2018. jún 22.

Felelsz vagy mersz / Truth or Dare (2018)

írta: Petra mozizik
Felelsz vagy mersz / Truth or Dare (2018)

truth-or-dare-still-1-1160x480.jpg

hiába jött ki ez a film is péntek 13-án, hiába gyártotta ezt is a Blumhouse (forgalmazó: Universal) - csakúgy, mint a 'Boldog halálnapot!' (mostantól: B. H.) c. film esetében, sajnos nem sikerült megismételniük azt a bravúrt, amit ott
senki nem várta, de az a slasher horror mégis nagyot ütött
imádtam és imádom azóta is
várom a folytatást!
igazából itt is valami hasonlót akartak elérni: kevésbé ismert (max. a tinik által, tini-filmekből) színészek, szép (??) fiúk és lányok, akik belekeverednek valamibe és elkezdik ölni az embereket, vagy valami hasonló...
a B. H.-ban ugye mindig szegény főszereplő halt meg :P
itt egy klasszikus átok-sztori forog fent, természetesen ebbe kell egy kis templom/kolostor, apácák, papok és egy bűnös hely, ami jelen esetben Mexikó
keresnem kell a szavakat, hogy valami értelmeset írjak, komolyan
ne pedig csak annyit, hogy xar :(
bocsi, de nehéz lesz... :P
a film nem rémisztő, nem izgalmas, ellenben túlbonyolított és közhelyes
mármint, nyugalom, érthető - én már rég értettem azt, amit a szereplők még mindig nem...
annyira gáz volt
kavarták jobbra, kavarták balra, de csak egy gagyi összevisszaság lett belőle
ciki, ciki, ciki
OK, értem én, hogy a tinik világa erről szól: ki hazudik a legjobb barijának, mit titkol el a barátai elől, és ki szerelmes titkon a bff-je pasijába...
ezt nem akarom lehúzni, ezek NAGY dolgok - egy tininek
a B. H. viszont úgy volt élvezhető, hogy nem vagyok tini
sőt, nagyon nem! :P
többször éreztem azt, hogy felállok és kimegyek, de csak amiatt maradtam, mert 1.: jó társaságban voltam 2. kíváncsi voltam, mekkora hülyeséggel "oldják" meg ezt a "hatalmas" rejtélyt
a vége egy nagyon nagy húzás akart lenni, de szerintem az is inkább besült, mintsem nagyot durrant volna
hűűű, most akkor mindenki meghal a világon?!
neee! úr ég! mi lesz itt?! ezt hogyan éljük túl?! (szó szerint...) :)))
vicc az egész
csak az a fajta, amin nem nevetsz
rég írtam már ilyen rövid kritikát - remélem, elég volt ahhoz, hogy maximálisan lebeszéljelek Benneteket erről a semmiről! :(
(Fotó: http://thecriticalcritics.com)
(2018. június 22.)
Szólj hozzá

Tyler Posey Universal Jeff Wadlow Lucy Hale Violett Beane Landon Liboiron Boldog halálnapot! Boldog halálnapot Blumhouse Truth or Dare Felelsz vagy mersz