2015. okt 14.

Bíborhegy / Crimson Peak (2015)

írta: Petra mozizik
Bíborhegy / Crimson Peak (2015)

crimson-peak-movie-2015-picture-ghost.jpg

jaj, nekem
fáj a szívem, fáj mindenem
pláne azért, mert imádom a UIP-t és a Cinema City-t, amiért megnézhettem ezt a filmet hétfőn este
de sajnos semmi jóval nem tudok szolgálni...
ekkora csalódást! ekkora blamázst! :(
elhulltanak legjobbjaink - és ebbe a sorba most nagy kedvencem, Guillermo Del Toro is beállt
hogyan, kérem, hogyan lehet egy ilyen fantasztikus látásmódú (A Faun labirintusa) és ilyen érzékenységű rendezőnek EZT kiadnia a kezei közül?!
imádtam a trailert, nagyon vártam a filmet, talán jobban, mint A marsit...
bakker!
gagyi, xar sztori, és hiába a 2-3 fantasztikus főszereplő, hiába a gyönyörű látvány, a színek, a ház, a gótikus hangulat, az a pár igazán rémisztő, horrorisztikus pillanat - az egész egy nagy lufi
nem is héliumos, az legalább fent maradna
ez az elejétől fogva ereszt
a végén konkrétan már kínunkban nevettünk, volt, aki el is ment
iszonyat, de tényleg!
kiszámítható, egyáltalán nem izgalmas
és azt is frankón tudod, hogy a végén minden "halott" 100x feltámad még, teljesen mindegy, mit szúrtak, toltak bele...
annyira abszurd! annyira kellemetlen és kínos!
amikor a gonosz főhősnő előveszi a pincében a "kis" baltáját, mondván, ezt még gyerekként félretette
neeeee!
kérem! kikérem magamnak!
tudjátok, hogy mocsok módon kritikus vagyok, de ha nekem nem hisztek, Szirmai művész úr és Kovács Gellért filmszerész is erősen kiakadt a filmen...
tényleg borzalmas, gyerekek!
a szellemek gagyik, annyira rossz a design, hogy esküszöm a Szellemirtók félelmetesebb volt anno :(
hogyan lehetséges ez????
egy ilyen stábbal, ilyen redezővel?!
sírok, zokogok és dühöngök... :(

(Fotó: marvelll.fr)

(2015. október 14.)

Szólj hozzá

Guillermo Del Toro A Faun labirintusa Crimson Peak Bíborhegy