2023. dec 27.

Petra, a Visszatérő

írta: Petra mozizik
Petra, a Visszatérő

0f9.jpg

2023. október 8-án írtam meg az utolsó filmkritikámat – már ami kikerült a blogra
aztán október 21-én bezártam, elköszöntem Tőletek
el sem tudom mondani, mennyire jól esett a sok reakció, komment, kérdés, szívecske vagy szomorú fej, amit kaptam a posztomra a Petra mozizik FB oldalon – itt is, most is: nagyon köszönöm ezt Nektek! <3
nem mondom, hogy nem morzsoltam el pár könnycseppet
nagyon jól esett, komolyan!
és főleg azért, mert olyan emberek is írtak, reagáltak, akik nem igazán aktívak az oldalon amúgy… ami nem gond, soha senkitől semmilyen reakciót nem vártam vagy várok el… csak ezáltal kiderült számomra, hogy pl. ők is olvasnak
köszönet érte! <3
higgyétek el, pocsék érzés volt ezt a döntést meghozni és nem hatásvadász okból tettem
akkor még nem is gondoltam rá, hogy az élet majd úgy alakul, hogy AZ, ami miatt abbahagytam (összeférhetetlenség) nem válik be számomra (nagyon nem…), és AZT a dolgot én magam hagyom ott
azóta persze már rég folytathattam volna a blogolást, hiszen AZ a tényező már nem állt fenn, viszont egy olyan depis időszakom volt (és ha őszinte akarok lenni: még tart is :(), hogy nem volt sem kedvem, sem erőm hozzá...
amiket megnéztem, írtam róluk, mert nem voltam képes megtenni, hogy nem írok – csak úgy, a „fióknak”
egyszerűen szörnyű érzés úgy kijönni a moziból, hogy nem mesélek róla
rettenet úgy végignézni egy szuper sorozatot, hogy nem írom meg Nektek, hogy feltétlenül nézzétek meg, ezt kár kihagyni!! (még ha utána nem is értetek egyet velem :P)
az biztos, hogy akik tudták, miért álltam le, illetve, hogy AZ a tényező már nem gátol, azóta is mondogatják, kérdezik, hogy miért nem folytatom
és tök jogos kérdés
mert ha valami imádok, ez az
kristálytiszta öröm, ami 10 éve tart
egy forintot nem keresek vele (sajna… pedig de jó lenne csak ebből megélni – boldog ember lennék, ’asszem), rengeteg idő megnézni dolgokat, utánaolvasni, megírni… de ha valami szerelem, akkor az ember nem nézi a rá fordított órákat
mert öröm
és csinálja, ingyen is
nem várva semmit érte – egy jó szót sem
nekem önmegvalósítás; kell, mint a levegő
egy ponton meg azt éreztem (pontosabban, erre is bíztatott valaki – P., örök hála érte! ha Te nem vagy, a blog sincs…), megosztom mással is, hátha csak 1-2 percnyi örömet okozok majd vele
vagy adok egy jó tippet
vagy lebeszélem valamiről, ami időpocsékolás lenne
vagy elmosolyodik valamin, amit írtam
vagy eszébe jut neki is egy régi emlék, amit idéztem
esetleg meghökken és elgondolkodik azon a személyes dolgon, amit írtam (egy barát öngyilkosságáról; arról, amikor engem zaklatott valaki szexuálisan… és sokáig sorolhatnám) – mert bizony néha ilyenek is belecsúsznak
ezért blog
mert személyes
szóval, igen, 100x is folytathattam volna, és tettem is – majd látjátok, hiszen 18 közzé nem tett írás bizonyítja majd ezt, amiket most egyesével élesítek
az aljukon ott lesz a dátum, amikor valójában írtam őket, publikálás nélkül – csak a fióknak
de FOLYTATOM!
hogy miért?! azért, mert nem tudtam úgy otthon lenni karácsonykor, hogy ne fussak bele valakibe, aki tudom, rendszeresen olvasta a blogot és ő ne kérdezzen rá, hogy miért nem folytatom, neki hiányzik, szerette
ezúton is köszönöm neki (N.)!
meg persze sokan írtak a Petra mozizik FB oldalhoz tartozó Messengeren, hogy hiányolnak
vagy jött egy üzi, hogy most akkor kivel beszélik meg a Golden Globe jelölteket?! (köszi, P.)
és az is pocsék volt, hogy nem posztolhattam a karácsonyi filmkínálatról, a kedvenc és számomra kötelező filmjeimről (a ’Sissi’-től az ’Aludj csak, én álmodom!’-ig, márpedig idén MINDENT LEADTAK! :P)
ma pedig anyukám is feltette már sokadjára azt kérdést, hogy a jelenlegi depimben és (általam) kilátástalannak vélt helyzetemben miért nem csinálom azt az egy dolgot, amit tényleg szerettem és élveztem?!
és igaza van
mindenkinek igaza van
nem lehet folyton aggódni, sem félelemben élni
ez vagyok én – kell vagy nem kell
szeretnek vagy sem
szóval, mint ’A visszatérő’ (Leo) – ha hóban-fagyban és vérben-sárban nem is – kellő szenvedés után visszakúszok ide, lesz, ami lesz
széttépett a medve, ezer sebből vérzek, de:
Petra mozizik
U.i.: miután ezt kiposztoltam a blogra és a Petra mozizik FB oldalra is, egyesével közzéteszem majd az említett kritikáimat – és lesznek köztük olyanok, amikre sztem. kíváncsiak lesztek ;)
az év utolsó napjaiban pedig – ahogy szoktam is – azokról a filmekről és sorikról írok majd a Facebookon, amiket nagyon imádtam 2023-ban, VAGY éppen nagyot csalódtam bennük
velem tartotok?! ;)

(Fotó: knowyourmeme.com)

(2023. december 27.)

Szólj hozzá

Leonardo DiCaprio Sissi Leo Leó A visszatérő Aludj csak én álmodom!