2015. júl 15.

Ted 2 / Ted 2 (2015)

írta: Petra mozizik
Ted 2 / Ted 2 (2015)

11760093_10152958785546657_7727962059811812604_n.jpg

Ted 2. - fantasztikuuuus!
igen! imádtam! <3 :)
nem csalódtam benne, egy kicsit sem
jó a sztori, iszonyatosan ütősek a viccek, rengeteget nevettem, hangosan és percekig...
tudni kell, hogy az 1. részt 3x láttam, és ezt is nagyon vártam már - de piszkosul féltem tőle, hogy elcseszik (kiindulva abból, hogy a 'Hogyan rohanj a veszTEDbe?' pocsék volt (OK, az nem TED film, csak Seth munkája...))
SPOILER!
nagyon jók az utalások, a Jurassic Park zenéje, meg az a szöveg, amikor meglátják a marihuána földeket - kész voltam :D
A. S., mint Gollam - újabb K.O.
a "vigyél haza" drog hatása (a képen, fent)
és 100 ilyet sorolhatnék
sok most nem is ugrik be
tényleg csak imádni lehet!!
mindenképp megnézem újra, angolul is, mert volt 1-2 olyan rész, ahol érezni lehetett, hogy próbáltak magyarul viccesek lenni, de 100%, hogy az eredeti jobb volt (ez az 1. 'Ted' filmre is áll...)
az egyedüli, ami kicsit idegesítő, az a csöpögősség, a romantika, az "üzenet", de ez az első részben is ott volt - ez van, ezt még benyelem
(mondjuk, hogy A. S.-nek minek kellett énekelnie, nem tudom, nekem a 'Mamma Mia'-ban már kimerítő volt - szép a hangja, de fölösleges)
imádom a kis cameo szereplőket, Liam Neeson fergeteges, ja, és nézzétek végig a filmet, teljesen végig, mert a szereposztás után lesz még egy kis jelenete ;)
teljesen odáig vagyok érte
most AZONNAL mennék a moziba, hogy újra lássam, de sajnos csak holnap kerül ki hivatalosan...
nagyon ajánlom!! :)))
U.i.: érdekesség, hogy a filmben viccelnek 9/11 kapcsán - M. W. és Seth MacF. is majdnem rajta volt az egyik gépen - Mark az utolsó pillanatban lemondta az utat, Seth pedig másnapossága miatt lekéste... kőkemény...

 

(Fotó: thevideographyblog.com)

(2015. július 15.)

Szólj hozzá

TED Liam Neeson Mark Wahlberg Seth MacFarlane Ted 2 Amanda Seyfried