2016. okt 15.

Bridget Jones babát vár / Bridget Jones's Baby (2016)

írta: Petra mozizik
Bridget Jones babát vár / Bridget Jones's Baby (2016)

bridget-jones-baby.jpg

Bridget Jones egy egyedülálló karakter
ezt nem vitatom
szerettem mind a két könyvet (azóta született több) és a filmeket is
amúgy sok pasi ismerősöm is imádja
mert angol
mert vicces
de persze borzalmasan erős túlzásokkal romantikus
ugye azt vágjuk, hogy a valóságban egy ilyen csajsziért nem küzdene 2 ilyen pasi?!
mindegy... sok nőnek reményt adhat :)
meg hát: ez egy FILM
ebben az új részben szintén ez a sztori, egy kis csavarral - vajon ki az apa?!
mivel Hugh Grant kiesett (ergo: "meghalasztották"... vagy mégsem?! :D), helyette kapjuk az őrülten szexis Patrick Dempsey-t, azaz "McDreamy"-t
mindamellett, hogy Colin Firth-öt is boldogan bevállalnám ;)
Renée Zellweger vagy 6 éve nem játszott filmben
forgatott, de mind a 2 alkotás 2017-ben jön majd
szóval ez egy nagy újrakezdés
kivételesen nem hízott meg a film kedvéért - amit sok rajongó nehezményezett is
a forg.könyvíró és a rendező szerint azonban végre elérte az átlagos súlyát és ez jól van így
most inkább a szerelmi életére fókuszálunk
az első film 2001-ben jött ki, a második 2004-ben - szóval igencsak sokat kellett várni erre az újra
persze a hírek jöttek folyamatosan, hogy készül majd a film és az is, hogy Hugh Grant meghal benne
a rajongók ettől is kivoltak
milyen már úgy kezdeni egy filmet, hogy temetés van?!
hát, vicces - ezt a filmben bizonyítják is
de persze semmi nem ilyen egyszerű...
igazán nem akarnék spoilerezni semmit, de most tényleg: ki hiszi el, hogy Daniel Cleaver meghalt?! :)
írtam, hogy Bridget egyedülálló karakter
ahogy ez a trilóga is
soha nem készült még olyan film, amely 1 nőről szólna - és 3 részen keresztül
mellékesen: u.az a színésznő játssza
amiben még egyedi: csak nők rendezték a filmeket
Sharon Maguire (az elsőt és ezt) és Beeban Kidron (a másodikat)
a női nézőponttal pedig nincs is semmi baj
amivel "bajom" volt, az az, hogy napokon, heteken át hallgattam egy csomó embertől, hogy mennyire jó ez a film
sokkal jobb, mint az első kettő
az elejétől kezdve röhög az ember
csajoknak, pasiknak egyaránt szórakoztató
és tényleg végig folyni fog a könnyem
meg, hogy elgondolkodtató...
nos: sajnos nem nevettem végig
persze, vicces, de nekem nem jobban, mint a korábbi B. J. filmek
pont u.olyan
az, hogy mitől elgondolkodtató, arra sajnos nem jöttem rá
hogy használjunk óvszert szex közben?!
max. ennyi az "üzenete"
de az meg, amire mindenki célzott: hogy a pasik is meghatott, párás szemekkel ülnek majd rajta és nekik is lesz min gondolkodni - na, ezt pláne nem értem
biztosan velem van a baj, Gyerekek, bevállalom
persze, cuki, hogy gondoskodnak Bridget-ről, hogy mindketten halálosan szerelmesek belé, hogy küzdenek érte, hogy várják a babát
és persze, nagyon édesek, amikor megszületik a kicsi
de nem volt meghatóbb, mint bármilyen filmben egy baba születése
én sajnos egyáltalán nem pityeredtem el rajta
mindamellett, hogy nő vagyok és imádom a gyerekeket! megzabálom őket!
szóval: ez a film (még egyszer:) NEKEM nem adott többet, mint a korábbi kettő
szórakoztató? igen
lehet rajta nevetni? igen
de nem csapkodtam a térdemet, vagy ilyesmi
van egy csomó felesleges szál - pl. Bridget barátai, akik a korábbi részekben sokkal fontosabb szerepet kaptak, mint itt
ezt sajnáltam is amúgy
főhősnőnk anyukája sorsa sem nagyon "izgatott", már bocsánat
az apukáját (Jim Broadbent-et) viszont nagyon bírom - neki persze tök kevés lehetőség jutott :(
2 dolgot azonban kiemelnék, ami nagyon szórakoztatott:
1.: a képen látható jelenet - amikor Bridget-et, mint egy partra vetett bálnát cipelik a városon át (egy tüntetés miatt minden lezárva) a kórházba
és pláne ez a forgóajtóban-elakadós jelenet überelt mindent
buta kis helyzetkomikum, de ez tényleg vicces volt
2.: Bridget új főnöke (a számunkra teljesen ismeretlen Kate O'Flynn) és az ő sleppje: 3 egyforma, összekötött hajú, szakállas hipszter srác
istenem! bár szerepeltek volna többet!
amikor csak megjelentek, én kész voltam :))
érdemes néha a háttért is figyelni - gyakran csak ott állnak és akkor is mindig nagyon menők :D (pl. amikor mind a négyen zenét hallgatnak a nagy fülhallgatóikon át)
hatalmas love nekik
adnék egy spinoff-ot a négyesnek ;)
ezen kívül nem tudok maradandót kiemelni...
ja, de: Ed Sheeran-t <3
mesés amúgy az egész Glastonbury fesztivál - amit TÉLEN építettek fel újra és akkor forgattak - nem az eredeti bulik alatt
a film végéről pedig: én nagyon nem ezt vártam
tök kiszámítható volt
az is, hogy annak ellenére, hogy Jack áll az oltárnál (először), nem ő az apa és nem ő a férj
én annyira, de annyira megcsavartam volna!
pl.: azzal, hogy a fesztiválon lefeküdt Ed-del és tőle született volna egy durván vörös hajú babája
vagy azzal, hogy Daniel Cleaver-rel is összefutott abban az egy hétben - amiről mi persze nem tudtunk volna - és megjelent volna az esküvőn...
utalás van Daniel-re a végén, naná (na, most mégis lelőttem, hogy él :P)
ha lesz még folytatás, akár így is megbonyolíthatják
de ez annyira sablonos volt: Darcy az apuka, Darcy a férj
persze, így szép ez, így romantikus
de mégis...
annyira benne volt a lehetőség!!
amúgy: 3 véget forgattak hozzá és a színészek sem tudták, melyik szerepel majd a filmben
bakker! de kíváncsi lennék arra a másik kettőre!
tutira mindkettő jobb, mint ez
na, de nem akarok túl negatív lenni: mindenkinek igaza van!
"valószínűleg ez a legjobb Bridget Jones film, a pasiknak is bejön, sőt, sírnak rajta és elgondolkodtató"
mindenki ezt mondja - akkor így van
csak szerintem nem... és ez az én blogom :P
de ha nagyon nem találtok jó vígjátékot a moziban, egynek elmegy ;)
(Fotó: vulture.com)
(2016. október 15.)
Szólj hozzá

Hugh Grant Bridget Jones Renée Zellweger Colin Firth Jim Broadbent Patrick Dempsey Helen Fielding Mark Darcy Ed Sheeran Bridget Joness Baby Sharon Maguire Bridget Jones babát vár Kate OFlynn Beeban Kidron Daniel Cleaver