2017. dec 08.

Megjött Apuci 2 / Daddy's Home 2 (2017)

írta: Petra mozizik
Megjött Apuci 2 / Daddy's Home 2 (2017)

daddys-home-2-trailer-new.jpg

hangolódjunk a Karácsonyra - miért is ne?!
a sok vásár-járás után, mondjuk egy ünnepi vígjátékkal...
OK, nem láttam az első részt, de biztosan nem jelent olyan sokat egy komédia esetében
az azért nem volt jó előjel, hogy akivel ezt a filmet láttam, ő gyorsan megnézte az elsőt, és nem sokat nevetett rajta :(
világos, hogy nem jó így beülni egy moziba, de adtunk a 2.-nak egy esélyt
hiszen a trailer annyira jó lett! azon szakadtam minden alkalommal, amikor láttam (különösen a hógolyót el nem dobós jeleneten)
a kedves ismerősöm nagyjából felvázolta, ki kicsoda, mit kell tudni a családi szálakról - és tényleg nem volt bennem hiányérzet, hogy kimaradt az első
mind a 4 főszereplőt kedvelem a maga módján - szóval: minimum egy erős 8-asra számítottam :P
hát, sajnos nem kaptam meg
amikor elindult a film és voltak viccesnek TŰNŐ (és ez nagyon pozitív a részemről, hogy ennek minősítem őket...) jelenetek, az ismim mondta, hogy ezek már VICCEK, ezeken nevetnem kéne, higyjem el, hogy ennél jobb nem nagyon lesz
és részben - sajnos - igaza volt
ez tipikusan az a film, ahol a trailer-ben minden humorbombát felrobbantanak
vagyis, itt inkább csak pukkanások voltak
hiába a sok jó szereplő, az összességében elfogadható történet, vagyis forgatókönyv, mégsem szórakoztató
de persze az is lehet, hogy csak rossz pillanatban kapott el minket?! sztem. nem... :(
a legviccesebb jelenet a mozis volt, mármint az, amikor elakadnak a hóban, és beszabadulva a moziba konkrétan beülnek egy filmre
annak a filmnek a plakátja, és maga a film (csak hangokat hallunk, képeket nem látunk belőle...) - na, az parádés
sírtam a röhögéstől
az 10-es kategória
nem tudom, hogy Liam Neeson miatt, vagy maga az őrült ötlet és a (nem létező) film (“Missile Tow") miatt..., de az egész ütős volt
karácsonyi thriller... hahaha :D
meg a filmbéli beszólások: (nem pontosan idézem): "Köszi, Apuci, hogy kinyírtad az összes terroristát és megmentetted a Karácsonyt!" - kb. ilyenek vannak benne
kész! az über jó!
de azért rugózok ezen ennyit, mert minden más rettenet gyenge
és most persze itt tegyük félre a film csöpögős, tanító-jellegét, meg azt, hogy Karácsonykor mindenki szeresse egymást, béküljünk ki és legyünk együtt... az maszlag, de ilyenkor ez megy mindenhol
nincs is ezzel baj, valóban szeressük egymást - de ne csak Karácsonykor...
a gyerekek is aranyosak benne, a kisfiú (Owen Vaccaro) őrületesen szép és cuki, de mégsem tudják elvinni a hátukon a mozit
ragozhatnám, nyújthatnám, mint a bejgli tésztát, csak az a baj, hogy kevés mák jutott bele, amitől bebódulhatnánk...
biztosan van (vagy lesz) idén ennél jobb karis vígjáték, én feladtam a keresést, és inkább megnézem az 'Igazából szerelem' - 'Reszkessetek, betörők! 1.' - 'Holiday' kombót ezredjére is :) <3
Boldog Ünnepeket! (ha addig nem moziznék és írnék...)
(Fotó: movieweb.com)
(2017. december 8.)
Szólj hozzá

Liam Neeson Mark Wahlberg Mel Gibson Reszkessetek betörők Holiday Igazából szerelem John Lithgow Will Ferrell Daddys Home Megjött Apuci Daddys Home 2 Megjött Apuci 2 Owen Vaccaro