2017. aug 24.

Logan Lucky - A tuti balhé / Logan Lucky (2017)

írta: Petra mozizik
Logan Lucky - A tuti balhé / Logan Lucky (2017)

logan-lucky.jpg

VÉGRE! VÉGRE! VÉGRE!
gyúljanak fények az Égben és tüzek a Lelkekben, mert itt van!
jön, jön és jön...
az év 2. olyan filmje ('A galaxis őrzői 2.' után), amit imádtam!!
kőkemény 10/10
amint véget ért, azonnal újra akartam látni (és szerintem meg is nézem majd újra ;))
sírtam és nevettem rajta (utóbbit többször :D)
fantasztikus alkotás!
hibátlan sztori, tökéletes rendezés, A-kategóriás színészek (a mellékszerepekben is)
hallelujah!
köszönet mindenkinek érte, aki részt vett a 'Logan Lucky'-ban!
egy fontos használati utasítást azonban hadd adjak rögtön az elején: csakis angolul nézzétek meg!
nekem szerencsére így sikerült a sajtóvetítésen
a magyar felirat alatta kb. használhatatlan - már bocsánat!
nem, nem a fordítással van baj, hanem azzal, hogy miért próbálunk meg egy virginiai tájszólást "visszaadni" parasztosan a feliratokban?!
ájjj... úgy nem szeretem ezt
"I'm going to the pub." - mondja ezt egy szereplő (nem pont ezt, csak reprezentálni akarom, mi a bajom...)
a magyar fordítás alatta:
"Ledzsalok a 'ivóba."
kb.
borzalom!!
azt, hogy valaki tájszólással beszél, NE akarjuk a fordításban visszaadni! ezek az emberek nem suttyó parasztok (OK, van olyan is köztük :))), hanem csak a virginiai akcentust használják - ami amúgy TÖK ÉRTHETŐ
erre a lefordított szövegbe bekerülnek mindenféle rabló/betörő szakzsargon kifejezések is - amelyeket még csak nem is hallottam (és az eredeti szövegben sincsenek benne)
nem ragozom tovább... megértettétek :)
ezek után nem tudom, milyen lehet a szinkronos változat, de el sem merem képzelni!! :(
csakis angolul, Gyerekek! :)
no, de lássuk magát a filmet, ami kb. olyan, mintha vennénk egy Guy Ritchie mozit a balfék, lúzer bűnözőkkel és áttennénk Amerikába
Steven Soderbergh nagyot alkotott!
nekem toronymagasan übereli az 'Ocean's'-mozikat ;)
van is erre utalás - mármint egy poén, egy kikacsintás, ami állat! :)))
egytől egyig hibátlanok a karakterek: kidolgozottak, viccesek, hitelesek
bolondok és imádnivalóak
Katie Holmes nem nagy kedvencem, de amit itt csinál, az szerencsére rendben van
Soderbergh ismét leszerződtette Magic Mike-ot (Channing Tatum), hogy egy hasonlóan szexi NEVŰ karaktert alakítson: Logan Lucky-t
mármint nem ez a neve, de akár lehetne chippendale-es művésznév is :)
ő csak egyszerűen Jimmy Logan, aki sánta, elhízott és boldogtalan
kirúgják a melóból, sajnos nem lehet annyit a kislányával, amennyit szeretne, sőt, el is szakítják tőle (földrajzilag)
úgyhogy a Logan családi átok ellenére (ezért van a címben a Lucky... mert úgy tűnik, megdől az átok ;)) belevág a tesójával, meg egy jelenleg börtönben ülő széfrobbantóval egy pénzes balhéba
(zárójelben megjegyzendő: West Virginia államban van egy Logan nevű város is... ;))
álljunk meg itt ismét!
(és előre is bocsi, órákig fogok még áradozni erről a filmről... :P)
az, hogy a nekem nem túl hiteles és szimpi Kylo Ren-t alakító Adam Driver itt milyen jó, arra szavak nincsenek!
ahogy C. T. is - teljesen más arcukat mutatják
fantasztikusak!
és azt hiszem, ezt hívjuk színészetnek... :)
Tom Cruise minden filmjében Tom Cruise - ők azonban mindent el tudnak játszani!
Daniel Craig-ről nem is beszélve!! <3
aki ismer, vagy követi a Petra mozizik blogot és FB oldalt, tudja, hogy mennyire nem szeretem D. C.-et 007-es ügynökként :P
nekem egyszerűen ő NEM James Bond! (és sajnálatos tény, hogy van az a pénz, amiért még 1x korpás lesz a haja...)
magával D. C.-gel semmi bajom
a 'München'-ben csodálatos volt (maga a film és a könyv is az!!)
de szerettem 'Az arany iránytű'-ben is, ami szomorú, de 1 rész után véget ért... (pedig cuki történet!!)
és elfogadtam 'A tetovált lány'-ban is, bár ott ugye az eredeti filmet (filmeket) semmi nem feledteti...
Riley Keough is menő - őt szintén a 'Magic Mike'-ból hozta magával Soderbergh
a mellékszereplők között pedig ott van az említett Katie Holmes, Hilary Swank, vagy mondjuk Seth MacFarlane is
(meg egy csomó NASCAR versenyző, kommentátor, stb.)
a történet zseniális, csavaros, izgalmas, végig tartja a figyelmedet és a végén még ott egy kis meglepi is, ami ismét azt sejteti, hogy mégis csak létezik a Logan-átok :D
vicces! nagyon vicces! eleve, amit Daniel Craig alakít, azon szakadtam
a 2 suttyó családtagjáról nem is beszélve! ;)
de vannak itt hülye rendőrök és biztonsági őrök is
no meg egy olyan börtönlázadásos jelenet, ami példaértékű... minden szempontból :D
nem akarok semmit ellőni, de az a 'Trónok harca' rész fergeteges volt - majd megértitek, ha megnézitek ;)
Gyerekek! folytassam még?!
imádtam ezt a filmet!
ja, hogy miért sírtam rajta?
mondjuk azért, ahogyan LeAnn Rimes elénekli a NASCAR előtt az 'America the Beautiful'-t
nem csoda, hogy Soderbergh beleszeretett (ő azt hallotta, amikor a himnuszt énekelte 2014-ben a Speedway-en)
az, ahogyan az emberek felállnak, a kezüket a szívükre teszik és ÁTÉRZIK, hogy ők büszke amerikaiak... valahogy megértinett
ők tényleg annyira komolyan veszik ezt, hisznek benne
és ez szép
ahogy az is megható pillanat volt, amikor Farrah Mackenzie (Jimmy kislánya) elénekli a bugyuta szépségversenyen/tehetségkutatón a "Take Me Home, Country Road"-ot
full hamisan, persze
de ez pont olyan előadás, mint Rimes-é
nemzeties, hazafias és full hiteles
szerettem...
tündéri a kiscsaj, édes a viszonyuk az apjával - elég az a két beszélgetés: az egyik az autószerelés közben, a másik meg a film végén, amikor Sadie a főzőversenyes TV-műsorról mesél
kifogytam a jelzőkből, szóval ismét csak azt mondom: hiteles!!
hű, elfáradtak az ujjaim, megyek, kiropogtatom őket, de előtte azt hiszem, lefoglalok 1 mozijegyet a 'Logan Lucky' valamelyik vetítésére :) <3
tegyetek Ti is így!
hibátlan film! sok-sok ilyet kérünk még!! :D
(Fotó: peckhamplex.london)
(2017. augusztus 24.)
Szólj hozzá

Guy Ritchie Tom Cruise München A tetovált lány Nascar Channing Tatum Trónok harca Katie Holmes James Bond Steven Soderbergh Seth MacFarlane Magic Mike Daniel Craig Hilary Swank Az arany iránytű LeAnn Rimes A galaxis őrzői Adam Driver Riley Keough Kylo Ren Oceans Logan Lucky Oceans Eleven - Tripla vagy semmi A galaxis őrzői 2 Logan Lucky - A tuti balhé A tuti balhé Farrah Mackenzie Take Me Home Country Road America the Beautiful