2018. júl 02.

Ocean's 8 - Az évszázad átverése / Ocean's 8 (2018)

írta: Petra mozizik
Ocean's 8 - Az évszázad átverése / Ocean's 8 (2018)

oceans-8-crime-caper-movie.jpg

nem vártam sokat ettől a filmtől, de azt a keveset meg is kaptam
hahaha :)
egy könnyed, nyáresti szórakozásnak kiváló
de ha igazán megkapargatjátok a felszínt (ergo: az olyanok, mint én... :P), valszeg' picit bosszúsan jöttök majd ki a moziból
nem, nem a csajokkal van baj
mindegyikük jelleme egész jól ki van dolgozva
(még Rihanna sem "ribiskedik", már bocsánat... :))
a gond a sztori elvarrásával van
elsősorban a bűntény kapcsán, körül és során
bizonyos dolgok csak úgy "megtörténnek", minden logika nélkül
nincsenek megmagyarázva
míg mások meg meg vannak magyarázva, csak hiszi a piszi, hogy ez ÍGY megtörténhetne
van benne egy csomó ok nélküli, felesleges jelenet, míg ezt az időt mondjuk használhatták volna arra, hogy más részeket kidolgozzanak
kezdjük azonban a legrosszabb hírrel!
SPOILER!
Danny Ocean megalt
úgy tűnik, TÉNYLEG, mert hiába vártam, a film végén sem bukkant fel a szexi George...
valszeg' mindez azért kellett, hogy majd legyen egy köztes rész (kb. ott tartunk már, mint a 'Star Wars'-nál... :))), ami összeköti az 'Ocean's 13'-t és EZT a mozit
ezt bizonyosan leforgatják majd, hiszen mindenki tudni akarja, hogy mi lett Danny boy-jal :(
no, de vissza a hölgyekre!
karakterek - pipa
8 különböző jellem
TOP kedvencem a dilis divattervező, Helena Bonham Carter
2. hely: Anne Hathaway - aki nemcsak szép, de nagyon buta is :) (egy pontig... ;))
és a 3. helyen amúgy Rihanna áll
a 2 főszereplő: Sandra Bullock és Cate Blanchett, Oscar-díjas színésznők (utóbbit nagyon kedvelem; sok filmjéről írtam már én is...)
mindketten fantasztikusan néznek ki - hibátlan botox, szupervékony alkat és millió dolláros ruhatár
nekem Cate kb. minden darabja kellenne... :) (sportos, laza)
természetesen Sandra is tökéletes, minden hajszála a megfelelő helyen áll
csak őt láttuk már sok ilyen szerepben - nekem túl sok újat nem mutatott
ami azonban elviszi ezt a kellemes, színes, csajos-csacsogós filmet a szürke homályba, az tényleg az oktondi bűntény
van ez a nyaklánc Anne H. nyakán - rettenet sokat ér
2 őr egész este azt figyeli
BIZTOSAN hagyják szem elől veszni, nem?!
BIZTOSAN megállíthatja őket egy nő azzal, hogy "női WC"
francokat!
meg az is milyen, hogy amikor egyik főhősünk "véletlenül megtalálja" a nyakéket (ami akkor már a kicserélt, hamis lánc...), egy medencéből emeli ki
mi??? ezek után az őrök nem fogják el, nem kérdezik ki???
plusz, mondom, az őrök végig követték Anne-t (szerepe szerint: Daphne Klugert), és látták, hogy úgy ment be a WC-be, hogy még rajta volt
vicc az egész
az sem zavar senkit, hogy az indiai hölgy mit matat egy kis kamrában a konyha mellett órákon át
ahogy az sem, hogy Sandra Bullock mit keres a múzeum egyik lezárt területén a kiürítés alatt (simán megállít a süketelésével 2-3 embert is, akik ahelyett, hogy félretolnák, vagy elhurcolnák, hallgatják a buta sztorit, amivel félrevezeti őket)
de ez csak pár dolog, amit kiemeltem
ennél jóvol több van!
az egyik legbosszantóbb az a szerep, amit James Cordennek szántak
mármint vicces, mint mindig; cuki
de miért válik megvesztegethetővé?! miközben élete célja volt, hogy lekapcsolja Danny-t
hagyjuk már!!
tudom, nem kéne bosszankodni
ez csak egy film, bla-bla-bla
de én egy "buta" vígjátéknál is szeretem a logikát, ez van
100 ilyen kis hülyeség van benne, amit simán kihagyhattak volna
ennek ellenére ez ne vegye el a kedveteket!! :)
én professional kákán is a csomót kereső ember vagyok :P
ne belőlem induljatok ki! rajtam (és igen kedves mozis társamon) kívül valszeg' mindenkinek nagyon tetszik majd a Csajok Hada :P
na, ez is tökéletes alcím lehetett volna :)
(Fotó: time.com)
(2018. július 2.)
Szólj hozzá

Star Wars Rihanna Anne Hathaway Sandra Bullock Helena Bonham Carter Cate Blanchett James Corden Oceans Oceans 8 Az évszázad átverése Oceans 13