2024. okt 06.

A tökéletes pár (minisorozat) / The Perfect Couple (miniseries) (2024)

írta: Petra mozizik
A tökéletes pár (minisorozat) / The Perfect Couple (miniseries) (2024)

the-perfect-couple-220564-banner.jpg

FIGYELEM! 18+-os téma vagy tartalom! kiskorúaknak nem ajánlott

eléggé felkapott lett ez a sorozat, úgyhogy én is felültem erre a vonatra + szeretem is az ilyen típusú történeteket
gazdagok, csilli-villi élet, de a mélyben rohad valami (sőt, általában nem is egy dolog…), illetve a gyilkosságos-nyomozós szál is mindig izgi
ha meg ez a 2 együtt van, akkor pláne jóra számíthatunk
sok-sok ilyen van, neki sem állok sorolni őket és Nicole Kidman sem MA kezdte ezt a műfajt, elég a ’Tudhattad volna’ (’The Undoing’) c. sorira gondolni, amiről én is írtam – és már most leszögezném: az azért jobb ennél… (a rendező ott is Suzanne Bier – róla még lesz szó…)
nem mondom, ezzel sincs nagy baj (vagy sok baj), igazán beszippant, viszi az embert és nonstop agyalsz azon, hogy na, ki a gyilkos (persze azért elég erősen Nicole K. a leggyanúsabb, de szinte mindenkinek felmerül a neve… és talán nem is kiszámítható a vége… NYUGI! kivételesen nem lövöm le, OK?! jókedvemben vagyok, na :D)
ami viszont baj, az nekem 2 dolog: az 1. helyen máris Nicole K. szerepel, akinek az arca olyan lávaszerű – ezt közösen megállapítottuk Barbival nemrég –, hogy tényleg nem lehet már mit mondani rá… annyira túl van tolva a botox és a műtétek
ő egy szép lány volt (mindannyian emlékszünk rá az ’Ausztrál expressz’-ből, igaz?! a vasárnapi Disney-délutánból :D – no meg a bongyor fürtjeire ;)), majd egy szép nő lett… szépen is öregedett volna meg
MIÉRT kellett ezt így tönkretenni?!
lehet, hogy pasi szemmel ez OK, mert szép és nincs 1 ránc sem rajta, de full elveszik minden, amit az arcának tükröznie kéne :(
nagy kár…
mert amúgy jól áll neki ez a közeg… jól hozta a fent említett sorozatban és persze a ’Big Little Lies’-ban is, amiről nem írtam, mert csak faltam, faltam és faltam :P és nem akartam jegyzetelni közben…
a másik nagy bajom: bizonyos szereplők túljátsszák a szerepüket – de nem kicsit :(
és nem Liev Schreiberre vagy Meghann Fahy-re (’The White Lotus’ – 2. évad… de itt még jobb, mint ott!), sőt nem is Dakota Fanningre gondolok – ők jók, sőt, nekem a TOP 3 (kivéve, amikor Liev részeg a könyvbemutatón :()
hanem a borzalmasan túlszínészkedő házvezetőnőre (Gosia - Irina Dubova), akinek nincs 1 jó pillanat sem, vagy a nyomozónőre (Donna Lynne Champlin), aki ugyan néha okés, sőt, vicces, de legtöbbször annyira túltolja ezt a keménykedő nőt, hogy majd’ felsírtam
a többiek elmennek, köztesek, rendben vannak
ismerős arc lehet még a szexy Thomas (Jack Reynor) a ’Midsommar’-ból és azt pedig a ff.-ak értékelik tutira, hogy a főszereplő lány, a menyasszony, Amelia (Eve Hewson) nagyon szép
jaj, hoppá, majd’ elfelejtettem, az ő vőlegényét/férjét alakító Billy Howle (Benji) is nagyon ismerős volt nekem, aztán rá is jöttem, hogy a ’The Serpent’-ből (erről ÉS az említett ’Midsommar’-ról is írtam kritikát…) – na OTT azért erősebb ;) és az nem is volt egy könnyű szerep… itt eléggé málészájú ahhoz képest :)
szóval NEM a stábbal van baj
NEM is a rendezéssel – kivéve 1 pontig
de itt álljunk is meg egy szóra! Suzanne Bier egy dán rendezőnő, akit én még a Dogma-filmes korszakból ismerem, igen, a dán (nyelvű) filmjeiről – amik parádésak! <3 javaslom, hogy nézzetek meg párat közülük…
aztán egy ponton beszippantotta Hollywood
az 1. angol nyelvű filmje 2007-ben volt ’Things We Lost in the Fire’ címmel, Halle Berry, Benicio del Toro és David Duchovny főszereplésével
tök durva, de nem láttam – be kéne pótolnom
aztán jött a ’Serena’ 2014-ben (a 2 között továbbra is dán filmeket készített), illetve a ’Bird Box’ Sandra Bullockkal (arról írtam is ;))
viszont a sorozatok annál inkább beindultak: ott van még a ’The Night Manager’, amit imádtam, illetve az említett ’The Undoing’, jah és a ’The First Lady’ – ami (logikus módon) ilyen elnökös-politikai cucc, amiket én nem igazán kedvelek
de azért ez már 3 elég komoly figyelmet felkeltő minisorozat – és most ez a 4.
tényleg mondhatni, hogy már keresik, szeretik őt
okkal! sztem. is ügyes <3
és mondom, itt sincs gond, kivéve az utolsó részig, ami nekem néha már-már banális
hamar kiderül, hogy NEM N. K. a bűnös és akkor kb. ott van még az egész rész, amit ki kell tölteni valamivel – na, és ott kezdtek erőltetettek lenni a dolgok
az egyik legrosszabb pillanat, amikor azt a fiút viszik be a zsaruk, aki rá van csúszva a drogokra, bogyókra és aki félrelépett Isabellel (Isabelle Adjani szinte felismerhetetlen…)
miután kihallgatják, és rájönnek, hogy nem ő a gyilkos, akkor is otthagyják egy cellában, ahol ő meg elkezd „hahózni”, hogy valaki vigye már ki
értem, logikus, amit csinál, de annyira gagyi az egész
a zsaruk részéről is, meg az is, ahogy kényelmesen fekve, tök fölöslegesen erőlködik
sok ilyen pillanat van sajna :( (pl.: Benji részegsége, a gyanúsítottak vallatása ügyvéd jelenléte nélkül stb.)
VAGY azt kellett volna, hogy tovább húzzák a ’suspence’-t VAGY legyen rövidebb a rész
fölösleges sallangokkal kitölteni?! ah…
picit sajnáltam, mert addig nagyon egyben volt
mindegy, ez azért nem tudta teljesen lehúzni, szóval mindenképpen lehet adni neki egy esélyt, de VAN ennél jobb, az is biztos ;)
amúgy a sorozat Elin Hilderbrand 2018-as regénye alapján készült
a főcímdalt pedig Meghan Trainornak köszönhetjük és sztem. baromi jó, a táncról nem is beszélve – viszont képzeljétek, sokan a színészek közül annyira ki voltak akadva azon, hogy ott kell parádézniuk, hogy még az ügyvédeiket is bevonták, hogy ezt nem csinálják :D
haha… volt azonban 1, azaz EGY legény a gáton, a tündéri Liev Schreiber, aki kimondottan örült ennek ;)
de ha már őt említem, van egy másik sztori is vele kapcsolatban: ő és Naomi Watts férj és feleség voltak, aztán elváltak
Nicole K. viszont nagyon jóban van Naomival, szóval mikor kiderült, hogy Lievvel itt ők lesznek egy pár, felhívta Watts-ot, hogy megengedi-e ezt neki, OK-e ez így – és persze igen volt a válasz…
még egyszer, összegezve: nagyot megy a neten, nézzétek nyugodtan, igazából szórakoztató…

(Fotó: serieall.fr)

(2024. október 6.)

Szólj hozzá

Naomi Watts Serena David Duchovny Nicole Kidman Sandra Bullock Halle Berry Isabelle Adjani Benicio Del Toro Dakota Fanning Liev Schreiber Eve Hewson Jack Reynor The Night Manager Big Little Lies Ausztrál Expressz Bird Box Midsommar Donna Lynne Champlin Suzanne Bier The Undoing Tudhattad volna Billy Howle The White Lotus Meghann Fahy The First Lady The Serpent A tökéletes pár The Perfect Couple Irina Dubova Things We Lost in the Fire Elin Hilderbrand