2017. már 16.

Kong: Koponya-sziget / Kong: Skull Island (2017)

írta: Petra mozizik
Kong: Koponya-sziget / Kong: Skull Island (2017)

kongkong.jpg

a film nézése alatt nagyon sokszor halkan, félhangosan és hangosan is csúnya, nyomdafestéket nem tűrő módon feltettem azt a kérdést, hogy EZ MI A CSUDA?! (a "csuda" szó helyettesíthető szinte bármivel...)
ez rémálom!
felháborító!
kár volt rá minden dollár, meg ezek a nagy nevek is...
eleve: kivagyok azon, hogy 2-3 éve ez megy: remake, reboot
egyszerűen, mintha mindenkinek elfogyott volna a pénze és a jó ötlete is Hollywood-ban
de miért? nincs elég használható forgatókönyv?! kétlem!
és azt is, hogy mindig ugyanarról a sztoriról húzzuk le a sokadik bőrt
most olvastam a minap, hogy Ridley Scott folytatni akarja a 'Gladiátor'-t (igen, igen, úgy, hogy feltámasztja Russell Crowe figuráját!) és a 'Mátrix'-nak is folytatása készül - miközben a 2. és a 3. rész is tök fölösleges volt már...
először is: hogy kerül King Kong a Jurassic Park-ba?
mik ezek az óriásgyíkok, óriás szöcskék és óriás polipok?!
engem nem érdekel, honnan jöttek, a föld alól (John Goodman karaktere szerint), vagy máshonnan - tűnjenek a francba!
én King Kong-ot akarom látni!!!
mi ez a baromság, hogy odamegyünk egy szigetre és ledobunk bombákat, hogy megnézzük, mennyire "üreges a föld" (ez az indok...)
én is baromian kilennék az ott élők helyében
naná, hogy K. K. is kivan és lecsapja a helikopteket, mint valami játékokat
utána meg a dühös katonák (élükön Samuel L. Jacksonnal) bosszút forralnak ellene
ne már!
tényleg nincs jobb dolguk?!
látják, hogy minden gépet leüt, de ők csak mennek és támadnak a többivel is... nem sejtették, hogy őket is lecsapja majd, mint a legyeket?!
arról nem is beszélve, hogy a lezuhant gépekben a katonák kisebb karcolásokkal megússzák... senkinek még csak a keze/lába sem törik el
az egész úgy hülyeség, ahogy van!
és itt most centiről-centire, percről-percre végigvehetném az egész filmet
tele van hasonló túlzásokkal
és még egyszer: baromian nem K. K.-ról szól :(
természetesen rengetegszer megcsinálták már a filmet: az első még fekete-fehér volt, '33-ban
aztán készült egy '62-ben, egy '67-ben, no meg a Peter Jackson-os változat 2005-ben
az ehhez képest egy csúcsfilm volt!
amiért elmentem megnézni, az a szereplőgárda volt
reménykedetem...
Tom Hiddleston, John Goodman és Brie Larson neve azt hittem garancia lesz arra, hogy egy elfogadható film készül
hát, naiv voltam :(
és ott van szegény John C. Reilly is, aki egy kitűnő színész, de láthatóan itt fogalma sem volt, mit kell játszania
megértem
én is bekattantam volna a helyében
kik ezek az őslakosok? miért tisztelik őt? és hogyhogy K. K. megvédi őket? ugyan miért? egy óriásmajom mi a csudáért aggódna a számára hangya-méretű emberekért?
etetik? nem
foglalkoznak vele? nem
akkor meg? miért ő a védelmező?
hiába a fantasztikus zene (Jefferson Airplane (White Rabbit!), a The Stooges, a Black Sabbath vagy nagy kedvencem, a Creedence - amiken apám révén "felnőttem") - sajnos nem segít :(
no, mondjuk azt sem értem, hogy a srácok hogyan tudják ezeket lejátszani...
azt még csak-csak elhiszem, hogy a helikopterből ez szól az elején, de utána hogyan tudják Reilly-nek is bemutatni ezeket?
a srác hátizsákjában volt pár lemez és valamilyen csodával határos módon az őslakosoknak (ahol Reilly él) van egy lemezjátszójuk?!
most tényleg???
Gyerekek, akkora, de akkora CSUDA rossz film ez, hogy a hajam égnek áll tőle, még most is, ahogy írom ezeket a sorokat
szerintem súlyos agykárosodást szenvedtem a nézése közben :P
a rajongóknak elmondanám, hogy a stáblista után vannak még képsorok, amiket NEM vártunk meg, mert ennyire lexartam...
teljesen gáz, nevetséges, logikátlan, buta és bugyuta
az meg full fölösleges volt, hogy a végén bemutatják, hogy Reilly hazatér a családjához, sörözik és a kedvenc csapatát nézi a TV-ben
engem nem hatott meg
a zene mellett az egyedüli pozitívum a gyönyörű forgatási helyszín - Vietnám
Ninh Bin, Quang Binh és a Halong Bay
amikor pedig Brie Larson arcán lefolyik egy könnycsepp, arra gondoltam, hogy szegény a tavalyi Oscar-ját siratja
hát igen, van is mit... :(
(Fotó: vox.com)
(2017. március 16.)
Szólj hozzá

Ridley Scott Peter Jackson Samuel L. Jackson Tom Hiddleston John Goodman Jurassic Park Russell Crowe Mátrix Gladiátor King Kong Brie Larson John C. Reilly Kong: Skull Island Kong: Koponya-sziget