2022. aug 21.

A fiúk (1. évad) / The Boys (season 1) (2019)

írta: Petra mozizik
A fiúk (1. évad) / The Boys (season 1) (2019)

amazon-prime-the-boys.jpg

FIGYELEM! 18+-os téma vagy tartalom! kiskorúaknak nem ajánlott...

a ’The Boys’-ot egy kedves régi ismerősöm (D.) ajánlotta a figyelmembe – és tudta, hogy nekem be fog jönni (ismeri a darkos oldalamat :P :))
(az elején picit féltem tőle, mert a címéből teljesen másra lehet asszociálni, khm… de nem egy chippendale fiúcsapat mindennapjairól szól, hála ég! :D)
a Petra mozizik FB-oldalon írtam valamiről (film vagy sorozat, már nem emlékszem…) és oda kommentelte, hogy ha igazán furát és durvát akarok látni, akkor ezt nézzem :P
mennyire igaza volt! ;)
nem is gondoltam, hogy tudnak még nekem bizarr dolgot mutatni, de tudtak :D
amikor megláttam az 1. rész elején, hogy minden IS lesz benne (és ez utána kb. így van minden részben): erőszak, agresszió, csúnya beszéd, szex… (nem is tudom, mit hagytam ki :P), nos, akkor megértettem, mire céloz D.
repkednek a testrészek és amúgy is, TÉNYLEG nagyon furcsa dolgokat jelenítenek meg…
remek az egész sztori – és elsősorban szerintem ez a húzóereje!
eredetileg 1 filmnek tervezték csak, de volt némi időhúzás + problémázás a stúdió részéről, így lett belőle (sokkal később!!) sorozat, amit szerintem végül ők sem bántak meg, tekintve, hogy már a 3. széria fut… és nagyon népszerű…
a sorozat alapjait (vagyis az általam is méltatott sztori alapjait) egy képregény szolgáltatta, amelyet Garth Ennis és Darick Robertson írt, talált ki – ŐK az igazi hősök a szememben
rég láttam már valamit, ami ennyire BETEG :D
hahaha… (nagyon komoly, de tényleg!)
a mai szuperhősős világunkban (mármint itt most a mozikra gondolok) ezek a hősök („supes”… ahogy itt hívják őket – imádtam!) tényleg piedesztálra vannak emelve – miért ne lehetne ezt az egészet kifordítani?! és úgy, hogy igazából nem is annyira szuperek, nem is annyira hősök, nem is annyira jó fejek…
remek kiindulópont!
ugyan van jópár eltérés a képregényhez képest, de mivel azt nem ismerem, nem bántott nagyon… :P
Translucent eredetileg nem volt benne a ’The Seven’-ben, helyette egy Jack nevű pasi volt, aki egy „alien” a Jupiter bolygóról
nem tudom, ő milyen lehetett, biztos jó arc, de szerintem zseniális húzás volt Translucent – nagyon sok gegre adott lehetőséget ;)
az meg ugye – gondolom – mindenkinek feltűnt, hogy ez a hetes azért elég erősen egyezik a DC ’Justice League’-jával – mindenkinek megvan a „párja” (leképezése) – emiatt IS bírtam, hogy full ki vannak figurázva :P, különösen Aquaman :P
(tudom-tudom, most majd megint kapok a fejemre, hogy miért utálom ennyire a DC-t… :P)
ami még szintén egy említésre méltó változtatás, az Madelyn Stillwell (Elisabeth Shue) karaktere – ő ugyanis ff. volt a képregény-szériában
szerintem ez is nagyon jó döntés és változtatás volt, tekintve, hogy mi megy közte és Homelander (Antony Starr) között :P
jesszus, az de BETEG!
nagyon komoly lehetett ezt eljátszani mind a két embernek… (nem tudom, hogy inkább röhögtek-e vagy undorodtak… :P)
az azonban biztos – és nem hiszem, hogy ezzel egyedül vagyok – ,hogy Butcher karaktere (Karl Urban) és akcentusa (hahahaha :D) a legütősebb
egyszerűen imádom a pasit!
mint ff., nem a típusom, de annyira jó ez a figura, ő meg nagyon jól hozza!
a második számú kedvencem pedig Frenchie (Tomer Capone) volt – szintén jó arc és szintén erős az akcentus ;)
nekem sajnos a főszereplőnk, Hughie (Jack Quaid) nagyon nem volt szimpi, de nála már csak a barátnőjét (Robin) utáltam jobban
abban a pár perces jelentben az elején…
(SPOILER: aztán „hála ég”, utána őt már nem kellett többet nézni… :P na, az ERŐS indítás volt, jajj….)
sok a félig ismert vagy (számomra) egyáltalán nem ismert színész vagy színésznő – de nekem ezekkel sosincs bajom, most sem volt
azt igazán sajnáltam, hogy Mr. Edgar szerepében csak a legvégén lépett be a sorozatba Giancarlo Esposito, aki a ’Breaking Bad’ óta imádok, csodálok – mekkora alakítás volt az kérem, mint „csirkés ember” (mi csak így hívtuk magunk között, mivel ugye volt egy csirkés burgerezője), a.k.a az egyik legnagyobb maffiavezér…
hú, nagyon remélem, hogy a folytatásban is benne lesz majd ;)
ha valaki, Ő nagyon tud játszani
félelmetes a pasi :D
amúgy – tovább dicsérve a remekül megírt forgatókönyvet – tényleg tele van fordulatokkal, meglepő húzásokkal
nem unatkozol, pörög minden
nem lehet kitalálni semmit
legkevésbé a végét… :P
az remek volt!!
kíváncsi vagyok, ebből mi lesz majd ;)
zseniális az egész üzenete (ha akarunk ilyet belelátni – márpedig szerintem van benne ;)), a fekete humora és még egyszer: a sztori
Butcher és Homelander párosa/ellentéte nagyon ütős, húzza előre az egészet és tényleg örömmel várom a folytatást (mivel kicsit le vagyok maradva időben, lesz mit néznem bőven, hiszen idén már kijött a 3. évad is ;))

(Fotó: geekintheshell.com)

(2022. augusztus 21.)

Szólj hozzá

Boys Breaking Bad Chace Crawford Giancarlo Esposito Elisabeth Shue Karl Urban Fiúk Darick Robertson Jack Quaid Garth Ennis The Boys Antony Starr Tomer Capon A fiúk