2023. ápr 10.

Locke & Key - Kulcs a zárját (3. évad) / Locke & Key (season 3) (2022)

írta: Petra mozizik
Locke & Key - Kulcs a zárját (3. évad) / Locke & Key (season 3) (2022)

lockekey_season3_episode6_00_01_43_18r.jpg

a Locke & Key 2. évada végén nyugodtan abba is hagyhattam volna a sorozatot, mert már az sem volt igazán erős
de van ez a kattanásom, tudjátok, hogy szeretem a mágiát, a varázslatokat, mindenféle szemfényvesztést
kajálom, zabálom
akkor is, ha tudom, hogyan csinálják
minden alkalommal lenyűgöz
jöhet Harry Potter vagy valami mentalista – odáig vagyok
sosem növök fel, nem is akarok
emiatt nézem ezt is, és amikor ténylegesen a varázslatról, a kulcsokról van szó, azt mindig imádom
továbbra is az Anywhere Key a kedvencem, nekem azt nem überelte még semmi
ha olyanom lenne, nagyon sok esetben sokkal boldogabb lennék, mint most
az utazás az egyik szerelmem, sok-sok-sok csodálatos helyen voltam már – és csak egy kulcsfordításra lennének tőlem… újra…
ejh <3
nem azt mondom, hogy ez az évad kuka lenne, nem az
sok remek pillanat, emlékezetes momentum van benne
de sok erőltetés is – főleg a Frederick Gideon-os gonosz szállal van bajom (ő és a 2 echo-ja)
nonszensz az egész viselkedésük, főleg az, ahogy ebben a számukra új világban mozognak
minden annyira természetesnek tűnik
utalásképpen rácsodálkoznak 1-1 dologra (cipzár, öngyújtó stb.), de máskor meg nem értem, hogy tudnak ennyire természetesen mozogni mindenhol + így elfogadni a mágiát
szenvedés Tyler (Connor Jessup) „nem akarom a mágiát, mégis akarom a mágiát” hezitálása is, meg a téblábolás az új „barátnővel”
nem értem (a továbbra is iszonyatosan szexi) Josh (Brendan Hines) hirtelen lenyugodott nyomozását sem
a minap még kutatta az ősöket, a házat, kereste az összefüggéseket – most meg semmi
sőt, legtöbbször igen béna, hasznavehetetlen
ja, és mi lett a mini-Keyhouse-zal, ami náluk volt?! (lehet, hogy történt vele valami, csak én felejtettem el?! simán lehet… de ha nem, akkor fura, hogy ebben az évadban még csak utalás sem volt rá – miközben AZZAL pl. simán le lehetett volna győzni a kapitányt és az embereit…)
még sok ilyet említhetnék – csak nem akarok hosszan írni, mert annyit tényleg nem ér az egész
a + oldalon továbbra is bírom Bode-t (Jackson Robert Scott) és a lánytesót, Kinsey-t (Emilia Jones), aki kétszer is dalra fakad (különösen a Jimmy Eat World – Hear You volt mesés) – és nagyon jó hallgatni
meg az anyukát (Darby Stanchfield) is kedvelem, de ez a rinyálás az alkoholizmusos régi emlék kapcsán SOK volt és túljátszott
a nagybátyus is csak feltűnik egy gyors meleg-esküvő erejéig (ennek tényleg egy teljes részt kellett szánni egy alapból GYEREKEKNEK szóló sorozatban?! értek én mindent, legyen mindenki boldog azzal, akivel szeretne – tudjátok, hogy nekem ezzel nincs bajom… de sztem. ide ez pötit sok volt…), és persze pont a legfontosabb kulcs szerepét nem mondja el, nem óvja a családot?!
jaj, bocs…, a pozitívumokról beszélnék – közbe meg becsúsznak megint olyanok, amik nem tetszettek…
mi volt még jó?! pl. az, hogy Bode szellem lesz egy ideig
meg az is, hogy Dodge-ot visszahozza ide, sőt, Dodge lesz Bode
ezek jó fordulatok voltak
a 3. résztől elkezdtek izgivé válni a dolgok
de továbbra is sok hullámvölggyel
az viszont tény, hogy a Bode-t alakító J. R. S. igazi csillogó tehetség – annyira, de annyira jól hozta, amikor benne volt Dodge… iszonyatosan más lett az arca, a hangja, mindene…
remek, komolyan! bízom benne, hogy még sokáig láthatjuk majd őt!
viszont amikor épp az események sűrűjében van a család, jön a támadás, akkor sokszor a szereplők csak ácsorognak, nem tesznek semmit
EZT találták ki?! ez volt a terv?!
ennyi kulccsal a zsebükben??
értem én, persze, kellett a dráma, hogy abból utána majd ki lehessen jönni, fel lehessen emelkedni, de sokszor igen pipa voltam, hogy nem történik semmi és csak t*ketlenkednek… :(
el kellett volna osztaniuk a kulcsokat, külön kellett volna válniuk sok esetben, pláne, amikor kiderült, hogy a démon ERRE MEGY – együtt akarja őket, akkor jön el a világvége...
nonszensz!
mindegy, OK, gyerekmese – sok olyan részlettel, ami nem éppen oda való…
sebaj, kaptam varázslatot, nem igaz?!
boldog a Petra?!
nem, nem boldog, de azért nem is szomorú
nyerjek végre a LOTTÓn és egy olyan Anywhere Key-t gyártatok, hogy sosem találok vissza ebbe a világba… :D ;)
(de nyugi, akit szeretek, néha elviszem magammal <3)
viszont, hogy ennek itt lett vége, azt adom
kár lett volna még tovább húzni és nyúzni
összességében nem bántam meg, hogy megnéztem, de igazán az első évad nyűgözött le…

(Fotó: syfy.com)

(2023. április 10.)

Szólj hozzá

Harry Potter Jimmy Eat World Locke Jackson Robert Scott Kevin Durand Kulcs a zárját Locke & Key Emilia Jones Connor Jessup Laysla De Oliveira Darby Stanchfield Locke and Key Brendan Hines Locke & Key - Kulcs a zárját Hear You