2018. jan 04.

Jumanji - Vár a dzsungel / Jumanji: Welcome to the Jungle (2017)

írta: Petra mozizik
Jumanji - Vár a dzsungel / Jumanji: Welcome to the Jungle (2017)

jumanji-welcome-to-the-jungle-character-posters.jpg

azt hiszem, tök jó úgy beülni a moziba, hogy nem vársz sokat egy filmtől - csak szórakozást ;)
2 okból néztem meg a 'Jumanji'-t: mivel a trailer teljesen "beszippantott" (a játékba :D hehe), illetve, mivel egy csomó ismerősöm írta, kommentelte, hogy vicces és megéri
hát, nem bántam meg!
mondjuk azt, hogy megadtam a módját az év elindításának! ;)
OK, nem ez életem vígjátéka (az a 'Brian élete'), viszont tök jó
laza, vicces, hozza, amit kell
és nem erőltetetten
az első, aminek megörültem, az Alex Wolff volt, akit a minap (a kari születben) láttam a 'Bazi nagy görög lagzi 2'-ben :D
cukika
örültem, hogy gyorsan "lezongorázták" azt, hogy a tinik hogyan kerülnek a büntibe, majd a játékba
ment, mint a karikacsapás...
pont eleget megtudtunk róluk
az avatarjaik azonban fergetegesek voltak!!
a film erősségét 3 dolog adja:
1. a karakterek nem találják a helyüket a játékbeli bőrükben
2. az utalások a korábbi 'Jumanji'-ra és Robin Williams-re (újság címlapja, az elefánt, a végén, amikor kirajzolódik az ösvényekből az eredeti Jumanji térkép; ami a játék dobozán is van, stb.)
3. az utalások arra, hogy ez egy számítógépes játék
mondjuk ez az egyetlen olyan pont, ami lehetne erősebb
ha kritikát kéne írnom valamiről, akkor ez lenne: lehetne belőlük több!! (mert viccesek)
de amúgy az egész úgy jó, ahogy van
tényleg nem zavart benne semmi
nincs hiba
könnyed vígjáték
van benne aranyos szerelmi szál - de nem erőltetik túl
egy kis tanulság a tiniknek (érdemes másra is figyelni, nem csak magadra)
és esküszöm (ciki, vagy sem), a végén még a szemem is bepárásodott egy kicsit annál a résznél, amikor a felnőtt Alex összefut a négyessel és elmeséli, hogy a lánya neve Bethany lett - arról a lányról, aki megmentette az életét
édi volt
mondanom sem kell, hogy Dwayne Johnson tökéletes
Kevin Hart-on szakadtam talán a legtöbbet
Jack Black-nél pedig szerencsére nem hagyták ki azt a ziccert, hogy "beindul" az ifjú Alex-re :)))
hahaha... mármint az a KONKRÉT jelenet...
még meg sem történt, de már mondtam, hogy "ugye, fel*ll neki?!" (nem mutatják, nyugi!!)
de ez tényleg annyira adta magát
ahogy nekem az is kitalálható volt, hogy Martha "megmaratja" magát a kígyókkal, hiszen neki az a gyengesége és volt még +1 élete
sejthető volt, hogy amikor az égből zuhan lefelé, épp megfelelő helyen lesz, hogy átadja a követ
ez a 2 olyan apróság volt, amit sejtettem, de rendben volt így is, nem akadtam fenn rajta
viszont, abban nem voltam biztos, hogy ha Alex visszatér a valós életbe, akkor fiatal, vagy idős lesz-e
mondjuk így volt logikus... de átfutott rajtam, hogy fiatal marad és összejön Bethany-vel
Gyerekek, nem is akarom tovább ragozni - ugyanis nincs mit
csak javasolni tudom, hogy nézzétek meg, ha jól akarjátok elindítani 2018-at! ;)
P. S.: operatőr: Pados Gyula! RESPECT! ;)
(Fotó: movieweb.com)
(2018. január 4.)
Szólj hozzá

Dwayne Johnson Jack Black Brian élete Robin Williams Kevin Hart Jumanji Pados Gyula Welcome to the Jungle Nick Jonas Bazi nagy görög lagzi 2 Jumanji: Welcome to the Jungle Alex Wolff Jumanji 2 Jumanji - Vár a dzsungel Vár a dzsungel