2021. dec 10.

Az oltalmazó / The Marksman (2021)

írta: Petra mozizik
Az oltalmazó / The Marksman (2021)

the-marksman.jpg

gondoltam, készítek egy olyan filmkritikát, hogy nyitok a blogon egy lapot és csak ennyit írok rá: borzalmas
vagy, hogy kicsit „szószátyárabb” legyek, annyit, hogy rettenetesen borzalmas
:D
de végül beláttam, hogy ennél kicsit több kéne
pedig nehéz, higgyétek el :P
rég láttam már ennyire közhelyes, kiszámítható, gagyi, unalmas filmet
messze nem egy ’Elrabolva’
Liam Neeson cuki, még mindig
kedvelem őt, hiszek benne, 69 évesen is
mégis, ez nagyon gyenge és ő sajna sem tudja felhúzni
az azonban ennél is többet mond, hogy a filmben van egy kutya és egy gyerek, és ŐK SEM!!
még így sem jó!!!
a kutyával nincs baj, ő tökéletes, sőt, ő az egyik legjobb szereplő :D (kár, hogy az történik, ami történik… :()
a kissrác (Jacob Perez) azonban mellőz minden cukiságot
egyszerűen nem játszik jól és sajnos a magyar szinkronhangja is katasztrófa volt
nem tudtam egy pillanatig sem érezni a drámát (elveszti az anyját)
sem az izgalmat (?!), hogy menekülnek a mexikói kartel elől
az meg, hogy azt a rakat pénzt vidáman elégetik – na, az volt a „csúcsok csúcsa”
normálisak??
értem az ideológiát mögötte, de akkor is
a későbbiekben még lehetett volna tárgyalási alap – pl. a kissrác életéért cserében
vagy akár el is költhették volna
a chicagói rokonok is biztosan örültek volna neki
nonszensz…
tényleg semmilyen pozitívumot mondani
az ismerősömnek, akivel néztem percenként mondtam, hogy mi fog majd történni – és jééé, az lett
ez nem azt jelenti, hogy ilyen nagyszerű vagyok, hanem, hogy tényleg piti, egyszerű és ennyire kiszámítható (pl., hogy a kissrác biztosan jól beszél angolul, vagy a végén, amikor a srác visszafordul a chicagói rokonok ajtajától, L. N. már nem lesz ott…. nagggyon meglepődtünk! :D :D)
egyedül azt nem találtam el, hogy nem a kissrác lövi le a gonosz bácsit, hanem L. N. hagy nála egy fegyvert és végül saját magát végzi ki
mondjuk, nem értem, mi a francnak tanította meg neki, hogyan kell a pisztolyt használni, ha utána „óriási” (értsétek jól) „dráma” (NEM! :)) kerekedik abból, hogy „ne, ne lődd le! te ne legyél ilyen gonosz ember, mint ő! ne legyél gyilkos!”)
pf…
gagyi
csodálom, hogy nem aludtunk el rajta
mondjuk, a legnagyobb izgalmat mesze az okozta, hogy a film elején majdnem megfulladtam egy popcorntól – az tényleg komoly aggodalomra adott okot
végül túléltem…
nem lett volna szép halál pont ezen a mozin elvéreznem :P
épp elég baj, hogy maga a film temetnivaló ;)
(Fotó: varitey.com)
(2021. december 10.)
Szólj hozzá

Liam Neeson Elrabolva Marksman Jacob Perez Az oltalmazó The Marksman Oltalmazó