2018. máj 21.

Deadpool 2 / Deadpool 2 (2018)

írta: Petra mozizik
Deadpool 2 / Deadpool 2 (2018)

deadpool-2.jpg

mit mondjak? nem ábrándultam ki Deadpool-ból! :D
fantasztikus a 2. rész! aki azt mondja, hogy uncsi, vagy rosszabb, mint az első - nem mond igazat :D
OK, ez szubjektív, tudom
de szerintem imádnivaló!
amire azonban mindenképp számítanotok kell: nagyon, de nagyon erősen 18+-os
iszonyatosan erőszakos, csakúgy, mint az első
és itt is folyamatosan röpködnek a "b. meg"-ek és a "f*sz"-ok :(
picit sok volt már
Deadpool nem tud úgy megszólalni, hogy ne így induljon a mondat, vagy ne legyen benne az egyik (esetleg mindkettő)
sok... de tudjuk, hogy ő ilyen
a humor azonban annyira erős, hogy vegyük úgy: ezt elnézem neki ;)
Gyerekek, annyi, de annyi utalás van benne (Easter egg), hogy az szinte már követhetetlen! de tényleg!
teljesen bizonyos, hogy újra meg fogom nézni
és akkor angolul
szeretem eredetiben, de Nagy Ervint is... hehe <3
szóval, nekem külön élmény az ő hangján hallani a kedvenc hősömet - épp ezért elsőre magyarul néztem meg
durván sok az utalás a többi Marvel (és DC) filmre, a hősökre, az X-Men-re, egyéb filmekre, sorozatokra, számokra, popkulturális ikonokra és eseményekre
őrülten imádtam!
de szinte befogadhatatlan...
miközben röhögsz a poénokon, nem hallod, hogy megint elröppent vagy 3 belőlük
ténylegesen lemaradsz :P
milyen beszólás már a post-credit scenes-ben, amikor beszól az egyik csajszinak, hogy "Mi van Eleven?" 
ez mekkora már???
OK, nem mindenki ismeri a 'Stranger Things'-et, de aki igen, az akkora extázisba kerül, mint én <3
2 hibát fedeztem fel a filmben, figyelem, "durrrrrva" lesz:
1. Stan Lee nem szerepel benne :( (brü-hü-hü)
2. a legvégén nincs post-credit scene... ne üljétek végig, ahogyan azt mi tettük!!! :(
van egy rögtön a film vége után, meg egy nem is olyan sokára... túlélhető
de a legvégén nincs :(
no, ennyi a "hiba"
mint látjátok, nem sok :)))
ez a film tökéletes, zseniális, még úgy is, hogy mindenki megijedt, mert Tim Miller rendező kiszállt az 1. rész után (Ryan Reynolds miatt... nem jöttek ki jól :P) és vele együtt leléptek mások is
David Leitch szerintem nagyon jól megoldotta a feladatot, pedig tuti, hogy volt rajta teher bőven :P
mekkora volt pl. a 'John Wick'-es poén az elején (pont RÁ utalva, ugyanis annak a filmnek az egyik producere volt)
hahaha - hatalmasat röhögtem
mellettem egy nő csúnyán nézett rám, mert ugye nem értette, hogy mi vicces azon, hogy "én vagyok az egyik ember, aki kinyírta John Wick kutyáját"
világos, hogy ez így, MAGÁBAN nem vicces
senki ne bántson kutyákat és más állatokat sem! alap!
de ez ÍGY, ezzel a "tudással" rohadtul vicces volt
mivel megnéztem, ki ez a rendező (amúgy az 'Atomszőke' c. film is az ő munkája), tudtam, hogy köze van a 'John Wick'-hez
(amúgy szívből utálom azt a filmet!! akkora túlzás!! de ezzel sztem. egyedül vagyok :P)
leírhatatlan mennyiségű ilyen poén van
csak úgy röpködnek
és persze vizuálisan is, meg pl. zeneileg
szerencsétlen Farkas, azaz Hugh Jackman szét van szedve, darabjaira: nem számoltam, de 4-5x biztosan utalnak rá
őrült vicces! (kedvencem az autogram az ő arcára, Ryan Reynolds felirattal + a post-credit-es jelenet)
Deadpool "halálakor" is Farkas zenei témája szól, de pl. a lábkeresztezős jelenetben (amikor D.-nak bébi-lábai vannak :D) is felcsendül az 'Elemi ösztön' zenéje
hatalmas!
mondom, ezt többször kell látni, hogy mindent észrevegyünk
szuper, hogy D. Josh Brolint Thanos-nak szólítja
meg azt is imádtam, ahogy kicsúfolta a robot-karokat (Kábel kapcsán + utalva a Tél Katonájára)
á, nem is mondok többet! figyeljetek rá Ti is!
ez akkora erőssége a filmnek, hogy kb. alig tudtam bármi másra koncentrálni
de a sztorival sincs baj
persze, van benne egy kis szerelem, egy kis halál, emberek elvesztése... vagyis DRÁMA is, de nekem nem az volt a hangsúlyos
amúgy Deadpool és Vanessa kapcsolata annyira tetszik nekem
hogy ott is full a humor dominál
imádnivalóak
és nos, ugye nem csak nekem tűnt fel, hogy Vanessa nincs benne a trailerekben?! sejtettem, hogy nem véletlenül...
szerepel a filmben, nyugi... de majd meglátjátok... :(
és akkor beszéljünk a cameokról, ha már Stan Lee kimaradt!
azt tudtuk, hogy Bill Skarsgård szerepel majd - és így lett! ő Zeitgeist
a kis cukika... mondjuk, nincs túl sok szerepe :D
aki még nekem feltűnt: Brad Pitt, mint a Láthatatlan ember
amikor szerencsétlen 1 pillanatra látható lesz, nekem úgy tűnt, hogy Ő B. P.
mondtam is a mozis-partneremnek, de végül is megállapodtunk abban, hogy á, nem lehet, kizárt
na, ma reggel utánaolvastam és TÉNYLEG ő volt!! ez mekkora!
viszont volt még valaki, akit baromian nem ismertem fel, pedig az egyik kedvenc jelenetem volt: beszélget a 2 parasztbácsi a pelenkákról
megvan igaz?
szürreális... :)
aztán megjelenik Kábel
nos, az egyik paraszt Matt Damon!! :D
hahaha
a szereplő (akit alakít) neve pedig Dickie Greenleaf a cast-listán
és ki volt Dickie Greenleaf?? ismerős, ugye?
nos, Jude Law karaktere 'A tehetséges Mr. Ripley-ben' - vagyis az az ember, akit M. D. kinyír
nagyon komoly!!
istenem, de szeretnék 1-2 napot eltölteni azokkal, akik kitalálták ezeket a zseniális vicceket, utalásokat!
tényleg nincs más hátra: irány (ÚJRA) a moziba, hogy még több dolgot lássak, halljak és észrevegyek! mert a feléről biztosan lemaradtam!
ez a film úgy tökéletes, ahogy vagy
masszív, kövér 10/10-es
szeressétek Ti is! :D
(Fotó: indianexpress.com)
(2018. május 21.)
Szólj hozzá

Jude Law Morena Baccarin X-Men Stan Lee Marvel Farkas Nagy Ervin Brad Pitt Ryan Reynolds Hugh Jackman Matt Damon Deadpool Wolverine Josh Brolin Elemi ösztön Tim Miller John Wick David Leitch A tehetséges Mr. Ripley Deadpool 2 Bill Skarsgård Stranger Things Atomszőke Mr. Ripley