2017. jún 29.

Swingerklub / Swinger (2016)

írta: Petra mozizik
Swingerklub / Swinger (2016)

movie-image_1280x450_swinger.jpg

FIGYELEM! 18+-os téma vagy tartalom! kiskorúaknak nem ajánlott...
a film kapcsán nagyot fog csalódni, aki egy erotikával átitatott, tipikus dán vígjátékot vár
én is csalódtam
no, nem a szex hiánya miatt :)
az van! ugyan nem túl sok... :))
ja, és szinte nem is látszik semmi
szóval, kedves Urak, ne számítsatok csinos, szexi fiatal női testekre, mellekre :P
Hölgyek - JÓ pasi testekre SEM! :)
adott pár idősebb, középkorú dán házaspár - a szokásos vitákkal, problémákkal: kiüresedett kapcsolatok, elmúlt szerelem-érzés, nincs gyerek, stb.
és ők ahelyett, hogy ezt megbeszélnék, vagy terápiára mennének (OK, olyan is van), inkább elmennek egy vidéki házba, ahol swingereznek
de ezt úgy kell elképzelni, mint egy nyaralást a tengerparton
gazdag emberek, nagy evések-ivások (!!!), napközben játék (kártya stb.), este azonban lemennek a PINCÉBE, ahol megy a szex
régóta visszatérő "vendégek", szóval akár egymást is unhatják már
viszont van egy új páros...
a fiatal, "roppanós", (és ahogy egy kedves barátom szokta mondani) EGÉSZSÉGES pár, Patricia és Patrik
a csajt Natalie Madueño játssza, aki dán, de egyértelműen ott van benne a latinos vér
nekem kicsit Eva Mendes... de még valakire emlékeztet, csak nem jut eszembe, kire
tényleg nagyon szép
a pasija pedig a cuki Patrik, aki szőke és zenél - vagyis nálam nyerő :D :D
VILÁGOS, hogy mindenki nyálcsorgatva rájuk ugrik
szinte szó szerint
csakhogy az egyik vendég, Adam (Martin Buch) beleszeret Patriciába, amit ugye nem nagyon szabadna egy ilyen helyen
tipikus midlife-crisis szitu, és szerintem kivétel nélkül minden pasi átéli ezt
sőt, sokan félre is lépnek egy ilyen helyeske lánnyal
titkárnő, kolléga a csapatépítőn, vagy a gyerekeik baby-sittere... szerintem ez a 3 legesélyesebb "kategória"
teljesen érthető, hogy Adam felesége nem kultiválja ezt a sztorit
arról nem is beszélve, hogy Adam jól "benézi" Patricia vonzódását
merthogy a csaj egyáltalán nem lesz szerelmes belé, helyette egy jót szexel az Adam szemében nagy rivális Jorgennel...
de ez csak 1 szál, 1 sztori, 1 konfliktus
mindenkinek megvan a sajátja
a leggázosabb az a pár, ahol nem jön össze a gyerek - a pasi "hibájából"
ott a feleség vérig alázza a férjét emiatt
na, az undor
meg amit utána tesz, az is...
ott majdnem kidobtam a taccsot :P
gondolja bárki is (akár csak a leírtak alapján is), hogy ez egy vígjáték?!
mert hogy annak van titulálva
én nem sokat nevettem rajta
full dráma
és nagyon csöpögős véggel
győz a házasság, a sok éves kapcsolat - pasik, maradjatok a gatyátokban és a feleségetekkel!
kb. ez az üzenet
persze, nem akarom ezt leszólni - sok esetben tényleg ez a valóság, vagy a "megoldás" is... de azért itt ez valahogy túl csöpögősen lett tálalva
grrr
a vége cukormáz :P
írták volna inkább azt, hogy ez egy dráma (mert AZ!!!), és lett is volna úgy vége
sokka többet ért volna
vagy csak én vagyok vérre éhes mostanában?! :)
(Fotó: biografklubdanmark.dk)
(2017. jún. 29.)
Szólj hozzá

Eva Mendes Swinger Swingerklub Martin Buch Natalie Madueño Rasmus Botoft