2016. jún 11.

Warcraft: A kezdetek / Warcraft (2016)

írta: Petra mozizik
Warcraft: A kezdetek / Warcraft (2016)

maxresdefault.jpg

szegény, szegény 'Warcraft' rajongók
10 évet kellett várniuk arra, hogy elküszüljön a film!
hiszen 2006-ban jelentették be, hogy jön...
sőt, még a bemutató is csúszott (az új 'Star Wars' miatt)
decemberről átkerült májusra
viszont, bízzunk benne, hogy elégedettek a végeredménnyel: 123 forgatási nap, rengeteg ráköltött pénz, CGI és igazából olyan látvány, ami szem-szájnak ingere
le kell, hogy szögezzem: nem ismerem ezt a játékot, sosem játszottam vele
én leragadtam a Panzer-nél (hehehe :D), meg a Tomb Raider-nél
de ezekkel is csak azért játszottam, mert "műszakis" volt a pasim akkoriban ;)
teljesen tökéletes és kerek az életem a játékok nélkül is, viszont, nem mondom azt, hogy nem lehet rájuk kattani
pláne, amilyen technikával manapság készülnek...
sztem. gyorsan be tudna húzni, ha lenne rá lehetőségem/társaságom/megfelelő gépem, hogy játsszak velük
viszont, most legalább úgy beszélek a filmről, hogy SEMMI fogalmam nincs az "előzményekről", nincs összehasonlítási alapom
és máris elérkeztünk a lényeghez: ha valaki Warcraft-szűz, mint én, esélye sincs arra, hogy bármit is értsen
mármint, az alap sztori megvan, világos, hogy ki a rossz és ki a jó, kinek mi a motivációja, de annyi utalás lehet benne, amit fel sem fogtam... :(
"kár volt belém..." :P
nekem így csak a látvány volt ütős, mondjuk, sztem. az viszi a filmet, az dominál benne
a sztorit semmi extrának nem tartom (juj, most jópáran felháborodtak, az biztos! bocsiiii! :P)
zavart a sok ismeretlen színész, olyan nagyon nem is voltam elszállva tőlük
SPOILER!
az meg, amikor a pasi elveszti a fiát, és konkrétan semmi érzelem nem látszik rajta, szerencsétlen, 1 könnycseppet sem volt képes kipréselni magából, na, az konkrétan bosszantott is
(esküszöm, a cellás jelenetben, mikor a csaj mondja, hogy elmegy, sokkal jobban megérintette...)
azt érzem, hogy semmi létjogosultságom erről a moziról bármit is mondani...
bár, tegyük hozzá, hogy a 'Trónok harca', vagy 'A gyűrűk ura' is egy külön kis univerzum (az előbbi pláne elég bonyi és szerteágazó...), és azokat mégis élveztem és élvezem
szóval, nem tudom pontosan megfogalmazni, mi volt a baj - sztem. tényleg az, hogy nem ismerem a játékot és annak a hátterét
ha azok megvannak, biztosan nagyon jól szórakozom
így is elment, de olyan sokat nem adott
ne haragudjatok... :(
(Fotó: youtube.com)
(2016. jún. 11.)
Szólj hozzá

Star Wars Warcraft Trónok harca A gyűrűk ura Tomb Raider Warcraft: A kezdetek