2018. máj 12.

Homeland: A belső ellenség (7. évad) / Homeland (season 7) (2018)

írta: Petra mozizik
Homeland: A belső ellenség (7. évad) / Homeland (season 7) (2018)

homeland-season-7.jpg

mindig piszkosul nehéz egy sorozatról írni, hiszen sok részből áll, sok minden történik...
most a Kedvetekért jegyzeteltem (!!) miközben néztem a 'Homeland' 7. évadát
mivel az 5. és a 6. évadról írt bejegyzésem a TOP legolvasottabb írások között van, arra kell gondolnom, hogy Ti is úgy rajongtok ezért a sorozatért, mint Obama és jómagam :))
jó emberek vagytok, na!
nem véletlen, hogy velem vagytok! :D
köszi!
ezért is jár a kényeztetés - vagyis: jöjjenek a jegyzetek!! (amik egy borítékra kerültek, a maradék, fehér területekre... ez volt a kezem ügyében :P)
sztem. évről-évre egyre jobb a sztori és egyre inkább reflektál a jelen politikai helyzetre
már az is baromi ütős volt, hogy az egész 5. évadot Berlinben forgatták! (amerikai sorozatról beszélünk!!)
az idei évad durván felvillant sok olyan dolgot, ami jelenleg is központi téma a világban: fake news, azaz álhírek, trollkodás, zsaroló vírus, és az amerikai elnök "milyensége"
talán írtam az előző sorozat kapcsán, hogy sztem. Clintonnét várták, hogy elnök lesz, ezért választottak ők is nőt
Keane nagyon fura volt már a 6. évadban is
Elizabeth Marvel hihetetlenül jól játszik... eszméletlen a nő
kemény, akaratos, és nem tudod eldönteni, hogy kedveld-e, vagy utáld
én kedveltem, amiatt, mert állhatatos és kemény
de természetesen nem minden húzásával értettem egyet
viszont a vége (az idei évadzáró) nagyon meg van csinálva... erre még kitérek
nézzük az elejétől!
ismét visszatér a "régi" Carrie
tolja magába a gyógyszereket és extrém dolgokat csinál, ha éppen nem
én akkor szeretem őt, amikor tiszta ideg és nem szedi a bogyókat
amikor nagyokat sóhajtozik :)
annyira vicces
mármint, nem a betegség - abból nem csinálnék poént
és hitelesen is tolja
csak bírom, amikor megjelennek ezek a tipikus jegyek, és neki MINDIG igaza lesz
egy dolgot nem vesz csak észre - Dante kapcsán, ami meglepő
mit mondjak, Carrie ismék kap egy dögös huszárt Dante személyében ;)
szerencsétlen nő, a katasztrofális Brody eset óta nincs 1 normális pasija sem (hehehe, kicsit mintha magamra ismernék ebben ;))
jönnek-mennek, meghalnak... :P
nem spoiler, hiszen kb. minddel ez lesz
(spoiler: itt is :P)
Morgan Spector - grrrr... és a teste... grrrr
sajnálom, hogy kiderül: rosszfiú
pedig nagyon aranyosnak tűnik
amint említettem, jön itt zsarolóvírus, meg minden - Carrie persze 1 fordulattal kideríti, ki küldte és le is csapja a ***ba a pasit :)
mit nekünk Jack Bauer?! itt van Carrie!
ez a nő az igazi Red Sparrow - bedob mindent a cél érdekében
néha azt érzem, lassan már csak úgy vannak/lesznek szexuális viszonyai, hogy a nyomozás érdekében "odaadja" magát valakinek
a való életben nem nagyon :(
szegényke...
O'Keefe (Jake Weber) nagyon cool
az előző évadban nem bírtam annyira, de most jól tolja
azért az érdekelne, hogy honnan vannak ilyen infói, kb. azonnal?! (pl. a mérgezésről)
az ő esetében Keane azért eléggé durva (=Trump)
részeken át nem találkozik Carrie és Saul - de amikor igen, az annyira megható volt
úgy bírom őket
egy mester és a tanítványa, igazi barátok - nem kell ahhoz szerelem, hogy egy találka hatásos legyen
sztem. Carrie legnagyobb alakítása ott van, abban a jelenetben - a TOP ebben az évadban
a másik meg az, amikor belátja, hogy nem tud anya lenni
egyszerűen ezzel a munkával, azzal, ahogyan ő végzi, hogy 100%-osan benne van - így nem lehet gyereket nevelni
és akkor az állapotáról még nem is beszéltünk
neki nem való gyerek
hiába van - látjuk, mit csinál vele
ez minden, csak nem normális
szerencsétlen Brody-zabi már megszenvedte az előző évadot is, erre most is katonák rontanak rá(juk)
kész...
egy gyereknek anya kell, törődés, biztonság, rendszer, normális élet
annyira xar látni Carrie-t, amikor kiborul, szívszorító... de belátja, hogy ez így nem mehet
jobb helye van a kislányának a nővérével
az aktuális utalások között szerepel (kis áthallással) a brit-orosz kémes-megmérgezős sztori is
csak mindez itt az USA-ban történik
az pedig, hogy Keane a lemondó beszédében (ami csodálatos!!!) megemlíti kis hazánkat is, ABBAN a kontextusban, Törökország után szorosan - no komment
kőkemény volt
majdnem leestem a székről
ezt a sorozatot millióan nézik, hatással van az emberekre
nem túl nagy büszkeség egy ilyen felsorolásba kerülni, még akkor is, ha ez "csak" egy film
nem akarok ennél jobban politizáni, de Keane megtestesíti Trumpot, utána pedig mindent, ami nem Trump - ezért mond le
szerintem nagyszerű, amit csinál
csak ez az, amit egy politikus sosem fog megtenni; vagy nagyon ritkán
mert az, akinek a fejébe szállt a hatalom, az sosem józanodik ki belőle; a legerősebb drog :(
az meg, hogy Mo-on forgattak, kb. 3-5 percekre tőlem, attól KIVAGYOK!!! KÉSZ!!!
miért nem láttam, miért nem tudtam erről?!
nincs ekkora fan, mint én! :D
Carrie és Saul Budapesten?? Boscolo, Keleti, vár, Sziget??? ez komoly??
az utolsó jelenetben, amikor Carrie jön ki a Szigetről (Fesztivál = Oroszo.), azt hittem, megőrülök, de menten!!
mondjuk itt, az utolsó résszel azért voltak "bajaim":
míg Keane megdicsőül, nekem Carrie elkapása, bebörtönzése,a gyógyszer megvonása - mind-mind nagyon álságos
ekkora cellába zárják? komolyan?
semmi kis kínzás? egy pici sem??
meg az, hogy az őr a kedvére tesz! az hogyan, kérem? szerelmes lett belé, vagy mi?? gáz volt...
a legvégén, az őrült tekintet sem jött be, sajna
ha az nincs, az addigi teljesítménye alapján GG-ot kiáltanék neki! alap! minimum!
összességében, a végét leszámítva szerintem az egész sorozat szuper, pörgős, izgalmas, mint a korábbiak
imádtam
és persze, várom a folytatást!
a kattant Carrie-vel nincs bajom, csak ne forgassa majd így a szemét, ha kérhetem :P :)
(Fotó: denofgeek.com)
(2018. május. 12. börzdéj kritika :D)
Szólj hozzá

sorozat 24 series Homeland Claire Danes Jack Bauer Mandy Patinkin Jake Weber Red Sparrow Homeland: A belső ellenség Elizabeth Marvel Morgan Spector