2016. dec 18.

Zsivány Egyes - Egy Star Wars történet / Rogue One: A Star Wars Story (2016)

írta: Petra mozizik
Zsivány Egyes - Egy Star Wars történet / Rogue One: A Star Wars Story (2016)

star_wars_rogue_one_etc_screenshot_20160506173408_1_original_1150x645_cover.jpg

nem állítom, hogy én vagyok a világ legnagyobb 'Star Wars'-rajongója, vagy ismerője, de nagyon szeretem ezeket a filmeket
minden alkalommal öröm egy újabbat látni
'77-ben születtem, egy ilyen fontos évben! hát VÉLETLEN ez?!?! nem lehet az!! :)))
persze minden alkalommal ott a lehetőség, hogy egy oltári nagy csalódás ér bennünket
ennél a filmnél nem ért ;)
imádtam! egyszerűen fantasztikus!
legszívesebben azonnal megnéztem volna újra, és szerintem meg is fogom
'Az ébredő erő' is tetszett, de ott maximálisan bejátszott az a faktor, hogy piszok régen láttunk már 'Star Wars' filmet, és mindenki ki volt éhezve
ergo: azt is nagyon vártuk
(pláne, hogy az új "első" 3 rész botrányosan rossz, szerény véleményem szerint... alig van 1-2 pillanat, amire érdemes visszaemlékezni)
szóval 2015-ben mindenki feszülten ült be a 7. részre
és bár jó volt - pláne a "régi arcokat" látni - de olyan nagy, átütő hatást nálam sem ért el
egyet kell értenem azokkal, akik azt állítják, hogy nem voltak elég bátrak az alkotók
nem mertek nagyot dobni
kb. "megismételték" a '77-es 'Egy új reményt' :(
kár...
ennél a filmnél meg jöttek azok, akik előre féltek tőle, hogy ez milyen lesz, hiszen ez "csak" egy leágazás (antológia...)
viszont épp ezért talán nem is volt akkora teher a Disney-n
egyáltalán nem izzadtságszagú a film
szuperek az új karakterek
a vak pasi, Donnie Yen (Chirrut Îmwe) a kedvencem - minden szinten
de azt hiszem az az egy hatalmas poénja nagyon megnyomta ezt a like-indexet :)))
nem lövöm le melyik, aki megnézi a filmet, tudni fogja, mire célzok
perceken át röhögtem rajta... már rég más volt a vásznon, és még akkor is
vagy csak jól kapott el, nem tudom :)
egyszerű poén, de ütős
viszont a többieket sem akarom lehúzni - mindenki jól nyomja
Forest Whitaker nekem egy kicsit teátrális, különösen az utolsó képkockái - de azt írjuk a javára, hogy a legendás "What will you become?" az ő imprója volt és benne is hagyták a filmben ;)
nehéz nem spoilerzeni, meg én ugye alapból szoktam is - de tisztelettel azokra, akik még nem látták (VAN ilyen?! :))), nem mondom el, hogy KIK bukkannak fel a filmben - 3 igen fontos szereplő, akiknek nagyon megörültem, és szinte a könnyem is kicsordult...
jó őket újra látni, még ha csak 1 villanás erejéig is ;)
a film sztorija teljesen jó
igaz, 1-2x bosszankodtam egy picit, mondjuk olyanokon, hogy a lázadók (a zsiványok) hogyan tudnak ekkora területen robbantgatni, mikor csak páran vannak - de mindegy, hagyjuk is
a másik meg az volt, hogy amikor már mindenki vágta, hogy miért vannak itt a lázadók (a tervekért), akkor miért nem azokat védték, de NAGYON?!?!
OK, jön 1-2 rohamosztagos arra, de nem túl sok
később jön több is, de akkor meg már kicsit késő
értem én, hogy a robbantások elvonták a figyelmüket - és ez is volt a cél - de azért lehetett volna kapcsolni, hogy Galen Erso - lázadókkal kapcsolat - elküldött valami üzit nekik - most itt vannak a bolygón... hm, vajon miért?!
és még egy picurka dolog: a végén az a nagy összeborulás a parton, a lemenő nap fényében sztem. szintén nem kellett volna - ez a fura szerelmi szál pont ettől volt szép és jó és izgalmas, hogy sosem "hálták el" :) :P
de ez már a kákán is csomó keresése
és nem akarom a kákát, sem a csomókat
csak ezt a filmet újra megnézni
100 olyan kis részlet van, amit észre sem vehettem
pl. azt is utólag olvastam csak, hogy a Wobani ugyebár Obi-Wan nevének anagrammája
világos, hogy a film nagyon látványos, jól fotózott, és még a zene sem volt olyan vészes - Michael Giacchino szép emléket állított a legendás John Williams előtt
az elején meg hiányzik a döntött betűs feliratozás, de valszeg' azért, mert ez nem a fő vonal filmje, hanem egy spin-off
tényleg egy csoda, tele emlékezetes pillanatokkal - közülük is kiemelkedik, amikor Darth Vader "fürdőzik" - brrrr... ott felszisszentem
nagyon jó ötlet volt egy ilyen képet beletenni
nem fogom elfelejteni
sok helyen vicces is, az új robot is egész okés - bár a megmozdulásai, poénjai sztem. elsősorban a gyerek-közönségnek szóltak
szinte azt érzem, hogy méltatlan, amiket a filmről írtam
hogy hebegtem-habogtam, de esküszöm nektek, azóta sem tértem magamhoz
csak azt érzem, hogy ezt újra meg kell nézni!!
teljesen beszippantott
még annak ellenére is, hogy eléggé drámai a végkifejlet
ájjj... és most nehéz NEM leírni, hogy mit értek ez alatt :P
mindegy, nézzétek meg, és utána végre lehet erről is nyíltan beszélni :))) ;)
(Fotó: youtube.com)
2016. december 17. 
Szólj hozzá

Star Wars John Williams Forest Whitaker Michael Giacchino Donnie Yen Rogue One: A Star Wars Story Egy új remény Zsivány Egyes - Egy Star Wars történet