2024. feb 11.

Nem versz át (minisorozat) / Fool Me Once (miniseries) (2024)

írta: Petra mozizik
Nem versz át (minisorozat) / Fool Me Once (miniseries) (2024)

aaaaqvra79ro1zwg8qvumhiws-cjpeibzo42xypvlnmwy8oic1b1nzxrxcxxw_gepd4kywwxczrifer_ls_7fklyotbvhh4ddbkvovychotrfihzrhpdfw6l1qhlir-cqutpl9qxhuiqt6hjs6clxfpvdfwg.jpg

a ’Fool Me Once’ nagyot ment a neten, szóval én is felkaptam rá a fejemet, hogy ez biztosan klassz lesz
az volt, szó se róla ;)
ma reggel Barbitól – köszönet érte! <3 – megtudtam, hogy nem ez az egyedüli Harlan Coben-regény, amiből sorozat készült… és mind elég ütős
(most utánanéztem és a Netflix már 9-et (!) adaptált, wow!)
B. olvasott is tőle sok mindent, szóval bőven van összehasonlítási alapja + még bízok is az ízlésében <3
Coben megszámlálhatatlan könyvet írt, 43 nyelvre fordították le őket és több mint 60 millió példány kelt el belőlük… díjakat is kapott szép számmal, természetesen
vannak angol, francia, spanyol és lengyel nyelvű filmek és sorozatok – az angolból készült a legtöbb
ciki vagy sem, még egyet sem láttam közülük, de lehet, hogy ez a mai nappal megváltozik ;)
amúgy az író a 60-as évei elején jár, New Jersey-ben él a feleségével és 4 gyermekükkel, és sztem. még van (lesz) pár könyv a tarsolyában :P
ez a 8 részes sori egy 2016-os regényéből készült és szerepel benne Richard Armitage, aki sok más Coben-feldolgozásban (konkrétan 3-ban) is játszott már (ezt is B.-tól tudom, nekem a neve sem mondott semmit, sorry :P :D)
a könyvhöz képest az egy markáns eltérés, hogy DS Sami Kierce (Adeel Akhtar) karaktere itt kapott egy background-sztorit, ami sztem. nagyon izgi volt, nekem konkrétan az egyik kedvenc szálam volt
azt kell, hogy mondjam, hogy függetlenül attól, hogy nem egy A-kategóriás sztárokat végigvonultató széria (nekem a főszereplő csaj, Michelle Keegan sem volt ismerős…), remekül csinálja mindenki a dolgát
nekem csakis A. A. (’Victoria & Abdul’, ’The Dictator’, ’Killing Eve’, ’The Night Manager’) és a Judith-ot alakító Joanna Lumley (’A Wall Street farkasa’) neve mondott valamit
vannak kisebb dolgok, amiken lehetne lovagolni, kötözködni, pl., hogy miért nem hisz senki Maya-nak azzal kapcsolatban, amit látott a ’nanny cam’-en keresztül, vagy mondjuk, hogy miért az édesanya (Judith) azonosította Joe holttestét, miért nem Maya, a felesége, aki mellékesen ott volt vele, amikor meghalt?! nem értem, de mindegy is
van még 1-2 ilyen húzás, ami logikátlan, vagy fölösleges feszültségeket generál (pl.: a kislány miért az öccse háta mögött találkozik a féltesójukkal, miközben tök együtt kezdték a „nyomozást” – semmi nem indokolja ezt…), de ezeket félre lehet tenni, komolyan
sajna nekem a főcímdal (Chris Avantgarde & Red Rosamond: ’Inside’) sem tetszett :(, ami elég ritka, mert sztem. ezeket általában nagyon jól el szokták találni, jókat választanak…
de ahogy mondtam, kb. ennyi
kis hülyeségek
viszont az tuti, hogy nincs hiány a csavarokban, az izgalmakban; a vége pedig kimondottan szuper volt, tök nem számítottam erre
és nem is fogom elspoilerezni nektek, nyugi :P :D
nem húzom hosszúra: kompakt, egyben van, szórakoztató
ha nem is életem legjobbja, meg mondjuk azért nem ér fel egy ’Tudhattad volna’-szintre, de rendben van ;)

(Fotó: netflix.com)

(2024. február 11.)

Szólj hozzá

Inside Michelle Keegan Joanna Lumley The Dictator Richard Armitage Harlan Coben A Wall Street farkasa The Night Manager Nem versz át Victoria and Abdul Killing Eve Adeel Akhtar Fool Me Once Chris Avantgarde Red Rosamond