2015. dec 31.

Sicario - A bérgyilkos / Sicario (2015)

írta: Petra mozizik
Sicario - A bérgyilkos / Sicario (2015)

945854_10153255238971657_2654518255823057556_n.jpg

nem tudom, ki volt az, aki azt mondta erre a filmre, hogy nem jó
mindenestre galádul becsapott :))
szerencsére megnéztem, mert nagyon érdekelt
és nem bántam meg!
rég láttam már ilyen jó rendezést!
annyira jó szeme van ennek a pasinak!
úgy hívják, hogy Denis Villeneuve és esküszöm, megjegyzem a nevét
természetesen a stáb sem utolsó...
Benicio Del Toro egy isten, egyszerűen nem tud hibázni, minden filmjében tökéletes
fantasztikusan hozza a figurát, ja, és az az ő "találmánya" volt, hogy ilyen keveset beszél (magáról) - a szövege 90%-át kiszedték, az ő kérésére - és szuper lett így!
Josh Brolin állat, Daniel Kaluuya nagyon ígéretes (mondjuk, már a Black Mirror-ban is az volt! ;))
és hát ott van Emily Blunt, a jövő nagy reménysége! imádom, ahogy játszik
de visszatérve a rendezésre... áááá... kész vagyok tőle
milyen szem kellett ehhez!
annyira jól van megcsinálva minden
ahogy kúszik lassan a feszültség, fogalmad sincs, mi van itt, mi lesz a vége, mit csinálnak valójában ezek az emberek - gyönyörűen fel van építve!!
imádom, hogy direkt lassú az eleje (amikor kocsikkal mennek perceken át) - de úgy lassú, hogy közben tiszta ideg vagy
ehhez hozzájárul Jóhann Jóhannsson (ismét egy név, akit meg kéne jegyezni...) eszméletlen zenéje! hátborzongató! ki ez a pasi?! és hol volt eddig?!
hatalmas hallelujah az egész stábnak - megkockáztatom, hogy jobb, mint a Fekete Mise - ott csak Johnny Depp-re érdemes figyelni, itt mindenre és mindenkire!
a vége - mármint a Blunt - Del Toro jelenet nekem egy ici-picit necces, én másképp oldottam volna meg (ott sem halt volna meg senki...), no, de nem én vagyok a rendező :)
viszont a záró képsorok tökéletesek
ott ilyen az élet... puskazápor, de megy a foci tovább...
kőkemény
nézzétek meg!
mára és 2015-re ennyi belőlem, most leléptem bulizi
bármily meglepő, a sok filmnézés mellett azt is szoktam :))))

(Fotó: http://nerdlowdown.com)

(2015. december 31.)

Szólj hozzá

Emily Blunt Josh Brolin Benicio Del Toro Denis Villeneuve Sicario A bérgyilkos Jóhann Jóhannsson Daniel Kaluuya