2023. ápr 27.

65 / 65 (2023)

írta: Petra mozizik
65 / 65 (2023)

adam-driver-starrer-action-thriller-65-to-release-in-india-on-march-10-001.jpg

úgyis tudjátok, hogy mindent megnézek, amiben Adam Driver szerepel, amihez hozzáér, amire ránéz… :D
imádom a pasit, na!
de ez csak egy dolog, ennél sokkal fontosabb, hogy nagyon tehetséges színésznek is tartom
dráma, vígjáték… mindegy
bármit eljátszik
de tény, inkább a drámaibb, komolyabb, akár már művészfilmbe (sőt!) hajló alkotásokat választja
az utóbbi időben nem mondhatnám, hogy túl sikeresen… de ez csak a szerény megítélésem
a ’Fehér zaj’ vagy az ’Annette’ (mindkettőről írtam a blogon) annyira, de annyira gyenge lett (szerintem!), hogy ki voltam bukva tőlük… de nagyon! :P
hol vannak ezek a ’BlacKkKlansman’-től vagy mondjuk a ’Paterson’-tól?!
szomorú… :(
persze, az is lehet, hogy amikor elvállalta őket, nem tudta, hogy ennyire szörnyűek lesznek, de mondjuk az ’Annette’-nél azért ez elég erősen benne volt a pakliban…
a ’Fehér zaj’-jal amúgy lehet, hogy keveseknek (és köztük nekem) volt baja, sokaknak ez OK, sőt, egyenesen JÓ volt…
én nem igazán értékeltem :D
fogalmazzunk finoman…
ez nem von le semmit Adam nagyszerűségéből, sem abból, hogy imádom, de nem szeretném, hogy egy olyan pályára csússzon, mint Michael Fassbender, aki egy jó színész, ígéretesen indult a pályája, utána pedig olyan filmekben vagy ÚGY játszott, hogy majd eret vágtam magamon…
és néha nehéz ezt elkülöníteni, lássuk be
sokszor próbálom, hogy „nem a színészen múlt”, „a rendezés volt xar”, „a forgatókönyvvel van a baj”… de az egyenlőségjel végén csak az marad, hogy a film pocsék és még egy ilyen kaliberű színész sem tudja felhúzni, mint Adam Driver :(
(picit ilyen pl. a ’Pénzmosó’ is – hiába van benne Meryl Streep (sőt, kettős szerepben!!), szerintem kb. mindenki úgy könyvelte el azt a filmet, hogy xar… :( még ő sem tudja megmenteni… max. felhúzza egy kicsit)
szóval, Adam drága, remélem, ez nem egy tendencia…
nem tudom, valaha megkörnyékezték-e pl. Marvel-filmmel, de nem tenne rosszat neki ott egy szerep ;) (ha már a ’Star Wars’ szintén nem volt egy veretes alkotás-csomag :P)
a ’65’-ben Adammel nincs túl nagy baj… de nem is élete alakítása, az tuti :)
ez egy ’Jurasic Park’ Light… egy cukor- (és IZGALOM!!) mentes változat
lehet némi ’The Last of Us’ utóérzetünk is (egy pasi és egy kislány kalandozik…), de annak 1 epizódjában 3x annyi történés és 4x annyi izgalom van, mint itt
ez a sok „kaland” legtöbbször elég gagyi, egyszerű – és egy percig sem éreztem azt, hogy „jaj, de izgulok”, vagy hogy igazán érdekelne, mi lesz
sőt, sajna a kettejük közötti „kémia” sem működik úgy, mint Pedro Pascal és Bella Ramsey között :(
a dínókkal alapból nincs baj, csak lehetett volna belőlük több
a két főszereplő közötti párbeszédek, a szenvedés, a kislány, amikor pofákat vág az őt elejétől segítő és védelmező pasi háta mögött meg… ah, gyerekes, pocsék!
se izgalom, se dráma (vagyis, nekem az is nagyon kilúgozott volt…)
igazából nincs egy olyan pillanat, amit ki tudnék emelni, hogy emlékezetes volt… vagy annyira odáig lettem volna érte
az egyedüli pozitívum – és milyen szomorú ez!! :( –, hogy rövid
végre valami, ami 1,5 óra (mint a régi szép időkben a filmek :D), és nem 2 vagy 3…
de ennyi
end of story
lehetett volna ez 65 perc is – és akkor még azt is megdicsértem volna, hogy milyen jól összecseng a film címével
de ezt a bravúrt nem húzták be :D
Adam Fiú, aggódom… kezdek kiszerelmesedni :(

(Fotó: koimoi.com)

(2023. április 27.)

Szólj hozzá

65 Star Wars Marvel Michael Fassbender Jurassic Park Meryl Streep The Last of Us Annette Adam Driver Pedro Pascal Paterson BlacKkKlansman Bella Ramsey Ariana Greenblatt Pénzmosó Fehér zaj Hatvanöt