2015. máj 31.

Bosszúállók: Ultron kora / Avangers: Age of Ultron (2015)

írta: Petra mozizik
Bosszúállók: Ultron kora / Avangers: Age of Ultron (2015)

nagy_bosszu.jpg

előre szólok, NEM vagyok a Marvel-univerzum mindentudója
szeretem ezeket a filmeket, és néhány szereplőt is közülük
de nem tudok róluk mindent, sőt!
szóval, ez csak egy laikus "kritika" lesz
a kedvencem Thor - ezt már sokszor leírtam
egyszerűen imádom <3
és nem az izmai miatt... ;)
jó arc, jó a humora, bírom, na (sokat hozzátesz, hogy Chris játssza)
no meg Vasembert is, természetesen - szintén a humora és az IQ-ja miatt (Robert Downey Jr. parádés, mint mindig)
Amerika Kapitánnyal nem tudok mit kezdeni, nekem olyan semmilyen - persze, persze, értem, hogy az amcsiknak ő a nagy hős...
SPOILER!
sajnos itt nagyon sok szerepe van... :(
az egyedüli rész, amiben tetszett, a favágós volt
Sólyomszem nekem szintén nem sok vizet zavar, baromian nem érdekelt a családi élete és a farmja
a Fekete Özvegy és Bruce/Hulk románca pedig nevetséges volt
ha felmerülne a kérdés, igen, CSAKIS Thor és a Vasember miatt néztem meg :)))
Ultron "gagyi" (most kivertem a biztosítékot embereknél, az biztos ;)), és a Vízió is lehetett volna erősebb - bár volt 1-2 jó húzása
összességében jó volt nézni a sok akciót, szuper volt a film humora, végig pukkantak a kis humorbombák :)
az első rész mondjuk 9-es, akkor ez nálam 7,5-8
de aki szereti a Marvel filmeket, ez is bejön majd neki
és inkább ez, mint az Antman!!! jesszus! :P

(Fotó: twitter.com)

(2015. május 31.)

Szólj hozzá

Hulk Robert Downey Jr. Marvel Bosszúállók Thor Fekete Özvegy Vasember Avangers Amerika kapitány Chris Hemsworth Vízió Ultron Antman Bosszúállók: Ultron kora Avangers: Age of Ultron