2015. dec 19.

Szemekbe zárt titkok / Secret in Their Eyes (2015)

írta: Petra mozizik
Szemekbe zárt titkok / Secret in Their Eyes (2015)

szemekbe-zart-titkok-jelenet-07_1.jpg

ez egy 2009-es argentin-spanyol dráma remake-je
anno elnyerte a legjobb idegennyelvű filmért járó Oscart
azt hittem, nem láttam, de amikor az utolsó csavar megtörténik, azok a képkockák nagyon ismerősnek tűntek, belenéztem a régi filmbe, és bizony, rájöttem, hogy láttam
nem azért nem emlékszem rá, mert nem volt jó, nagyon is jó volt - csak annyi mindent nézek, és kopik az agyam, ez van... :)
no de, a mostani!
nem tudom nem azzal kezdeni, hogy Nicole Kidman borzalmasan néz ki! mit csinált a plasztikai sebész ebből a nőből?? konkrétan, mintha új arcot kapott volna! szörnyű! nagyon ki van vasalva és nem is szép! hová tűnt az a bájos arc? annyira mű... :(((
azt nem mondom, hogy nem játszik jól, van egy nagyon erős jelenete, amely fordít a történeten is, de azért túl sokat nem tesz hozzá a filmhez
Chiwetel Ejiofor okés, viszont a Nicole Kidmannel való szerelmi viszonya (?!) annyira nem hiteles
az ő részéről még csak-csak, de Nicole ebben pocsék
semmi kémia nincs köztük!
nagyon xar, de tényleg... és mennyi időt töltenek el az enyelgésükkel! jaj!!
(az argentin-spanyol változatban ennek van értelme, jól hozzák az érzelmeket és nem uncsi, de itt AZ!!!)
ellenben: Julia Roberts fantasztikus, tökéletes, hibátlan
sosem volt a kedvenc színésznőm, nekem olyan, mint Tom Hanks - mindent kitűnően, vegytisztán eljátszik
elismerem a nagyságát, de nem érint meg úgy, mint mondjuk Meryl Streep, vagy Susan Sarandon
viszont TÉNYLEG nagyon hiteles, mindenki mást lemos és minden alakítás eltörpül mellette
neki nem 1 nagy jelenete van, hanem kb. mind az...
neki nem derogál rondának és nyúzottnak lenni (ellentétben ugye Miss Tökéltes Kidmannel, aki a filmben 13 év elteltével is pont úgy néz ki, mint előtte (viva la botox))
nézhető, jó, izgalmas (mivel nem emlékeztem az eredetire... :P), viszont a Kidman - Ejiofor szál nekem nagyon elrontja, vontatottá teszi a filmet
jobban örültem volna, ha a nyomozást mutatják
na, mondjuk abban is vannak hatalmas blődségek, mint pl. az, hogy egy hatalmas stadionban megtalálnak 1 embert
OK, létezik sors/vagy véletlen (ki minek hívja), de azért ez itt egy kicsit túlzás :S
nem ez az év filmje, viszont azt nem értem, hogy J. R. miért nem kapott érte Golden Globe-jelölést - megérdemelte volna

(Fotó: mozi-filmek.hu)

(2015. december 19.)

Szólj hozzá

Nicole Kidman Julia Roberts Chiwetel Ejiofor Szemekbe zárt titkok Secret in Their Eyes