2015. nov 01.

Carrie / Carrie (2013)

írta: Petra mozizik
Carrie / Carrie (2013)

carrie3.jpg

ha már Halloween - Carrie 
a 2002-es változatot nem láttam, de az eredeti Sissy Spacek-kel tökéletes volt, mindamellett, hogy sok eltérés volt a könyvhöz képest
nos, ez a film ígéretesen indul és tartja is magát egy darabig
elsősorban Julianne Moore csillagos 5-ös játéka miatt
Chloë Grace Moretz egy csodaszép lány, ügyes, tehetséges, szép jövő áll előtte, viszont túl bájos ehhez a szerephez
a "béna", "nyomi" Carrie-t nekem nem adja vissza
amikor kell az erő, az ott van benne, nagyon is jól, de a gyengeséget, az elesettséget nem látom :(
a film végig "modernizált", videókkal, meg okostelókkal - értem én, hogy valamit változtatni, frissíteni kellett rajta... de nekem sok pluszt nem ad hozzá
a vége viszont túl van tolva, egyértelműen
egyáltalán nem parázol, nem irtózol, nem döbbensz meg, csak bámulsz, hogy ezt meddig lehet még fokozni (pl. ahogy Carrie megöli az anyját...)
Gabriella Wild nagyon jó Sue Snell-ként
szóval, nézhető, de jobb lett volna, ha valamelyik Rémálom az Elm utcában részt veszem elő... :P

(Fotó: lifo.gr)

(2015. november 1.)

Szólj hozzá

Julianne Moore Carrie Sissy Spacek Chloë Grace Moretz Gabriella Wild