2015. már 14.

A szürke ötven árnyalata / Fifty Shades of Grey (2015)

írta: Petra mozizik
A szürke ötven árnyalata / Fifty Shades of Grey (2015)

nagy_3.jpg

na, megnéztem ezt a "csodát"
valóban nem nagy durranás, egy gagyi kis romantikus filmnek elmegy
a probléma a hype körülötte, és az, hogy azt nem "hozza"
egyáltalán nem
egy 120 perces változatot láttam, szex alig volt benne, az is megvágva (a zenén lehetett hallani) - lehet, hogy létezik egy director's cut is és arról lemaradtam?! ;)
a csaj borzalom, már attól liheg és nyögdécsel, ha a srác húzza le róla a zoknit
iszonyat xarul játszik - bár, biztosan van pasi, akinek bejön ez az erőltetett "zavarban vagyok és akkor harapdálom a számat" - típus
minden mozdulata MŰ
a pasi sokkal jobb, és nem azért mert bejön, egyáltalán nem az esetem
semmi durva nem volt benne (SPOILER: az bizony nálam még nem veri ki a biztosítékot, ha valaki pávatollal ( WTF?!) simogat... :))
az utolsó jelenet mondjuk azt, hogy kemény, de miután láttam a Nimfomániás 1-2-t, ez szinte semmi
na, AZ a film durva
sőt, a 9 és 1/2 hét is erősebb ennél, megrendítőbb (könyvben meg pláne!!)
a végén sem értem a drámát - a csaj kérte meg, mutassa meg, mi a legrosszabb, megteszi, erre kiakad
szóval - ahogy mindenki megírta már a kritikákban - tényleg xar :P

(Fotó: supercurioso.com)

(2015. március 14.)

Szólj hozzá

9 és 1/2 hét A szürke ötven árnyalata Fifty Shades of Grey Dakota Johnson Jamie Dornan Nimfomániás Nimfomániás 2