2023. dec 27.

The Morning Show (3. évad) / The Morning Show (season 3) (2023)

írta: Petra mozizik
The Morning Show (3. évad) / The Morning Show (season 3) (2023)

tmss3-scaled.jpg

bevallom őszintén, a ’The Morning Show’ REMEK 1. évada után a 2.-ban kissé csalódtam (mindkettőről írtam a blogon ;))
féltem, hogy milyen lesz a 3.
ugye Steve Carell nagyon hiányzott belőle, valahogy nélküle nem volt az igazi, jött ez a Covid-vonal stb.
ááá… mindegy is… el tudjátok olvasni, mit gondoltam róla
nos, van egy piszok jó hírem: a 3. évad hibátlan, csodálatos, tökéletes!! <3 
izgalmas, sok helyen kiszámíthatatlan
jók az új emberek, új szálak (Paul Marks, aki egyértelműen Elon Muskra hajaz - Jon Hamm alakításbában… grrr, de szexi), fordulatok
mindenkinek izgi a saját története
és hála ég (!) abból sem adtak lejjebb, hogy nem csak a 2 főszereplővel (Bradley - Reese Witherspoon és Alex - Jennifer Aniston) foglalkoznak, hanem Cory-val (Billy Crudup <3), Chippel (Mark Duplass), Miaval (Karen Pittman), Stellaval (Greta Lee) és mindenki mással is
különösen erős Christine (Nicole Beharie) karaktere és Cybilnek (Holland Taylor) is örültem, még ha nem is túl + szereplő :P
vagyis, igazából nincs pozitív vagy negatív...
mindenkiben minden benne van
mint bennünk, „átlag” emberekben
szeretem ezt benne nagyon <3
mindenki hús-vér, hibázik, de tud bocsánatot kérni, keveri a xart vagy a kártyalapokat, tud elbukni, tud felemelkedni
akit egy picit is érdekel a média világa, az abban lévő pénz és hatalom, az érdekek, a szemétségek, amik mennek a háttérben… áááá… minden benne van (a legsokkolóbb jelenet nekem az éttermes volt, Stella tárgyalása és a pincérnő sztorija… jesszus! :()
olyan, mint a ’Succession’ – nagyon sok kulisszatitok kiderül ;)
nagyon bírtam a Kármán Tódor-vonalat (az epizód címe is az, hogy ’The Kármán Line’) – hiába, mi magyarok lassan minden sorozatba, filmbe bekerülünk valahogy ;)
eleve jó ez a space-vonal, a lehetséges összeolvadás, a hackertámadás (és annak háttere), hogy mik kerülnek napvilágra, Cybil-szála, minden
egyedül az 5. rész, amikor visszaemlékeztek arra, hogy mi történt a 2. évad óta (Covid, DC, Bradley és Hal stb.) volt eléggé gyenge – de persze, értem, tudom, hogy ezt valahol meg kellett magyarázni, hogy mik voltak…
én lehet, hogy elejtett mondatokkal csináltam volna ezt az egészet, nem feltétlenül kellett ennek a képi megjelenítése, de mindegy, 1 rész, túl lehet élni
szerencsére a 6.-tól már minden istenkirály volt újra <3
a zárás pedig… wow… imádtam a csavarokat
és egészen a végéig tudták „pakolni”
Chip szereplése a reggeli műsorban… hahaha… nagyot ütött ;), nem is néztem ki ezt belőle, de kellett ide, nagyon is!
klassz, hogy Alex, Bradley és Cory is szembenézett a saját dolgaival, a „sarukkal” (elsősorban B. és C., Alexnek most nemigen volt… neki korábban volt ilyen „ügye” :P) és persze izgatottan várom, hogy mit hoz a folytatás
vajon hogyan tudják Bradley-t visszaintegrálni a gépezetbe?!
ki lesz a főnök?? Stella? Alex?
Cory kap még szerepet itt?
mi lesz C.-val és B.-vel? annyira, annyira cuki volt az a pár mondat a folyosón… tök meghatódtam (ahogy ők is :D)
nem tudom, miért kellett ez a Laura-szál (hiába bírom a színésznőt…), én rengeteg potenciált látok ebben a C. + B. „kapcsolatban”
abban biztos vagyok, hogy azért B.-t és C.-t nem írják ki… nagyon remélem!
a 4. évadról pedig már most tudjuk, hogy megtörténik, méghozzá olyan szereplőkkel, mint Zendaya, Maude Apatow, Sophie Nélisse (’Yellowjackets’) és Jasmin Savoy Brown (szintén ’Yellowjackets’ és amúgy az új ’Scream’ is)
eszméletlen király volt ez az évad! nem tudnék belekötni semmibe, max. az 5. részbe
gratula minden alkotónak és szereplőnek, de főleg a forgatókönyvírónak!
méltó felemelkedés a „megúszós” 2. évad után

(Fotó: loeschtwins.com)

(2023. november 12., közzétéve: december 27.)

Szólj hozzá

Jennifer Aniston Scream Morning Show Reese Witherspoon Zendaya Julianna Margulies Steve Carell Elon Musk Billy Crudup Sophie Nélisse Jon Hamm Kármán Tódor Mark Duplass Holland Taylor Nicole Beharie Succession Jasmin Savoy Brown Maude Apatow The Morning Show Karen Pittman Greta Lee Yellowjackets Scream VI Scream 6