t nézni eleve gyönyörűség
Christoph Waltz mondjuk megérdemelt volna egy kicsivel több sort és szerepet - tudjuk, mire képes
és persze itt van a 'Breaking Bad'-es Mike is (Jonathank Banks) ;)
big like ezekért a választásokért
szerintem egy pofás kis vígjáték lett
egynyári kalandnak kitűnő
ja, és erősen javallott angolul megnézni - rengeteg vicc csak úgy jön át 
nem tudom, a magyarban hogy oldották meg a déli akcentust - gondolom, a szokásos "parasztos" stílusban
eredetiben szuper!

(Fotó: thedissolve.com)

(2015. május 10.)

Szólj hozzá

Förtelmes főnökök Jennifer Aniston Jóbarátok Breaking Bad Jamie Foxx Christoph Waltz Kevin Spacey Jason Bateman Chris Pine Charlie Day Jason Sudeikis Horrible Bosses Horrible Bosses 2 Förtelmes főnökök 2 Jonathank Banks