2015. nov 15.

A tengernél / By the Sea (2015)

írta: Petra mozizik
A tengernél / By the Sea (2015)

maxresdefault4_0_0.jpg

Angelina Jolie PITT (!!!) legújabb rendezése, saját magával és kedves férjével a főszerepben
'70-es évek, Fro., egy bajban lévő, látszólag kihűlt házasság
a forgatás a gyönyörű Máltán, pontosabban Gozo szigetén zajlott, épp akkor, amikor ott nyaraltam - de persze minden full le volt zárva
nos, a film rettenetesen hosszú, több mint 2 óra tömény szenvedés és könnyek
tudod, hogy valami hű de nagy titok húzódik meg a házaspár életében, valami, ami a múltban történt, azért ilyenek, amilyenek, DE:
1. nem nehéz kitalálni, hogy mi ez (vagy legalább kb. megtippelni)
2. erre építeni ilyen hosszan
...nem jó ötlet
sokkal szívesebben néztem és hallgattam volna a többi karakterszereplőt
mert ők mind jók és érdekesek
Brad Pitt egy ihlet nélküli író, folyton lent iszik a bárban
az idős báros, ill. hotel tulajának élete és sztorijai 100x jobban érdekeltek volna
a fiatal pár, aki a szomszéd szobába költözik, szintén friss, üde, jól játszanak
helyette kapjuk a szenvedő B.P.-et (bár ő sztem. egész jó) és a nála sokkal jobban szenvedő, folyton könnyeket hullató A.J.-t
áááá
ez a nő szép egyesek szerint
nekem egy megcsinált, hideg baba
iszonyat vékony, hatalmas mellekkel - minden pasi álma
és ezt MINDEN, de értsd: MINDEN pillanatban meg is mutatja
ismerjük a kálváriáját - levetette mindkét mellét - helyette csináltatott újakat
hatalmasakat
és minden ruháját átlátszik, sőt, nagyon sokat meztelenkedik (és értehtő, hogy van a kádas jelent, ott kilátszik neki a vízből - de full, minden jelenetben "benne maradt", sőt, utána is fürdik még a kádban... nekem kicsit indokolatlan ez a mutogatás :) - a ff. nézőknek talán nem :)))
persze, az a cél, hogy megmutassák, mennyire hiperszuper jó nő, a férje mégsem érhet hozzá (a múltbéli "titok" miatt)
de istenem!
az, hogy az egész filmben vonul, vagy ül, vagy sír - mindezt tökéletes ruhákban, tökéletes kinézettel, tökéletes mellekkel és tökéletes könnyekkel - NEKEM nem színészet
semmi élet nincs benne
a privát életben szokott ez a nő nevetni? jó fej lehet?
mert ebből itt semmi nem derül ki
az egész film iszonyatosan vontatott - egy jó rész van benne, amikor kicsit enyhül a viszonyuk és együtt kukkolják a lyukon át a szomszédaikat
az vicces, de nagyon :)
lehetett volna ebből egy jobb, feszesebb filmet készíteni
... mondjuk egy másik női főszereplővel ... és akkor kaptunk volna egy közepes drámát
senki ne számítson olyanra, mint pl. a Mielőtt éjfélt üt az óra - én ilyesmit képzeltem magam elé, hiszen a sztori alapja kb. ez, de nagyon nem!! :(
nekem 'Brangelina' nem működik
Brad Pitt még igen, de a műneje nélkül

(Fotó: theverge.com)

(2015. november 15.)

Szólj hozzá

Angelina Jolie Brad Pitt By the Sea A tengernél