2017. nov 18.

Assassin's Creed / Assassin's Creed (2016)

írta: Petra mozizik
Assassin's Creed / Assassin's Creed (2016)

assassins-creed-aguilar-maria.jpg

mekkora mentés ez, kérem szépen!
értem ez alatt, hogy kiválasztották Michael Fassbendert erre a szerepre, ő pedig azt mondta, hogy OK, de hozom magammal a rendezőt, akivel együtt dolgoztam a 'Macbet'-ben (Justin Kurzel) és a női főszereplőt is (Marion Cotillard), akivel szintén együtt dolgoztam a 'Macbeth'-ben
az Ubisoft meg azt mondta - "jól van, haver! hozzad őket! nekünk te kellesz, az lesz, amit akarsz!" ;)
a mentés pedig az, hogy míg AZ a film nem sikerült túl jól (konkrétan: némely ponton a halálodat kívánod - lásd: írtam róla a blogban!), EZ piszok jó lett
attya ég!
elkezdtem nézni és az első perctől lekötött
pörgött ezerrel, izgi volt, érthető volt...
a végén meg úgy voltam vele, hogy "mi?? nem most jön az, hogy Marion Cotillard bosszút áll?! vége a filmnek? nem, nem, ez nem lehet!"
de sajnos így lett
majd jön a folytatás, nyugalom... (2018-ban; trailer már van)
tök őszintén: nem ismerem a számítógépes játékot (ahogy Michael Fassbender sem ismerte... :P), és épp ezért nem vártam sokat tőle
attól féltem, hogy full nem értek majd semmit
de nem ez történt
van egy szuper stáb - 2 dologért is nagyon megdicsérném őket:
1. a film 80% IGAZI, nem CGI - ami a mai világban nem semmi
és pláne nem semmi egy ILYEN filmnél
adná magát a szitu, hogy minden számítógép-animált legyen
de nem az
szépen elmentek Máltára, forgattak, a kaszkadőrök ugrottak, estek, a színészek meg tényleg verekedtek (Fassbender is)
kőkemény! respect!
2. a játékban látható fegyver-arzenált szépen megcsinálták
ügyesen, minden részletre figyelve
nagyon nagy...
piszok sok meló volt benne
ezt nevezem odaadásnak, elszántságnak!
nem véletlen, hogy Fassbender is úgy beleszeretett ebbe a projektbe, hogy örökbe fogadta, producere is lett
azt érezte, hogy teremtett valami jót, és ebben az elejétől fogva részt akar venni
well done, bro'
és VÉGRE!
nem egyszer humorizáltam már azon itt, a blogon és a Petra mozizik FB csatornán is, hogy szerencsétlen Fassbender egy naggggyon jó színész, de mindig xar filmekben játszik
hát, végre sikerült!
baromian örülök, hogy megnéztem ezt a lebilincselően izgalmas filmet
ami még nagyon tetszett benne, az az, hogy nincs jó oldal és rossz oldal
a templomosokat és az assassinokat is meg tudod érteni, vagy el tudod ítélni bizonyos dolgokért
az egyedüli, ami nekem picit furi, vagy zavaros, az M. C. hezitálása - nem nagyon értettem, hogy mi vezérli, aztán, hogy a végén miért váltott, majd ismét váltott (az apja halálakor)
a motivációja nem volt valami túl jól kidolgozva
most vagy az van, hogy azt érzi: elárulta és becsapta az apja, mert ő tényleg a tudomány nevében kutatott
vagy: elejétől fogva álljon ki az apja és a templomosok mellett
ez a 2-3 pálfordulás kicsit katyvaszos volt :P
de ezen felül... wow...
piszkosul jó, amikor beüt az elején a The Black Angels 'Entrance Song'-ja - behaltam tőle
örültem Breandan Gleesonnak és a fiának, Briannek is - bírom a családot! ,)
a Mariát alakító Ariane Labed pedig szintén szuper...
ilyen az, amikor leülsz megnézni és azt akarod, hogy sose érjen véget!
<3
(Fotó: straightfromamovie.com)
(2017. november 18.)
Szólj hozzá

Michael Fassbender Assassins Creed Ubisoft Marion Cotillard Jeremy Irons Macbeth Brendan Gleeson Justin Kurzel Ariane Labed Brian Gleeson The Black Angles Entrance Song