2015. nov 28.

A szüfrazsett / Suffragette (2014)

írta: Petra mozizik
A szüfrazsett / Suffragette (2014)

jo.jpg

na végre, láttam egy jó filmet! :D
ez a mozi tökéletes, díjesővel jutalmazzák majd mindenfelé, az 100%
nekem 10/10
szuper, hogy valaki hozzá mert nyúlni a témához, igen fontos dolgokról van szó benne
hiteles, drámai, megható
ezek a nők hősök
ha akkor és ott éltem volna, ott lett volna a helyem köztük
csak jókat tudok mondani: érzékeny rendezés, erős jelenetek, fantasztikus színészi alakítások
Meryl Streep csak epizódszereplő, de így is ragyogó
Helena Bonham Carter jó, mint mindig, és külön érdekesség, hogy az egyik őse épp ezekben az időkben volt miniszter és - természetesen - a nők szavazati joga ellen harcolt - mekkora lehetett neki ezt eljátszani!!
Carey Mulligant pedig egyre inkább kedvelem
már az 'Egy lányról' c. filmben hibátlan volt, nagyon fiatalon, a 'Távol a világ zajától' c. filmben is imádtam a karakterét, de most... tyű! le a kalappal előtte! Oscart neki!!!! :))
kedves, bájos arca van, nem egy femme fatale, de pont az a típus, akit szerintem minden pasi elfogadna feleségnek
és zseniálisan játszik!
bár már vagy 2 hete láttam a filmet, de most is beugranak jelenetek, és esküszöm, könny szökik a szemembe
annyira nagyszerűen hozza a figurát
és micsoda döntés lehetett ez.... hátrahagyni a gyereket, családot egy fontos ügy érdekében... :(
nagyon ajánlom! és nem csak a csajoknak!!

(Fotó: popzara.com)

(2015. november 28.)

Szólj hozzá

Carey Mulligan Meryl Streep Helena Bonham Carter Egy lányról Távol a világ zajától Suffragette A szüfrazsett