2016. jún 11.

Rendes fickók / The Nice Guys (2016)

írta: Petra mozizik
Rendes fickók / The Nice Guys (2016)

720x405-tng-rb-trl-3808r.jpg

ezek a rendes fickók nem rendesek, de ennél sokkal rosszabb hír, hogy nem is viccesek...
nagyon elkeserítő :(
úgy ültem be a moziba - és ez egyáltalán nem jellemző rám -, hogy nem kell tartalom, nem kell üzenet, jöjjön a popcorn, meg a kóla és nevessek sokat
hát, majdnem kimentem róla
felháborító, hogy mennyire xar film! :(
az egész egy nagy zagyvaság, egy katyvasz!
a sztori túl van bonyolítva és nagyon, de NAGYON sok ez a 2 óra játékidő!
rettenet sok!
a karakterek nem elég kidoglgozottak
drámát is keverünk bele, de minek?!
és úgy általában: nem tart sehova
az első jelent ígértes, na, akkor azt éreztem, hogy ez szuper lesz, pont ilyesmire vágytam
ehhez képest nem hogy leül a film, hanem kb. ez az egy jelent ütős...
amit még esetleg ki lehet emelni (pozitív értelemben), az Ryan Gosling, aki 2-3x is olyan arcokat vág, hogy az kész :)
ő vicces
Russell Crowe - nekem - egyáltalán nem az
ahogy fent is írtam: nagyon pozitív és nyitott voltam, egy jót akartam nevetni, nem vártam sokat
de sajna azt a keveset sem kaptam meg
voltak olyan beszélgetések, amikor konkrétan NEM ÉRTETTEM, hogy mi van (lehet, hogy a fordítás volt rossz?! passz...)
és esküszöm, hogy nem azért, mert nem tudtam követni
egy üres kör volt
semmiről nem szólt
szerencsétlen Angourie Rice (R. G. kislánya a filmben) ér még valamit, neki jósolnék jövőt ebben a szakmában... de egyedül kevés, hogy megmentse a filmet
borzalmas, szánalmas, döbbenetes és irtózatos, hogy hogyan lehetett egy ennyire rossz mozit csinálni!!
ez az egész év egy katasztrófa... kezdve Tarantino-val (bár az 'Aljas nyolcas' ezek után egész jó filmnek tűnik...), a Coen-tesókkal (mekkora, mekkora gigantikus csalódás az 'Ave, Cézár!'), és most ez is!
esküszöm, 2016 filmje eddig a 'Zoolander 2'
és azért ez elég nagy szégyen :(
Gyerekek, ha jót akartok magatoknak, NE nézzétek meg
kidobott pénz és elpocsékolt idő... :(
(Fotó: rollingstone.com)
(2016. jún. 11.)
Szólj hozzá

Ryan Gosling Russell Crowe Quentin Tarantino Angourie Rice Coen testvérek Zoolander 2 Aljas nyolcas Ave Cézár The Nice Guys Rendes fickók