2018. jan 22.

Baywatch / Baywatch (2017)

írta: Petra mozizik
Baywatch / Baywatch (2017)

58943420170522061833.jpg

One Direction, New Kids On The Block, NSYNC, High School Musical, Jonas Brother, Zabhegyező, Malibu - a nevek, amiken Mitch Matt-et szólítja :D
a vicces dolgok egyike a filmben
(és nem sok maradt ezen kívül... :P)
amúgy az összes nevet Zac Efron találta ki magára
olyan nagyon nem voltam lázban, hogy megcsinálják ezt a filmet
egy újabb remake/reboot...
nem voltam akkora rajongója az eredeti sorozatnak sem, de néztem, persze, mint mindenki más
nem nagyon volt választék akkoriban :P :D
de a Kacsamesék - Ausztrál Expressz combo ennél sokkal jobban bejött, azt tudom ;) (vasárnapi Disney matiné...)
David Hasselhoff azonban egy retro-legenda
a múlt megszépítette az emlékét
vagy legalább is: így illik gondolni rá
nekem soha nem jelentett semmit :)))
megvan az a fotó, ugye, amikor meztelenül fekszik, pózol és csak kiskutyák takarják ki a teste bizonyos részeit?!
grrrr... ööö... uhhhh...
mindegy, finnyogva, de adtam egy esélyt ennek a filmnek
mondom: mi bajom lehet?! nevetek egy kicsit...
laza kis vígjáték...
hát NEM
laza kis vígjáték pl. az általam is méltatott 'Jumanji' (a 2017-es), de EZ a film NEM AZ!
az elején még egészen meg voltam nyugodva
tetszett a zene (végig menő, mai dalok szólnak: + pont!!), és a főcím is
az vicces
még elnéztem a béna Ronnie balfékeskedését, és a beszoruló p**isz történetét is
ott azért már erősen felmerült bennem, hogy akik csúnyán lehúzták ezt a filmet, valszeg' igazat mondtak
de még mindig adtam neki egy esélyt
Priyanka Chopra megjelenése fény az éjszakában - a sok amatőr mellett...
de a végén nagyon sajnáltam, hogy ebbe a filmbe keveredett (még akkor is, ha ő kimondottan örült neki, mert - ellentétben velem - ő nagy 'Baywatch'-rajongó volt)
nem tudok mit mondani: ez a film gagyi
gagyi a sztori (primitív, nem lehet izgulni rajta)
gagyik a poénok
eleve nem sok van
és olyan szerencsétlenkedő az egész
mondom ezt úgy, hogy úgy általában semmi bajom Dwayne Johnson-nal és Zac Efron-nal
olyanok, amilyenek
szeretem a tipikus szépfiúkat, de Efron valahogy sosem nem jött be (ez talán nem is annyira ciki rám nézve :P)
a legjobb az egész filmben a hullaházas rész
pedig az is eléggé undi + tele van (SZÓ SZERINT) övön aluli humorral
az új CJ szerintem tök ronda, és messze nem "adja" azt, amit anno Pamela Anderson :)
hahaha
bár ezt a pasik talán jobban meg tudják ítélni :P
olyan semmilyen volt ez a csaj
Alexandra Daddario viszont nagyon szép - pláne a szeme színe
viszont még egyszer: sehol nincsenek Priyanka Chopra-hoz képest!
bakker! az azért eléggé gáz, hogy a nők szépségéről beszélek, ahelyett, hogy a mesés férfi felsőtestekről áradoznék...
de ha nem voltak!!!
csak a 2 főszereplő (túlzottan is) kidolgozott izmait kaptuk, semmi mást :(
nem volt 1 igazán jó pasi sem a filmben :((
egy 'Baywatch'-ban, basszus! ez hogy lehet?! :(
mivel épp dübörög az NFL, meg kell hogy említsem, hogy Arian Foster és Vernon Davis is felbukkan egy cameo-ban (ők a kosarazó srácok a parton)
az meg, ahogy Hasselhoff megjelenik, az a lehetőség szerint még a cikinél is cikibb
méltatlan
szégyen!
:(
OK, a végefőcímben egy picit viccesebb, de hogy nem tudtak neki írni egy jó szerepet?! tényleg??
és akkor Pameláról már nem is beszélek...
:(
gáz lenne, ha ezt folytatnák
jogos az Arany Málna jelölés
botrány lett ez a film
a sorozat minden része többet ért ennél, úgy is, hogy azt sem szerettem (ahogy írtam is) :P
(Fotó: cultjer.com)
(2018. január 22.)
Szólj hozzá

Dwayne Johnson Baywatch David Hasselhoff Zac Efron Priyanka Chopra High School Musical Kacsamesék Alexandra Daddario Kelly Rohrbach Jon Bass Ausztrál Expressz Arian Foster Vernon Davis