2016. már 16.

Zoolander 2 / Zoolander 2 (2016)

írta: Petra mozizik
Zoolander 2 / Zoolander 2 (2016)

ben-stiller-penelope-cruz-vogue-cover-february-2016-zoolander-2-06.jpg

igen! végre! 'Zoolander 2'!!
istenem, mennyire jó, hogy nem kellett csalódnom benne!
ahogy a 'TED' után a 'TED 2' is tetszett nekem, ez a folytatás is rendben van
ugyan nem hat meg a sztori, picit túl van pörgetve, nekem kevesebb is elég lett volna ;)
(Matilda megjelenése, mint szellem sztem. tök fölösleges - mindegy, ebben a filmben nem kell üzenetet, logikát vagy értelmet keresni :D)
a poénok viszont ott vannak és ütnek
Derek hülyébb, mint valaha és annyit lehet rajta nevetni!
folyamatosan ugranak be a képek... :))
nézzétek meg, mindenképp! (de csakis akkor, ha az elsőt már láttátok, mert nagyon sok az utalás)
ami azonban a 'Zoolander 2' hatalmas húzása, az a cameo
mit cameo! cameo helyek!
borzalmasan nehéz megállnom, hogy ne mondjak neveket, de szeretném meghagyni azt az örömöt, hogy felismertek embereket kisebb szerepekben
néha meg sem szólalnak
vagy csak egy fél mondatuk van
eszméletlen mennyiségű sztár!
vannak, akikről már tudtunk korábban is a trailerekből (Justin Bieber, Benedict Cumberbatch), de mások is felbukkannak ;)
a legváratlanabb helyeken
jó, egyet muszáj elmondanom - neki amúgy is fontos szerep jut: Kiefer Sutherland
egyszerűen szakadtam a röhögéstől minden jeleneten, amiben szerepelt
mennyire kifigurázza már önmagát! kész!
azok az ideges, zaklatott pillantások, amiket a '24'-ben tolt
hahaha
nála az a Kék Acél :D
zseniális, hogy ennyi A (!!!) kategóriás színész hagyta, hogy full hülyét csináljon belőlük Ben Stiller
mondjuk, ha nekem barátom lenne, én is bármit eljátszanék ;)
Skrillex tolja a zenét a divatshown és érdemes azt is megnézni, hogy a közönség soraiban kik ülnek
vazz', Lewis Hamilton, pl.
értitek? 1 pillanat, 1 villanás erejéig, de odaült
kőkemény!
tényleg nem tudom, hogy létezik-e még egy olyan film, amiben ENNYI cameo van...
ja, és akkor még a divatvilág nagy neveiről nem is beszéltem - mind ott vannak: Wang, Hilfiger, Valentino és Anna Wintour is
élőben, igen, ők azok, nem színészek alakítják őket
szeretem Ben Stillert
a 'Trópusi vihar'-ért és a 'Zoolander 1'-ért is
és azt is csíptem, amit az 'Apádra ütök'-ben csinált (a folytatásokat sztem. már nem kellett volna elkészíteni, bár a 2 még elviselhető)
azonban amiket rendez, azok általában jók (a 'Reality Bites' is nagy kedvenc :))
ez pedig - 15 év várakozás után - teljesen hozta, amit kell
ha akartok egy jót nevetni, irány a mozi! ;)
(Fotó: vogue.com)
(2016. március 16.)
Szólj hozzá

Ben Stiller Penélope Cruz Benedict Cumberbatch Kiefer Sutherland Owen Wilson Will Ferrell Trópusi vihar Apádra ütök Zoolander Zoolander 2 Reality Bites