2018. sze 02.

Vörös veréb / Red Sparrow (2018)

írta: Petra mozizik
Vörös veréb / Red Sparrow (2018)

red-sparrow-2018.jpeg

tudjátok, van az az állapot, hogy megnézel egy jó filmet, és azonnal mindenkinek mesélni akarsz róla (az én esetemben: írni is... :P)
és van az a szitu, amikor egy film nem jó, vagy messze nem azt hozza, amit vártál
világos, hogy nem ülsz le azonnal írni róla
a napok pedig telnek, múlnak és megint csak elszáll belőlük pár - te meg még mindig nem írtad meg...
mert azt érzed, hogy kínszenvedés lesz :)
épp emiatt sosem született kritika az 'Atomic Blonde' c., szintén Mo.-on forgatott filmről + a 'Páncélba zárt szellem'-ről sem (az frissen még ütött, de ahogy múltak a napok, halványult az élmény... a látványa viszont csillagos 5-ös; csak a sztori nem)
nos, a 'Vörös veréb' kapcsán is ez volt a bajom
de látjátok, összekapartam magam és mégis csak írok róla :P
ez a film nagyon erőszakos
szex és meztelenség is van benne, de a legtöbb alkalommal az is összefügg valahogy az erőszakkal, vagy minimum a hatalommal
viszont az erőszak ömlik le a vászonról
csúnya, durva, takarod a szemedet
emellett lelkileg is fertőző
nem sok pozitívum van benne
max. Budapest csodaszép operaháza :) <3
a legnagyobb bajom azonban mégis csak az, hogy egy csomó mindent nem értek!
lehet, hogy én vagyok gyengeelméjű, és mindenki másnak OK volt minden, de szerintem elkapkodtak dolgokat; nem dolgozták ki őket elég jól
és még így is k. hosszú a film!
pl. nem értem, hogy Dominika (mostantól D.) hogyan durvult be annyira, hogy szétverje a 2 riválisát? hogyan úszta meg mindezt?
a nagybácsi (NB) "megmentette", OK, vágom
de akkor a nagybácsi előre tudta, hogy Dominika ennyire erőszakos lesz és majd kénytelen lesz bevállalni a kémprogramot?! nem hiszem... hiszen nem ismerte, lexarta előtte
én azt gondolom, hogy mindig van más megoldás
ha valaki ennyire "tökös" csaj, akkor nem hiszem, hogy nem lett volna más módja, mint ez, hogy bevonul kémnek
nem értettem a sok kavarást a szobatársával (a másik kémnővel) kapcsolatban sem
OK, lenyúlta az ő tervét, az ő kontaktját
de amikor a csaj bement és "feladta" D.-t a főnöknek, akkor mit mondott? csak eljátszotta, hogy feladja, de közben mégsem? vagy tényleg feladta?
utóbbit kétlem, mert akkor nem nyírták volna ki
és ha ennyire zavarta őket D. kavarása, akkor mi a csudáért nem őt tették el láb alól?!
nem értem D. és Nathaniel "szerelmét" sem
én ebből semmit nem láttam, nem éreztem
fura volt, hogy megbízott benne
az a szex közöttük meg pláne!!
amit viszont nagyon is értettem - pedig valszeg' ennek kellett volna "titokban" maradnia -, az a NB ellen szőtt ármánykodás volt
a pohár és az útlevél is nagyon árulkodó volt
sejthető volt, hogy D. tervez valamit ellene
egy izgalmas, erőszakos, szexi kémfilmnek szánták ezt - gondolom -, ehelyett lett belőle egy túlbonyolított, nagyon elhúzott, nyomokban kémfilmes elemeket tartalmazó szenvedés-történet, amit sajnos néha szenvedés nézni is :(
lehet, hogy tényleg nagyon elhúztam ezt a kritika írást :P
ha holnap írnék róla, talán még ennél is jobban lehúznám
az Uraknak persze lehet, hogy bejött, hiszen J. L. erősen villant benne (az "ikreket" :D), és ha épp nem villant, akkor is vagy szexi, vagy erőszakos, vagy SZENVED (vagyis lehet sajnálni)
de mint nő, én nem kaptam semmit
sehol egy 007-es, vagy némi tesztoszteron!!
szomorú, de nagyon
Matthias Schoenaerts azonban hiába gonosz Ványa bácsi (és mellékesen durván emlékeztet Putyinra :P), még így is sokkal dögösebb és szexibb, mint Joel Edgerton
sorry, kids, egy veréb nem csinál nyarat! :P
(Fotó: tunefind.com)
(2018. szeptember 2.)
Szólj hozzá

Joel Edgerton Jennifer Lawrence Jeremy Irons Charlotte Rampling Mary-Louise Parker Francis Lawrence Páncélba zárt szellem Matthias Schoenaerts Red Sparrow Atomic Blonde Atomszőke Vörös veréb