2015. jún 03.

Kéjlak / The Loft (2014)

írta: Petra mozizik
Kéjlak / The Loft (2014)

tumblr_inline_nr6sdni2bf1ryboow_1280.jpg

ha egy filmben ennyi jó pasi játszik, nem hagyhatom ki... 
(vicces, hogy amikor ment a Szökés c. sorozat, még nem tudtam, hogy Wentworth Miller valójában meleg... teljesen odáig voltam érte; az iwiw-emre kitettem egy képet róla, azzal, hogy "a jövendőbelim", és sokan kérdezték, hogy "tényleg? ki ez a pasi? hűűű"...)
na, de vissza ERRE a filmre!
nem vártam sokat tőle
ehhez képest eléggé fordulatos, mindig bele tudnak vinni valami kis csavart (illő megjegyezni, hogy ez egy re-make, egy belga filmből - vagyis az IQ onnan jön! )
azt hittem jóval gagyibb lesz, de szépen építkezik, újabb és újabb kis titkok derülnek ki és annyi felé el lehetne vinni a sztorit - szóval 100 mód lehetne, hogy hogyan fejezzék be, mi legyen a "megoldás"
az utolsó 5-10 percig nincs is baj, sőt, még a végével sem lenne (mármint, hogy mi is történt pontosan), HA...
SPOILER!
nincs az az erkélyes jelenet
na, az nagyon bugyuta
a "levezetésre" (hogy kivel mi van) pedig semmi szükség nem lenne, ha ütősre írják/rendezik a végét
az hatalmas csalódás volt
ívelt szépen felfelé, aztán nagyon csúnyán lezuhant
hahaha - szó szerint is
(aki látta, tudja, mire értem)
kár...
pedig jó kis sztori és mindenki elfogadhatóan játszik benne
egy nézést azért megér

(Fotó: moviechick17.tumblr.com)

(2015. június 3.)

Szólj hozzá

Karl Urban James Marsden Wentworth Miller Matthias Schoenaerts Szökés Loft The Loft Kéjlak A kéjlak