2018. okt 07.

Venom / Venom (2018)

írta: Petra mozizik
Venom / Venom (2018)

venom-4-700x350.jpg

azt hiszem, bátran állíthatom, hogy a gyógyulás útjára léptem, hiszen képes voltam elmenni a moziba :) :D
annak pedig kimondottan örültem, hogy meg bírtam állni, hogy ne köhögjek a film alatt - voltak paráim ezzel kapcsolatban :P
talán még maga Venom is gyógyító hatással volt rám...
én nagyon élveztem ezt a filmet
nem tökéletes, de baromi jó és szórakoztató
(annak ellenére, hogy 16-os karikás, iszonyatosan sok kiskorú ült bent!! senki nem csekkolja ezt itt nálunk...)
egyet azonban gyorsan leszögeznék: Venom (még akkor sem, ha embereket eszik) nekem nem olyan agresszív, mint Deadpool, és a gyilkolások sincsenek olyan "látványosan" bemutatva, mint a 'Deadpool'-filmekben
ami nem baj, sőt!
a másik: Venom sosem lesz olyan vicces, mint a piros ruhás barátom
never ;)
de ennek ellenére szerettem :)
a film eleje picit el van húzva, ergo elég sokára bukkan fel Eddie Venommá alakulása, vagyis a "megszállása"
ami viszont fura és érthetetlen: egy ennyire menő, minden durva és vitás témát bevállaló, mocis, dörzsölt riporter miért lúzer?! ezt nem értem! annyira nem passzolt ez a kettő össze
OK, azt még elfogadom, hogy a boltban nem folyik bele egy fegyveres támadásba, de hogy ne merjen a szomszédjához átmenni, hogy vegye már lejjebb a zenét??? ez butaság!
rendben, fogadjuk el: lúzer, aki Venomtól erőt kap, amivel nem akar azonosulni, nem akarja használni
ezek a jelenetek kicsit erőltetetten, de viccesek
az viszont kimondottan tetszik, ahogy Hardy tolja ezeket :)
* kis mellékszál *
T. H. - nos, igen - az egyik esélyes James Bond szerepére
és szerintem szuper lenne benne!
ugyan alacsony, de nagyon "tökös", jó pasi... elhinném neki
a másik esélyes Tom Hiddleston, aki pedig piszok elegáns és imádnivalóan szexi <3
mindkettő játszik szuperhősös filmben, és mind a ketten olyan karaktert, aki valahol rossz, szemét, valahol meg nagyon jó és szerethető
nem tudom, ki lesz a befutó, de bármelyiknek örülnék :)
* mellékszál over *
Tom Hardy messze nem a kedvenc színészem, de ebben nagyon rendben volt
a kisfia kedvéért vállalta al az egészet, ő ugyanis hatalmas Venom-fan; konkrét tanácsokkal látta el, mit hogyan csináljon
és az is biztosan feltűnt, hogy Venom hangját is ő adja, James Brown-stílusban (ő nyilatkozta, hogy olyan akart lenni ;))
Riz Ahmed hiteles, jól játszik
nekem Michelle Williams viszont eléggé kilógott a sorból
értem én, hogy most végre valami mást akart, nem Oscar-esélyes alakítást vmi. drámában, de nem tetszett
amíg még romantikáztak az elején, az elment, de hogy ő hős legyen?? no, nem! :P
Stan Lee felbukkanását már nagyon vártam, és szuper benne, mint mindig ;)
a film végén pedig 2 post-credits scene is van; 1 a legvégén, úgyhogy mindenképp üljétek végig a stáblistát ;) megéri!! mindkettő szuper és van értelmük :D
Carnage felbukkanását már naggggyon várom; így meg pláne, hiszem a sok-sok önként jelentkező fan ellenére egy olyan színész kapta, akit imádok
és most nem spoilerezem el, hogy ki az, OK? kivételesen :D
a 'Venom' látványos, fordulatos, izgalmas
van benne minden, ami kell
az elejét picit felpörgethették volna, esetleg lehetett volna kicsit "színesebb", viccesebb Venom és Eddie belső eszmecseréje, de összességében egy nagyon jó, szórakoztató filmet láttam, amit igazából szívesen megnéztem volna újra, azonnal
nincsenek hatalmas, emlékezetes, kiugró pillanatok, viszont a színvonala egységes
várom a folytatást! ;)
(Fotó: slashfilm.com)
(2018. október 7.)
Szólj hozzá

venom Michelle Williams Stan Lee Tom Hiddleston Tom Hardy James Bond Deadpool James Brown Riz Ahmed