2023. okt 21.

Búcsú :(

írta: Petra mozizik
Búcsú :(

360_f_509299785_pdfcrr2ntufesfudezl6pfaafqfr03yt.jpg

drága Követők, kedves Gyerekek (ahogy szoktalak hívni Benneteket :))!
az élet úgy hozta, hogy várhatóan bizonytalan ideig szüneteltetnem kell a blogomat és a hozzá tartozó FB-oldalt is
ne aggódjatok, nincs baj (sem az egészségemmel, sem mással)
ugyan rengeteg időt elvitt mindig ez a projekt (megnézni, utánaolvasni, írni róla), mivel ez nekem egy hatalmas szerelem volt, sosem sajnáltam rá az órákat
mindig „játszóteremnek” tekintettem a blogot, ahol tobzódhattam, élvezkedhettem, azt csinálhattam, amit csak akarok, és úgy, ahogy ÉN szeretném
ha valaki velem „játszott”: olvasott, kommentelt, reagált – mindig nagyon örültem
és nem is tudom ezt eléggé megköszönni! nagyon jól esett!!
soha nem hirdettem, nem reklámoztam az oldalt, nem nyomultam vele – ha valaki rátalált, olvasta, szuper volt; de ha nem, azzal sem volt baj
mivel ez egy személyes blog, kissé naplószerűen is működött, a filmes kritikák mellett sok intim, őszinte gondolat is került az írásokba (és ezzel köthető össze az is, hogy most sajna szüneteltetnem kell…)
hálásan köszönöm azt, hogy ennyien javaslatokat, tanácsokat kértetek tőlem, érdekelt Benneteket, hogy mit érdemes megnézni vagy éppen kihagyni ;)
piszok nehéz lesz NEM írni, hiszen évek óta úgy nézek mindent, hogy a fejemben már kb. születnek róla a kritikák, vagy éppen jegyzeteltem közben (itthon, nem a moziban ;))
vili, hogy így több időm marad majd, gyorsabban fogok haladni a sorozatokkal is – de mint mondtam, nem az idő faktor miatt hagyom abba
őszintén sajnálom :(
nekem jobban fog hiányozni, mint Nektek, hiszen azért ez mégis csak egy kisebb kört elérő blog és FB „csoport” volt – de ezt a kis kört nagyon szerettem
maradok továbbra is őrületes film- és sorozat-rajongó, az oldalakat nem törlöm, a FB oldalhoz tartozó Messengert olvasom majd, ha esetleg írtok
még egyszer: köszi mindent! <3
remélem, jó emlékezetetekben őriztek meg, a blogon pedig ott van minden korábbi írás
puszi, pá! :(
aztán hátha egyszer vissza tudok térni a jövőben… <3

Szólj hozzá

búcsú vége the end