2021. aug 24.

Fekete Özvegy / Black Widow (2021)

írta: Petra mozizik
Fekete Özvegy / Black Widow (2021)

n95nighwhalchizdftx2dt.jpg

ezer éve megnéztem már ezt a filmet egy kedves, régi ismerősömmel, csak nem voltam képes írni róla
hogy miért nem?! mert nem tetszett
jelentéktelen volt
mondom: szót sem érdemel
de egy dolog miatt összeszedtem az erőmet – így, hetekkel a mozizás után (és ez volt az idei első!!) -, ez a dolog pedig egy személy, egy tehetség, aki szót érdemel
amióta láttam, látom őt, minden kritikámban kiemeltem nagyszerű tehetségét és egyéniségét
szerintem egy karakter, egy új színfolt, és ami különösen csodálatos – nőként ezzel szerintem nem vagyok egyedül, sokak nevében mondhatom most ezt -, hogy nem egy vézna csontváz, hanem gömbölyded, picit husis az alakja, és ettől csöppet sem lesz kevésbé szexi
köszi, Hollywood
de elsősorban: köszi, Florence Pugh, mert ha nem lennél ennyire egyéni és tehetséges, tuti, hogy hátrány lenne az alakod…
sajnos :(
ez a mindössze 25 éves leányzó hatalmasat alakított a ’Fehér éjszakák’-ban és a ’Kisasszonyok’-ban, már pedig ott egy Saoirse Ronan mellett FELTŰNNI is nagy szó
zseniális a csaj, komolyan mondom
hatalmas jövő jósolok neki…
és elég komoly, hogy itt vagyok, percek óta írom a sorokat a filmről, ami eleve MARVEL, szóval nálam nyerő, Scarlett Johansson játszik benne főszerepet (!), akit tök kedvelek, nincs vele semmi bajom, MÉGIS Florence P.-ról írok
a film nagyon gyenge volt és még csak a végét sem vártuk meg, hogy van-e valami teaser a következő Marvel-mozihoz
egyszerűen menni akartam
mindez nem Scarlett hibája, természetesen (nem olyan, mint a Marvel Kapitány, amin szintén bealszik az ember, ott viszont Brie Larson miatt), teljesen OK, a sztori is so-so
nincs baj David Harbourral (sőt, néha egész vicces… bár a legtöbbször erőltetetten), Rachel Weisszel meg pláne nincs gond, szép, ügyes, mint mindig
a baj a hosszával és a vontatottságával van :(
ezt sajna nem egy Taika Waititi írta, ez van…
bőven le lehetett volna rövidíteni, koszámítható is volt (az egyetlen létező fordulatra is azonnal rájöttem – hogy R. W. igazából fura és nem önmaga…) és a humor-faktor sem hágott az egekbe, lássuk be
a legemlékezetesebb, legviccesebb jelenet is Florence-et dicséri, amikor a Fekete Özvegy földre érkezését figurázza ki :D
valójában az volt, hogy F. P. ezzel sokat viccelődött a forgatáson és beletették a filmbe
ez is mindent elmond róla; amúgy is egy cool csaj
az megvan, hogy a YouTube-on Flossie Rose néven (most már FP az oldal neve) posztol dalokat
gitározik is
frankón jó a hangja, cuki és jó az ízlése
nem pártoltam át a másik oldalra, továbbra is a pasikra bukom, de ami tény, az tény: ha egy nő jó, ügyes, okos, szép, örömmel elismerem
szóval nekem Florence P. egy nagy felfedezés volt és ezt a kritikát is neki dedikálom (aki ismeri, adja át ;)), a filmről meg kb. minden lényegeset elmondtam :D
azt reméltem, hogy sokkal jobban belemennek majd a Fekete Özvegy múltjába, gyerekkorába – OK, voltak utalások, a nagyja kiderült, de valami másra számítottam
az akció az elején szuper, ott pörgős, üldözések, Budapest (az a tipikus ház, az az udvar, az a lakás… :D :D), de utána leül és kiszámítható lesz
már alig emlékszem rá…
nem is baj, ha törlődik
elég, ha az ember Florence-re emlékszik
go, girl!!
(Fotó: gamesradar.com)
(2021. augusztus 24.)
Szólj hozzá

Scarlett Johansson Fekete Özvegy Rachel Weisz Brie Larson Saoirse Ronan David Harbour Fehér éjszakák Black Widow Captain Marvel Kisasszonyok Fekete özvegy Taika Waititi Black widow A fekete özvegy The Black Widow Marvel Kapitány Little Women Florence Pugh Midsommar Midsummer