2018. júl 28.

Mamma Mia! Sose hagyjuk abba / Mamma Mia! Here We Go Again (2018)

írta: Petra mozizik
Mamma Mia! Sose hagyjuk abba / Mamma Mia! Here We Go Again (2018)

andy-garcia-mamma-mia-1.jpg

kezdeném azzal, hogy spoiler-alert!
aki nem akar rossz híreket, vagy jó híreket, vagy semmilyen hírt a 'Mamma Mia' 2. része kapcsán, MOST álljon le az olvasással!!
nos, aki itt maradt:
wááááááá!
ezt mégis hogy gondolták?!
mi az, hogy meghalt Donna, vagyis Meryl Streep, és még csak nem is tudunk meg semmit arról, hogy miért és hogyan
MI VAN??
ez nekem akkora gyomros volt a VÍGJÁTÉK (??) elején, hogy alig tértem magamhoz
vagy inkább: azóta sem
amikor mutatják a fotót és a fekete keretet, azt hittem, OK, ez a jelen, de azért a filmben biztosan szerepel majd és aztán valahogy kiderül, mi történt vele
nem gondoltam, hogy ez így marad, vagyis, hogy ő meghalt és PONT
ezt komolyan gondolták?!
nem ért rá, vagy mizu?
grrrr
az meg - már bocsi - nem segített, hogy a végére behozták, mint "szellemet"
OK, szuper volt látni őt, és nagyon szép + megható a közös dala a lányával
meg az össznépi éneklésben is ott van, de ez azért gáz
1 hetet forgatott velük
ja, és ez már nem is Görögország
mármint úgy van eladva, de igazából Vis szigetén forgatták
amúgy látszik is, hogy nem u.az a hely, mint az előző filmben
frankón
nem értem...
a csalódottságom közben is csak részben múlt el
persze, cuki, hogy megtudjuk, mi történt Donnával, hogyan találkozott (fiatalon) a 3 sráccal (Lily James - akit nagyon futtatnak mostanában - egész okésan játszik), meg közben látjuk Sky és Sophie (Amanda Seyfried gyönyörűen énekel, továbbra is!) kapcsolatának vergődését, majd happy endbe fordulását is
de én Donnát bírtam, őt akartam volna
meg a 2 barinőt
szerencsére ők most is vannak és imádnivalóak, mint mindig
Christine Baranski és Julie Walters számomra A-kategóriás színésznők
ott van a 3 pasi, Pierce Brosnan (szerencsére csak 2-3 sort énekel :D), Stellan Skarsgard és a még mindig dögös Colin Firth is
ők, a "régiek" mind jók, de a fiatal Donna és a 3 fiatal srác egész egyszerűen engem nem hatottak meg
a dalok? nos, minden NAGY ABBA dal ismét elő van adva, hogy szép, passzív szerkezetben fogalmazzak
vagy eléneklik őket, vagy csak mint dallam bukkannak fel
van vagy 4-5 új dal, közülük is kb. 3 olyan, amit sosem hallottam még
az egyik legszebb szerintem az, ami a szülés és a kersztelő alatt megy, vagyis Donna és Sophie dala
ott nagyon meghatódtam
sírtam is rajta... csodaszép...
meg minden ABBA dal minőségi, ez világos
viszont nem tudom, mi értelme megcsinálni egy 2. részt, ha "nincs elég" sláger
Michael Jackson és a Queen esetén azt hiszem, ez nem merülhetne fel
3 film is kitelne a slágereikből
szeretem az ABBÁt, mindig is szerettem és jó újra hallani a nagy slágereket, csak itt erőltetettnek éreztem azt, ahogy a sztoriba behúzták őket
a film TOP jelentei akkor jönnek el, amikor Cher megérkezik (sajnos az utolsó 5 percben)
ő és a szexxxxxxi Andy Garcia csodás párost alkotnak
és Cher (=Lady Gaga :))) úgy énekel, mint egy istennő
bár nem akart szerepelni a filmben (az első részben ő lett volna Tanya), a 2. részre rábeszélték - igaz, csak erre a kis cameo-ra
viszont annyira "belejött", hogy kiad majd egy ABBA dalos lemezt ;) yippi!! <3
csípem a nőt
és Andy is cuki...
a film természetesen egy kellemes, nyári kiapcsolódásnak jó nyomokban vicces is (a görög néni a kocsmában, na neki jó beszólásai vannak ;))
de inkább az az érzés maradt bennem, hogy borongós, sok a lassú, szomorú dal (és jelenet)
az elsőt meg sem közelíti
nagyon nem...
Björn Ulvaeus és Benny Andersson ismét felbukkannak a filmben - meghagyom azt az örömöt, hogy felismerjétek őket... nem nehéz ;)
összességében olyan, mintha a horvátok is elkészítették volna a maguk baklaváját, csak éppen kihagyták volna belőle a mézet... ami az első részt olyan édessé tette :P
(Fotó: vanityfair.com)
(2018. július 28.)
Szólj hozzá

Michael Jackson Lady Gaga Stellan Skarsgard Cher ABBA Queen Pierce Brosnan Meryl Streep Colin Firth Andy Garcia Amanda Seyfried Julie Walters Björn Ulvaeus Lily James Dominic Cooper Mamma Mia Christine Baranski Mamma Mia! Mamma Mia 2 Mamma Mia Sose hagyjuk abba Mamma Mia Here We Go Again Benny Andersso