2016. már 06.

Deadpool / Deadpool (2016)

írta: Petra mozizik
Deadpool / Deadpool (2016)

deadpool-empire-magazine.jpg

megvan az új kedvenc szuperhősöm! :D
egyszerűen imádom ezt a pasit, az intelligenciáját és a humorát!!
na jó, a fenekét is... ;)
a TED óta nem nevettem ennyit egy filmen
biztos vagyok benne, hogy újra és újra megnézem majd (angolul is, mert elsőre magyarul láttam, ami szerintem nem is baj, mert iszonyatosan sok poénról lemaradtam volna, az tuti...)
már a film eleje is piszok ütős
lenyűgözött
és érdemes az apróságokra is figyelni (a kocsiból kirepülő tárca, újság, stb. - mind 1-1 rejtett poén, vagy kikacsintás)
és hogy rögtön a végére ugorjak - a vége főcím is hasonlóan jópofa
azt pedig már biztosan hallottátok, hogy érdemes végigülni a stáblistát, mert a végén van még 1-2 jelenet (OK, nem akkora szám, de jó :))
nagyon akciódús, olykor eléggé agresszív, de vegyük úgy, hogy ezt "elnézem", mert cserébe annyit poént kaptam, hogy csak kapkodtam a fejem...
könnyesre röhögtem magam, de tényleg
Ryan Reynolds, vagyis Deadpool viccet csinál mindenből - magából (vagyis R. R.-ból), a Zöld Lámpásból (aki szintén ő), az X-Men-ből és még Keira Knightley-ból is (amit különösen értékeltem, mert ANNYIRA találó a beszólás ;))
tele van utalásokkal - a popkultúra népszerű eseményeire, történéseire, filmekre (a Liam Neeson-os ütött), könyvekre, a Marvelre, a rendezőre, tényleg MINDENRE
ja, Hugh Jackman kétszer is "cameozik" (újság és papír-arc) - itt tenném hozzá, hogy nagyon sokat tett azért, hogy ez a film összejöjjön, úgyhogy ennyi homage-t meg is érdemelt :D
alig bírtam követni a poénokat - és mivel nem vagyok amcsi, vagy akkora Marvel-univerzum ismerő, biztosan sok ki is maradt...
imádtam a The Dead Pool Board-ot - micsoda nevek vannak rajta! majd figyeljétek meg! Mike Tyson, Putyin, Charlie Sheen, Lindsay Lohan, stb. :)
állat!
rohadt viccesek az ünnepek - Halloween, Thanksgiving, Karácsony, de a kedvencem a Nőnap volt
hahaha :D
szegény Deadpool... ott megkapta :P
más filmekben is láttuk, de a "4th wall" (kifelé beszél a közönségnek) itt folyamatos - tökélyre fejlesztették
és hogy ne csak R. R.-ről áradozzak, nagyon jó Ed Skrein (a rossz fiú, vagyis Ajax) is - ha valakinek ismerős, nos, csókolom, ő Daario Naharis a Trónok harcából ;)
és ugyan csak egy villanás, de milyen már, hogy Stan Lee a DJ a strip club-ban :D
gyerekek, lehetetlen leírni, mennyi minden van ebben a filmben!!
fantasztikus az egész!
kőkekény 10/10
és az, hogy R. R. megtarthatta a jelmezét, nekem erősen beindította a fantáziámat... kár, hogy nem én vagyok a csaja :D
(Fotó: screenrant.com)
(2016. márc. 6.)
Szólj hozzá

TED Marvel Trónok harca Ryan Reynolds Hugh Jackman Deadpool Keira Knightley Zöld Lámpás Ed Skrein